Friday 23 May 2014

CALON BN BERSAMA-SAMA DENGAN DYANA SOFYA BUAT ROTI JALA TETAPI ADA PENYOKONG BN BERPERANGAI MACAM ANJING GILA!!!!



Dalam suatu sesi kempen berjalan sambil bertemu pengundi pagi ini di Taman Cicely, Teluk Intan .. sedang calon DAP/PR Dyana Sofya Daud sedang membuat roti jalan tetiba datang calon BN Mah Siew Keong mencelah dan cuba melakukan perkara yang serupa tetapi ternyata kurang menjadi.

Pokoknya tiada pula calon BN berperangai macam penyokong UMNO/BN terjerit terlolong menyalak buat bising naik motor kasi perasap macam orang penyaki dengan gigitan anjing gila.

Inilah yang rakyat maukan .. berkempen dan berpolitik secara berhemah dan tertib serta beradab bukannya cara binatang kurang ajar biadap.

60 comments:

  1. Nah terbukti sekarang siapa yg bertunjang politik rimba.kesian umno nih,dari pemimpin sampai balaci,politik rimba jadi taruhan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desak JPP batal pencalonan TSKI kerana mempengaruhi keputusan pemilihan melalui media Umno.

      Delete
    2. Tahniah pengikut T.S. Khalid Ibrahim demo depan ibupejabat kerana berjaya mendapatkan TV3 menyiarkan klip wajah sebenar DSAI marah dan tak peduli kpd para reformis yang mengadu kekotoran pemilihan pkr. Tahniah kpd TSKI kerana berjaya merosakkan parti.

      Delete
    3. MACAI...MACAI...nak tukar tajuk la tu...dah tak boleh nak backup puak-puak kamu...terus je tukar tajuk...Mungkin la MACAI-MACAI ni dilatih macam tu...malang sungguh jadi MACAI...

      Delete
  2. Ini sumer poyo... haktuihhhhhhhhh

    ReplyDelete
  3. babi negara bn lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babi tu makanan DAP laa

      Delete
    2. Betul ke dyana ni tak berdaftar sebagai peguam?.
      Ini pihak sana cakaplah. Saya cuma nak kepastian.
      Kalau betul peguam tolonglah bagi bukti.

      Delete
    3. Daftar ke tak daftar ke bukan itu isunya..bakat sebagai pemimpin sudah cukup..cun tu kira bonus huhuhu..

      Delete
    4. Itu hari kat ganu yg sibuk nak kuar umno...spm pun xde....kah...kah..kah.....bodo macam lembu.....

      Delete
    5. Satu pendedahan baru yang agak menarik dan mempunyai fakta untuk membuktikan bahawa Calon DAP PRK Teluk Intan, Dyana Sofya bukanlah seorang peguam secara profesionalnya seperti yang diberitahunya kepada pengundi-pengundi Teluk Intan.

      Dari hasil carian oleh beberapa pihak didalam Laman Malaysia Bar, Dyana Sofya tidak pernah berdaftar sebagai pengamal undang-undang selama ini dan ianya tidak melayakan Dyana Sofya mengelar dirinya sebagai seorang peguam.

      Delete
  4. umno itu syaitan . lagi teruk dari anjing gila pun tak heran

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa engkau la syaitan. Umno tu parti bukannya orang....... kikikui.
      Memang dasar orang Pakatan PR mencarut no. 1 dlm hidup.

      Delete
    2. Panas c palui di atas ni kahkahkahkahkah

      Delete
    3. umno ni parti saitan yang ganggu diyana tu le iblis perut buncit.

      Delete
  5. Ini sumer poyo... haktuihhhhhhhhh

    ReplyDelete
  6. Kalau x pembohong bukan Umno(B) nama nya...

    ReplyDelete
  7. Tak pe...pas kata boleh kawan dgn setan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pulak Tong Maha.... masok PAS?

      Delete
  8. Pas kata nak buat hudud...
    tapi menyokong melayu islam TOLAK HUDUD...
    baoak pembohong namanya tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selain pas, sapa yg nak hudud? Bgtau aku!

      Delete
    2. Parti Gerakan nak......?.UMNO nak, tak nak, nak tak nak ,em...emmmm....., BN taknak, Najib kata tiada hudud di negeri bawah perintah UMNO BN. Itu menunjukan UMNO nak hudud di.........?

      Delete
  9. Ini sumer poyo... haktuihhhhhhhhh

    ReplyDelete
  10. Yang berkata berkawan dengan setan adalah idola Umno Tun M, lepas tu PAS pula dituduh? Slogan 'Hidup Melayu' juga adalah Umno punya tetapi pertahankan cina sehingga bermati-matian. Yang bertanding DAP diwakili melayu dan Gerakan diwakili cina. Tetapi Umno tuduh DAP rasis, tolong bagi fakta Dato' Mah tu seorang melayu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Datao' Mah tu nama penuh dia Dato' Mahmud, itu Melayu lah tu, fakta apa lagi kau nak. Cuma nya dia masuk Parti Gerakan sebab kalau tak gerak tak makan.

