Sunday 18 May 2014

PRK PARLIMEN TELUK INTAN ... ANTARA DUA DARJAT ANAK MUDA MELAYU DALAM DAP DENGAN ANAK-ANAK MUDA DALAM UMNO!!!!


Bukan nak mengata atau menghina tetapi sekadar membawa bukti agar terbuka minda dan jiwa ... DAP dikutuk dan fitnah sebagai sebuah parti politik anti Melayu bersifat cauvanis Cina tetapi menamakan seorang anak muda Melayu berkelulusan jurusang undang-undang sebagai calonnya di PRK Parlimen Teluk Intan.

Parti UMNO yang gebang kencang satu dunia kononnya parti Melayu pekat dan asli yang memperjuangkan Ketuanan Melayu sampai kiamat hingga sanggup kononnya bermandikan darah hancur tulang bersepai daging tapi di PRK Parlimen Teluk Intan anak-anak mudanya sekadar menjadi mat rempit tukang bising dan iring calon Gerakan yang berbangsa Cina.

Cuitkan minda tanya akal logik .. mohon lihat, berfikir dan menilai agar kita jangan asyik syok sendiri terlalai kerana dek khayal dengan kata-kata retorik omong-omong kosong.

Dimanakah letaknya mertabat anak-anak muda Melayu dalam UMNO apabila tiba PRK di Teluk Intan.

Parti mana yang mengangkat anak Melayu dipersada kuasa dan pembuat dasar dan parti mana pula pandang anak-anak muda Melayu sekadar jadi pecacai sahaja.

Siapa memperlembukan anak-anak mudsa Melayu sekarang???? SIAPA?????


Urut dada tanya iman ..

31 comments:

  1. Omak jgn sibuk dgn prk teluk intan ni Dap punya. Jaga parti Pkr sendiri pemilihan macam longkang kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami pas teluk intan kalau pilih Dyana boleh kah dia nasihat boss dia Lim supaya sokong Hudud. Boleh sesiapa bagi nasihat?

      Delete
    2. 16:03 KENA BELAJAR MAQASID SYARIAH...NAMPAKNYA TAK FAHAM POLITIK AHLI PAS NI...

      Delete
    3. Um no bangga kalau bangsa melayu mundur kerana mereka boleh memperbodohkan bangsa sendiri untik undi mereka. Mereka bimbang kalau mejoriti melayu cerdik dan berpelajaran akan bangun menentang mereka sebab tu umno lebih suka melayu terus mundur supaya apabila ada pilihanraya mereka boleh bagi seorang RM50, bagi beras 5 kilo dan kain pelekat sehelai until dapatkan undi bagi pemimpin umno terus hidup kaya raya. Itu lah harga bangsa melayu.

      Taat kepada negara tak semestinya taat kpd pemimpin yg korup. TNB untung berbillion tapi tariff Letrik terus dinaikan. Negara kaya dengan hasil bumi tapi GST tetap dilaksanakan. Contohnya 2 negeri yg kaya dengan hasil bumi tapi masih jadi negeri termiskin di Malaysia, lihatlah Sarawak dan Trengganu tapi pemimpin negeri kaya raya.

      Delete
    4. Dpt T-shirt biru karat free. Duit minyak 50 hinggit. Bole beli rokok maboro sekotak dua. OK let turr selamat duit poket mak bapak sehari dua......

      Delete
    5. Dpt minyak free mlm ni bole gi merempit.

      Delete
    6. Budak2 dah boleh mengundi ke belum? Nampak mcm baru lepas habis sunat aje.....

      Delete
    7. Belajar malas. Besor kerja mengiring calon cina.

      Delete
    8. Anak2 cina gerakan sibuk belajar. Anak melayu amno pulak sibuk jadi macai hulu hilir iring calon kapir. Kesian......

      Delete
    9. Muda2 lagi dah kena jadi hamba cina kapir. Kesian mat2 rempit keturunan melayu amino nih....

      Delete
    10. Omakkau jangan lupa masa kena tangkap aritu... Isu khalwat omakkau masih belum selesai.. "Urut dada tanya iman", tu tanya diri sendiri ker? Kalau betul tak bersalah, beri penjelasan.

      Delete
    11. Kau jeles ye..depa bujang sama bujang..pasangan omakkau pn tak kurang encem..semoga temui kebahagian ye omakkau

      Delete
    12. anak muda umno dilembukan dan disogokkan dengan duit dan maksiat2 supaya akal fikiran hatibudi tertutup tak carik yg lain.... anak muda PR disalurkan dengan informasi2 yg berfaedah supaya celik mata ... kesian!

      Delete
  2. Najib kata hudud akan membuatkan malaysia huru hara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hudud membuatkan menteri2 korupsi dan kroni2 yg huru hara. Hudud belum implement pon malaysia dah huru hara... nak percaya lagi kata2 najib??? ohh plisss la macai... wake up!!!

