Monday 26 May 2014

MACAM MANA UMNO TIDAK KECUT PERUT .. PERTANDINGAN AKHIR SECARA LANGSUNG PIALA THOMAS TIDAK MENGHALANG RIBUAN RAKYAT TURUN KE CERAMAH DAP DAN PAS DI TELUK INTAN MALAM TADI.



Untuk DAP, malam tadi mereka bukan sahaja melawan BN di Teluk Intan tetapi juga berjuang mendapatkan penonton untuk ceramah besar pemimpin kanan Pakatan Rakyat ketika perlawanan akhir Piala Thomas berlangsung.

Bagaimanapun, ribuan peserta tetap hadir dalam ceramah berdekatan Bank OCBC di Jalan Mahkota yang menyaksikan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim turun padang untuk pertama kali untuk berkempen.

Mereka malah berjaya mengumpul dana RM27,000 daripada penonton, termasuk seorang ahli perniagaan bermurah hati menderma RM20,000.

Pengerusi majlis mengumumkan kehadiran seramai 5,000 orang.

Seorang lelaki memberitahu, beliau dan seluruh anggota keluarganya hadir ke ceramah itu walaupun serentak dengan Piala Thomas yang dinanti-nantikan seluruh rakyat Malaysia.

Malaysia tewas dalam pertandingan akhir menentang Jepun malam tadi.

Pemimpin popular DAP Lim Kit Siang menggesa sokongan diberikan pada calon mereka Dyana Sofya Mohd Daud bagi mengekalkan momentum kemenangan di Bukit Gelugor, juga malam tadi.

“Ubah, satu kali lagi,” jerit seorang hadirin.

21 comments:

  1. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni keturunan khinzir....

      Delete
    2. Mujur takderr UG malam tu, Alamak yang mamat dalam video blog ni lah.

      UG pakai kain pelikat naik C70, rambut kerinting mengamuk kat petugas kempen:

      Pret! Pret ! Bolei Menang kerr, Pret! Pre!!!!! sayerrr tanye ni bolei menang kerrr

      Ha Ha Ha, kalau mamat UG ni mai naya TB@ Deraman Malaysia Waves, kena mai Telok Intan sebab mau selidik UG terlepas kat sini.
      Soalan pertama Deramang kat UG bermotor:
      a. Adakah anda unity?
      b. Kao ni meeting senyap senyap ka?

      UG = Urang Gilerrr

      Where R U Deramang@ TB@ Malaysia Waves. Terbuktilah UG dalam definasinya tak wujud macam tak wujudnya bigfoot

      Yang Benerrr
      TiBi (Tinta Biru)
      Malacca Waves
      Umbai Mareiii

      Delete
    3. Wauuuu, Please update Tulang Besi Malaysia Waves, there is several UG's with motorbikes in Telok Intan

      This can be another paranormal finding. Call Scully and Mulder from X-File to solve the problem

      Delete
    4. Interview with UG's (Unity Guys) in Penang. Please refer to the following link:

      http://www.youtube.com/watch?v=2WVpJYHtJTQ

      A breakthrough finding. Know we know who are UG's

      Do not tell anybody, Malaysia Waves and friends have never being to establish who are UG's Top Secret.

      Delete
    5. TERKINI: AKHIRNYA TERDEDAH
      Azmin pilihan kepada parti, kata Wan Azizah pada 26-05-2014 09.02

      SHAH ALAM: Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail hari ini menyokong Mohamed Azmin Ali untuk menerajui parti itu sekiranya berjaya mengekalkan kedudukannya sebagai Timbalan Presiden dalam pemilihan parti itu kali ini.

      Wan Azizah berkata sebagai peneraju parti sudah tentu beliau amat perlu bekerjasama dengan Azmin sekiranya Ketua Umum PKR yang juga suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dipenjarakan sekali lagi kelak.

      Katanya, keputusan parti juga pastinya akan dimuktamadkan bersama-sama dengan Azmin selain bekerja sebagai satu pasukan.

      Dalam masa yang sama, Ketua Umum dan DSWA juga tidak boleh menerima Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim untuk menduduki kerusi nombor dua parti itu.

      Atas sebab itulah Datuk Saifuddin Nasution Ismail yang juga Setiausaha Agung parti diletakkan sebagai calon pilihan kedua sekiranya Azmin kalah.

      Namun kini, Azmin terus berada di depan dengan mendapat undi terbanyak, meninggalkan Khalid di tempat kedua dan Saifudin ketiga di kalangan tiga calon yang bertanding jawatan timbalan presiden.