      Delete
    2. non 12 43 Baik punyaa

      Delete
    3. Dato Mahmud..kahkahkah

      Delete
    4. 1243...betul tu..

      Delete
    5. Latok Mah olang Malayu apa?
      waa itu Latok Losmah Mangsor lu tao ka?
      itu 100% Malayu la

      Delete
  11. permulaan yg sangat bagussss...good job dyana....ni adalah bukti kita berbagai kaum mampu hidup berdampingan,saling gotong royong,toleransi...hapuskan sifat hazad dengki...yg baik cakap baik..yg buruk perbaiki...good luck dyana..

    ReplyDelete
  12. Perut boroi berpeluh2 ketiak busuk muka macam setan tunjuk berani dpn perempuan...kena hujan lari terkengkang macai umno samseng bodoh

    ReplyDelete
  13. Cubala umno belajar sikit dr dap ngan gerakan ni... takdela gerakan ni citer bontot, kucindg jd anjin... kan bagus. Dah nak mampus pun perangai sial...

    ReplyDelete
  14. oh dyana
    jual nasi lemak tersenyum
    buat roti jala tersenyum
    samseng kacau pun tersenyum

    by the way kain bunga merah yg I bagi buat baju kurung tu bila nak pakai ?
    aduhhhh cair beb ..

    ReplyDelete
  15. Cara baik mcm ni akan merugi kan UMNO,

    Cara baik ini akan mengikis sifat benci dan samseng yg selama ini menjadi kuasa terakhir UMNO . Apa lg yg tinggal utk UMNO ? Sifat ambil berat yg murni dan bertgg jwb tlh hilang lama sebelum ini dan di gantikan dng benci dan samseng .

    Mcm mana UMNO nak berpolitk semula spt dahulu (kpd kebaikan) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lg yg tinggal utk UMNO ?
      Apa lg yg tinggal utk UMNO ?
      Apa lg yg tinggal utk UMNO ?

      Yang tinggal dalam OMNU hanyalah orang orang bodoh belaka kerana OMNU dah laaamaaa dah tak bagi orang ceredik pandai masok OMNU- (ada sesiapa kurang JELAS sila pi tanya Tong Dogtod ah, dia kata lagu tu)

      tengok pada kejadian yang berlaku, ada benarnya apa yang dikatakan oleh Tong, kerana apa segala gerak geri tingkah laku, perbuatan, tutor kata, tindak balas mencerminkan peribadi, feel perangai seseorang.

      Betollah kalam Tong itu pada menggambarkan keadaan OMNU hari ni
      dan situasi ini memerlukan anak anak muda Melayu beralih angin pada wadah perjuangan, justeru tidak perlulah meletakkan harapan yang besar kepada OMNU, ini kerana dewasa ini telah muncul pasokan lain yang bukan OMNU yang berjuang lebih baik dari OMNU itu sendiri.

      Sukalah saya menyeru kepada saudara sekelian yang masih keberatan meninggalkan OMNU, usah membuang masa kerana OMNU telah rosak terok dan tidak boleh lagi berfungsi memperjuangkan nasib orang Melayu.

      Delete
  16. Eluk lah samseng tu tinggalkan kg dan balik selepas hari mengundi

    kalau dah rasa bersalah usahakan lah bergambar dng dyana sbg tanda maaf dan sokongan kpd dyana

    ReplyDelete
  17. sbnrnya calun bn ni lebh matng dri macai2 umno, disebkn sdkit uphn sngup wat kerja bodoh nk tujk hero konon. Nk tya pd macai2 umno.Yg brtndg ni calun Gerakn dmna pemuda2 Gerakn (cina) x brsama pemuda umno? kaum dia org relax je, org umno jdi kadm buat kje membodohkn dri dn memalukn bgsa melayu.

    ReplyDelete
  18. Kalau UMNO buat kerja dengan bersih dan amanah, wa rasa semua akan sokong UMNO. Tapi sayang seribu kali sayang, cara yahudi juga jadi anutan.

    -Pengundi atas pagar-

    ReplyDelete
  19. Ini sumer poyo... haktuihhhhhhhhh

    ReplyDelete
  20. Tahniah Dyana, biar org terpekik terlolong maki hamun, teruskan senyuman mu itu.

    ReplyDelete
  21. kelakar kelakar...terjerit-jerit debab tu " ini kampung Melayu"........calon BN tu Melayu ke........ngok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak gemuk tu bodoh jadi hamba pencacai cina. Pemuda cina Gerakan tak sebok pun. Ini budak gemuk UMNO yg melalak. Dapat upah rokok seludup sebatang dah kira ok. Hinanya mentaliti Melayu UMNO.

