Saturday 24 May 2014

KENYATAAN TUN MAHATHIR AMAT TEPAT ... MACAI-MACAI UMNO TERDIRI DARI KELOMPOK MANUSIA YANG BODOH-BODOH SAHAJA!!!!


Bab ini Tun Mahathir perlu dijulang dan disanjung dan kenyataannya disokong penuh padu lagi jitu.

Buktinya apabila Pemuda UMNO Pahang yang diketuia Ketua Pemuda Indera Mahkota buat kerja celaka merusuh pejabat DAP Pahang di Kuantan semalam ..

Antara sepanduk yang dibawa oleh macai-macai UMNO berbunyi ..  DAP RASICT .. DAP "CELAKA".. PEMUDA UMNO BENTONG.

Rasict itu apa ek????? ..... Cuba teka siapa Ketua UMNO Bahagian Bentong .... Tepattttttt.. Tidak lain tidak bukan Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakob ... Jadi apa yang kita nak harapkan kalau Ketua UMNO Bahagiannya Adnan Yaakob kan???? ... maka kebodohan itu bolehlah diterima dan dimaafkan.

28 comments:

  1. TAK KIRA LAH SIAPA BAKAL MENANG. YANG PALING PENTING IALAH SELEPAS MENANG APA AKAN BERLAKU DAN KESANNYA KEPADA AHLI-AHLI DAN RAKYAT NEGERI SELANGOR. YG PASTI JIKA KHALID MASIH LAGI JADI MB SELEPAS MENANG MAKA PERTAMA: AHLI-AHLI PKR DAN RAKYAT AKAN MERAIKAN KENAIKKAN HARGA TARIFF AIR DAN AIR TIDAK LAGI JADI PERCUMA - EKORAN DARI MOU AIR YG DI TANDATANGANI, 2. PROJEK KIDEK AKAN DI TERUSKAN PADAHAL RAKYAT SETEMPAT MEMBANTAH, KETIGA: LESEN 'TOL' TANAH AKAN TERUS DI BEKU DAN DIBATALKAN, 4. MBI (MENTERI BESAR INCORPORATED) AKAN TERUS BERMAHARAJA LELA MERAMPAS TANAH-TANAH YG TELAH DI TEROKAI OLEH RAKYAT BIASA BERTAHUN-TAHUN UTK DI SEDEKAHKAN KEPADA SYARIKAT KRONI UMNO YG SUDAHPUN KAYARAYA ( AHLI PKR TURUT SERONOK MEMBANTU MB MENERUSKAN USAHA INI-BAGUS KONONNYA DEMI RAKYAT) 4. AHLI-AHLI PKR YG MENGUNDI KHALID AKAN TERUS MEMBERIKAN RESTU KPD MB KHALID UNTUK MELANTIK DIKALANGAN KRONI UMNO UNTUK MENGISI JAWATAN TINGGI DIDALAM SYARIKAT-SYARIKAT GLC, 5. JIKA DULU KHALID MENGUNAKAN TANGAN GHAIB UTK MENCANTAS CALON-CALON YG TELAH DI PILIH DGN CALON-CALON PAYUNG TERJUN MAKA DGN KEMENANGAN INI AHLI-AHLI AKAN MEMBERI LESEN PENUH UTK MEMILIH CALON-CALON NYA SENDIRI, OH MUNGKIN TERMASUK DIRI ANDA SENDIRI, KERANA ANDA PILIH KHALID. .. PILIHAN DI TANGAN ANDA 1 MALAYSIA UTK NEGERI SELANGOR. DEMI RAKYAT?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelum mempersoalkan UITM, desak DAP membubarkan SJKC ...... dasar bacul DAP begitulah.....

      Delete
    2. Anwar kata dia kemalangan, tangan retak katanya. Namun ada sesiapa nampak gambar kereta yang kemalangan tersebut? Kemudian dalam masa sehari kemudian, ada satu gambar di Twitter mendedahkan tangannya tidak berbalut. Kemudian berbalut kembali. 

      Rupanya tangan ini dibalut adalah bertujuan untuk meredakan kemarahan ahli ahli PKR semasa pemilihan. Dengan taktik tangan berbalut maka Anwar berharap kemarahan itu akan reda sedikit. 