      Keputusan sehingga 11 Mei dikeluarkan PKR menyaksikan penyandang, Azmin mendapat 12,250 undi manakala Khalid memperolehi 8,123 undi dan Saifuddin pula 6,997 menjadikan Azmin hanya mendapat sokongan tidak sampai 45% untuk jawatan itu.

      Bagaimanapun, keputusan tersebut masih tidak rasmi memandangkan keputusan 27 cabang yang dibatalkan sebelum ini. - Media

      Delete
    6. Semenjak PKR nampak mampu memerintah negara kini nampak pemimpin2 parti PKR berlumba2 rebut jawatan tertinggi dlm parti sampai sanggup menipu dalam pemilihan parti dan menuduh team lain pula main kotor. Kita tolak pemimpin yg tamak kuasa. Lihat sikap team pengikut Tan Sri Khalid ibrahim paling banyak buat aduan pada JPP tapi merekalah yg paling main kotor. Saya memang selalu tiap malam pergi rumah MB masa minggu pemilihan tetapi terpaksa dedah sebab tak tahan dgn yg kaki pengampu dan talam dua muka.

      Delete
  2. Harapan kami kepada PR

    Kembalikan degree berasaskan kepandaian.

    SPM 5A > degree dan guru
    4A - 3A diploma 
    2A - 1A sijil
    0A buruh, pembantu rumah dan pekerja am

    Syaratkan sesiapa yang sudah terlepas SPM & hendak ambil degree ambil spm calon persendirian & wajibkan skor 5A, 

    Dengan ini tiada lagi perebutan jawatan degree dan kurang kebergantungan kepada PATI untuk kerja buruh dan pembantu rumah. Degree juga akan kembali dihormati. Adil buat semua.

    ReplyDelete
  3. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
  4. Bila Dap memerintah, blogger omak kau bakal kena sembelih juga... kat Siam junta tentera dah ambil alih... satu bangsa pula tuuu... sembelih menyembelih juga...thaksin dan adik nya memang keturunan cina.. huru hara sampai sekarang...

    Bangga ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAP tak akan dpt memerintah DAP perlu bergabung jugak mcm MCA dan Gerakan. Bila bergabung bererti bukan DAP yg memerintah Pakatan Rakyat yg memerintah Skg ni sistem dua parti PR dan BN cuma SPR yg tak benarkan PR menguna satu simbol Dan yg terbukti menyembelih bangsa sendiri ialah .. tanya lah Musa Hitam .. Thailand baru nak sembelih melayu UMNO dulu lg dah buat ..

      Delete
  5. “Ubah, satu kali lagi,” jerit seorang hadirin.

    Sorang je ??????...patutla tak terubah....KAH KAH KAH..

    Woi admin omakkau....pi tonggeng lubang bontot kat Anwar. Nampak sgt bodoh nya budak2 melayu PR.


    ReplyDelete
    Replies
    1. 'Ini kampung melayu !'
      'DAP boleh menang ke? Cakap lah !'

      hehehe

      jerit sorang sorang “Ubah, satu kali lagi,”disambut sorakan dan tepukan penyokong Anda sendiri lah yg membezakan nya ?

      Delete
  6. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
  7. Ambil pengajaran semangat juang pasukan badminton Jepun kalahkan China dan Msia utk PR kalahkan BN LAWAN TETAP LAWAN !

    ReplyDelete
  8. Msia Kempunan Piala Thomas
    Gerakan Kempunan Teluk Intan

    Patut lah tak ada gangguan spt bunyi motor dan samseng samseng berarak dng bendera

    ReplyDelete
  9. Orang melayu memang bodoh ckap cina nak sembelih melayu.umno dah lama tembak melayu beramai-ramai kat kg memali.bapak bodoh anak lagi la 10x bodoh.

    ReplyDelete
  10. Nak membohong pun agak-agak la pompuan.......nipu beno padang sebelah OCBC kat Jalan Mahkota tu boleh muat dalam 5,000 orang...ni gambo mana yang ko letak ni? ko letak gambo Padang Majlis Perbandaran Teluk Intan ke ko letak gambo padang sekolah kat Kajang masa PRK kajang aritu???? Ko bior beno pempuan.......aku ada ronda sana malam tadi mana ada ramai mcm ni......semua ramai lepak kat Gulam Rasul & restoran cina kat Taman Ros tgk Thomas Cup la malam tadi..........

    ReplyDelete
  11. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
  12. This is What Women Really Like !!
    Kenikmatannya Terasa Hingga ke Subuh !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  13. mana mana macai UMNO kaki penipu je....haarrkktuuiiihhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...