      Delete
  22. kalau yang.ni , orang tu dah dapat.bukti dia diupah, taktik yang sama sebelum.ni menyamar atas nama bn pastu komen, sudahlah nak menang pun jangan jadi balaci sampaikan fitnah kesian mak bapak sekolah kan kita, bukan suruh jadi hamba nafsu apapun takpa fitnah jual maruah bangsa jual tajuk agama.janji menang, Nabi kita tak ajar jadi mcm ni

    ReplyDelete
  23. Yes mcm babi negara...atau sakai

    ReplyDelete
  24. Saya menyeru semua pembaca dan pengomen blog OMAKKAU baik dari pro PR atau dr pro UMNO memberi komen yang tidak berupa fitnah dan menguna kata kata lucah Mari lah kita hentikan pengunaan perkataan MACAI yg selama ini telah di gunakan kpd para pro UMNO dan hentikan lah mengulang ulang komen yg telah di ulang tiga empat kali yang tidak mendapat respon dr pengomen dan yang lari dari tajuk Pendapat pendapat dan pandangan hendak lah bersandar kepada kebenaran dan keikhlasan kita juga hendak lah di mulakan oleh diri kita sendiri dan bukannya menyuruh pihak lain yg melakukan perubahan yang baik Yakin lah hanya kematangan dan kebijaksanaan kita lah yang dapat menyelamatkan bangsa kita Melayu dengan memilih pemimpin yang bijak berilmu dan mempunyai kekuatan yang telah teruji . Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya setuju dengan pandangan anda. Tambah satu lagi..."ISLAM UNTUK SEMUA BANGSA"... :-)

      Delete
    2. Macai umno tetap macai umno...x bole ubah dah kepala karat macai umnok..balaci umno harus di gelar macai totok

      Anak peneroka kahang timur

      Delete
  25. Kita kena ingat ya apa yg dibuat oleh BN di Teluk Intan
    Adakah perkara yg sama akan berlaku atau berulang sekiranya prk selepas ini ialah kubu kuat BN UMNO Mahukan mereka melayan kita sama spt kita melayan mereka ?

    ReplyDelete
  26. Sedih..sedih...gangster melayu kebanyakkannya perut buncit boroi..muka lebar sembab..nampak tak dak stamina berpeluh sakan..kalau ajak bertumbuk, setengah round apa jadi agaknya..aduh malu malu...

    ReplyDelete
  27. Kejap lagi macai ni akan sebut perkataan2 berikut;
    Liwat dan mcm2 istilah mencarut. Merapu dan cuba lari dari tajuk perbincangan.

    ReplyDelete
  28. HAHAHA

    layanzzzzz
    Lagu
    D'lloyd - Diana

    ReplyDelete
  29. mah ada telor...dyana takde telor...yg ada telor akan menang mudah....itu sudah pasti...korang jngn lawan ckp org tua!...ada faham?

    -king bomoh-

    ReplyDelete
  30. Tolong..bukan semua ahli komponen BN berperangai macam itu dan suka perangai itu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan BN lah
      UMNO dulu kini dan selama lamanya

      Delete
  31. Gambar kedua menampakkan keangkuhan dan kesombongan nyata puak umno terutamanya yang mengaku melayu islam ala umno

    ReplyDelete
  32. Post apa jenis lagu ni. Macam budak sekolah menengah. Ejaan pun tak betul. Tak ada kaitan dengan buat roti jala. Panda oanda

    ReplyDelete
  33. Terserlah politik kotor umno dgn samseng2 umno.kj komen.akan siasat.akan siasat.akan siasat.akan siasat.,confirm takde tindakannya tu.siasat je la sampai dia nak pencen sok.sebab takut. diakan disenarai menjadi jutawan segera produk umno menantu pak lah.

    Kalau lah umno ni diperjuang dan diperintah oleh pemimpin2 yg ikhlas, confirm kuat lg kerajaan umno. Ini tidak. Nmpak goyah je antar samseng, cuit sikit hantar samseng, siap ingatkan rakyat kejadian 13 mei. Ugut rakyat ke pun? Rakyat tau la 13mei tu apa. Korang semua bising2 melayu cina etc etc, najib pegi China wat bisness. Sighhh,

    ReplyDelete
  34. jujur... sya lihat calon gerakan ini seorng yg berkerisma.. tapi sayang dia berada di tempat yg salah...jadi org terpaksa pilih dyana..

    ReplyDelete
  35. Yg bertanding tu gerakan dan dap.
    Yg buat onar tu macai umno...... meraka terdidik begitu

    ReplyDelete
  36. Ini sumer poyo...haktuihhhhhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...