      Delete
  3. itulah UMNO hanya pandai menjadi abdi kepada Tokey2 Cina dan India...konon mmperjuangkan Melayu hakikatnya hanya bertaraf barua dan muncikari.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Demi sehelai T-shirt biru karat dan sekotak rokok

      Delete
  4. Saya ahli UMNO Tk Intan kalau saya sokong Geraksn apakah bos UMNO boleh beri arahan supaya Gerakan dan MCA sokong Hudud kalau tak boleh lebih baik saya sokong calun DAP dia Melayu dan islam pula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye....sebagai ahli umno sokonglah calon gerakan walaupun dia kapir. Gerakan spt jugs mca sedang memberi perhatian 100% terhadap hudud. Buktinya seperti yg berlaku di bukit gelugur di mana mca tak letak calon kerana hendak memberi tumpuan penuh pd hudud. Ahli umno mestilah menyokong kafir harbi gerakan ini. Mesti dan wajib supaya masuk suga

      Delete
  5. TUAN2 & PUAN2, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







    TUAN2 & PUAN2, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







    TUAN2 & PUAN2, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







    TUAN2 & PUAN2, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







    TUAN2 & PUAN2, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







    TUAN2 & PUAN2, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







    TUAN2 & PUAN2, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







    TUAN2 & PUAN2, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







    TUAN2 & PUAN2, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE



    ReplyDelete
    Replies
    1. dah basi weyyyyy...... xde fresh idea lagi ke???? dok ulang menda yg sama... kelaut!!!

      Delete
    2. Macam iklan terlajak laris

      Delete
  6. Kita jangan kutuk macai umno lebih lebih. Teman dengor cerita diorang dah mula kejor dyana.. Haha.. kejor yob kejor. Lepasni bolehlah diorang ABDIKAN diri sebagai macai dap pulak. Kulu kilir usung bendera roket. Kalau dah jenis PANDIR tu duduk parti mana pun jadi macai jugak kan.. Takkan kit siang nak letak macai pandir yg berduyun duyun tu jadi calon YB pulak.. haha

    Apa pun welcome macai.

    ReplyDelete
  7. Ini sumer poyo.....yieeeeehakktuihhhh

    ReplyDelete
  8. HAHAHA Macai mana ada darjat ooi..

    Jd lupa kan lah psl Macai please OK?
    Ni Dyana lah . Kalau nak sama kan darjat Dyana dgn Puteri pun UMNO out
    Terpaksa lah makcik shahrizat yg keluarkan suara . Mak Cik Shahrizal hal budak budak ni biar lah budak budak yg selesaikan Mak Cik Mak Cik jgn masuk campur lah

    Menyesal pulak tak masuk DAP.

    ReplyDelete
  9. Ini sumer poyo.....yieeeeehakktuihhhh

    ReplyDelete
  10. Budak budak melayu ni memang dah ditakdirkan jadi hamba. Kerja kat ladang sawit, bawak lori tokey China, jadi mat despatch syarikat India dan Cina, ambik upah lekat poster musim pilihanraya. Bagi RM20 pun jadi. Dah taraf hamba takkan nak bayar RM2000!!. Tapi kita perlukan hamba hamba macam tu. Kalau tidak sapa nak hantar spare part kereta dari kedai spare part Cina ke woksyop Cina yang repair kereta melayu? Siapa pulak nak bawak lori kedai hardware Cina hantar simen dan batu? Yang last sekali bila hamba hamba ni dah tua tak larat boleh lah kerja jadi jaga!! Itulah naib hamba hamba melayu dari dulu, kini dan selamanya. Tak nak jadi hamba kenalah belajar pandai dan lulus SPM dengan jaya, kenalah belajar ugama dan sentiasa solat!. Kenalah pandai cakap Inggeris macam mat Bangla yang datang kat sini. Kalau tidak kerja kat kilang jadi kuli Cina, supervisornya Mat Bangla. JADI KULI HAPRAK BERTUAN KAN MAT BANGLA! Aduuuuiiiii.

    ReplyDelete
  11. Macam disirakan, mana-mana saja PRK ke apa ke puak UM ni yang paling sibuk.. dgn program anak angkat keluarga angkat tah apa-apa lagi walau pun bukan parti tu yang meletakkan calon.

    ReplyDelete
  12. Ini sumer poyo...haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  13. Tamak dan gila kuasa supaya perbuatan jahat mereka tak terbongkar. Teknik nya senang saja, buat fitnah sebab media utama mereka pakai idea yahudi laknatullah. Selagi puak keris berkuasa dengan cara menipu selagi itu rakyat bawahan tertindas.Mana pergi tanah rezab Melayu yang dah dekat setengah habis di tukar ke asing? Kalau u betul jiwa bangsa satu inci tanah pun tak boleh terlepas.I GERAM betul dengan perompak ini yang berlakun konongnya pertahan bangsa, tui, sebab itu Melayu mudah dibeli dan di jajah yang dah berlaku 500 tahun dulu lagi.

    ReplyDelete
  14. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...