Tuesday 20 May 2014

PEMILIHAN KEADILAN 2014 ... SAINGAN SEMAKIN SENGIT .. RODZIAH YAKIN DAPAT ATASI ZURAIDA.



Pencabar bagi jawatan Ketua Wanita PKR, Rodziah Ismail yakin akan berjaya merebut jawatan itu dari penyandangnya, Zuraida Kamarudin berikutan undiannya yang semakin hampir berdasarkan keputusan setakat 11 Mei.

Beliau berkata perbezaan undian yang rapat itu membuktikan kematangan wanita PKR dalam pemilihan parti.

Katanya, ia juga membuktikan pengundi menerima pemimpin lain selain penyandangnya.

“Hasrat saya untuk bertanding jawatan itu bertepatan kerana menunjukkan wanita memerlukan perubahan dalam kepimpinan.

“Keputusan yang keluar baru-baru ini adalah undian yang tidak termasuk Selangor dan beberapa cabang lain.

“Insyaallah dengan pemilihan semula itu nanti saya berjaya memintas undian penyandang,” katanya ketika ditemui selepas Merasmikan Sambutan Hari Ibu, di Kompleks Kebudayaan, di sini.

Perebutan jawatan itu menyaksikan Rodziah ketinggalan sebanyak 289 undian dengan penyandangnya.

Mengulas peranan Jawatankuasa Pemilihan Parti (JPP), Rodziah berpendapat JPP menjalankan tugas dengan baik walaupun terdapat beberapa aspek yang perlu diperbaiki.

“Seperti mengadakan pemilihan semula, bagi saya JPP sudah mengambil kira pandangan yang perlu dibuat dan kita harapkan cabang yang akan diadakan semula pemilihan itu nanti dapat memenuhi kelancaran proses yang terbaik,”

5 comments:

  1. Pemilihan PKR paling rasuah dan gengster india ex-mic penuh dalam nya. Pemilihan macam longkang pembentungan. Penuh tipu macam mana nak memerintah negara.

    ReplyDelete
  2. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  3. Roziah cuba rasuah ahli dengan memberi bunga pada ahli shah alam. Org mcm ni nak angkat jadi peminpin. Rasuah. Wajib tolak pemimpin rasuah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooops , maafkan aku wahai dinda, kalau aku dah terbahagi rasuah pada mu dinda pada hari Kekasih 3 bulan lepan...Amponkan aku wahai ibuku andainya bunga yang anakmu beri tempoh hari itu sempena hari ibu itu bolih dianggap rasuah...aku confuse dan gementar bila melihat bunga bungaan dan niatku untuk bagi bunga telah terbatal selamanya.

      Delete
  4. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...