      Jika benar itulah taktiknya, maka memang terbukti Anwar seorang pelakon sandiwara politik yang sukar dicari ganti. Sanggup buat apa sahaja untuk menipu rakyat. Mahu percaya lagi dengan orang macam ini?

      Delete
    3. Buat apa bubar sjkc bodoh.anak2 semua belajar disjkc mereka tidak halang melayu ke india ke skjc.untung anak2 pandai ckp cina dan pelajaran agama islam pun tak diabaikan

      Delete
    4. DAP memang sokong sjkc sebab DAP tahu anak cina majoriti dapat yg terbaik maka jurang pendidik dgn Melayu/India akan jauh. Anak cina makin pandai boleh kerja dimana2 negara cina pun.
      Patut tak da jurang pendidik biar samarata dapat peluang.
      Orang Melayu/India kalah dlm strategy pendidik bangsa Cina.

      Delete
    5. DARIPADA: AHLI PARTI KEADILAN RAKYAT

      PERKARA: PENIPUAN PEMILIHAN PKR 2014

      1. Mewakili  suara majoriti anggota Parti Keadilan Rakyat yang prihatin dengan Pemilihan 2014 agar ia berlangsung dengan telus dan adil. Tanpa berselindung, Pemilihan 2010 lalu terdapat banyak kepincangan, namun langkah berani perturun demokrasi hingga ke akar umbi ini harus dipuji. Di atas keberanian ini juga, method pemilihan turut ditiru oleh gerombolan Umno dalam usaha melebar demokrasi.

      2. Penipuan ini harus dilawan, pengkhianatan ini tidak boleh dibiarkan. Penipuan yang didedahkan bersama bukti yang jelas berlaku di Batang Sadong dan beberapa kawasan lain wajib ditangani dengan tegas.

      3. Membongkarkan penipuan cuba dikatakan memalukan parti, kita perlu sedar yang membuat penipuan itulah sebenarnya penjahat sebenar. Kami sayangkan parti ini. Ia parti masa depan. Membiarkan penipuan dan membunuh demokrasi dalam parti beerti membunuh masa depan harapan bersama.

      4.  Ketika yang sama kita diasak oleh parti lawan, harus dipertegas bahawa kita berani akui kepincangan ini dan membetulkannya. Gerobolan Umno dan BN tidak layak berbunyi kerana sesungguhnya mereka jauh lebih bobrok.

      5. Akhir sekali, ayuh kita pastikan semangat keadilan itu terus subur mekar dalam parti Keadilan, parti masa depan bersama.
       
      Ahli Biasa
      Parti Keadilan Rakyat

      Delete
  2. cerdik sangatlah kita tu.. Dengar ceritanya sampai makan taik palat puihhhhhh. Base betina bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai PKR lagi bodoh bangang pemilihan parti tipu banyak pun boleh terima. Dulu kata SPR tipu. Tapi macai PKR kena tipu dgn pemimpin sendiri. Ni lagi bodoh.

      Delete
  3. Tahniah DS NAJIB. Transformasi berjaya membawa Malaysia ke final Piala Thomas.
    Kesian Anwar Al-Jubor. Reformasi bakal membawanya ke Penjara kerana jenayah meliwat bontot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar kata yg demo depan HQ parti PKR adalah Pengkianat. Pengikut TSKI paling ramai malam tu. Mereka lah yg banyak buat aduan pada JPP dan memburukkan JPP tapi pihak sendiri tipu dgn cara tersembunyi dalam pemilihan. Aku selalu pergi markas di rumah MB semasa minggu pemilihan terpaksa dedah sebab sakit hati dgn talam dua muka dalam team tski.

      Delete
  4. Tahniah PM Najibtuya tranformasi nya membawa kepada misteri kehilangan MH370 sampai skrg tak jumpa..Dulu mistri kematian Altantinya sampai di padamkan rekod imigresen kemasukan Tuya ke Malaysia sampaikan nama anak saudara Tuya pun terpadam sama. Cekap pihak berkuasa Malaysia buat kerja sampaikan dua pembunuh pun bebas dan seorang lagi hidup senang lenang di Amerika. Skrg dengar cerita seorang dah belah tak dapat dikesan kemana hilangnya spt kehilangan MH370 juga. Tranfornasi Najib juga berjaya menaikan harga barang secara gila babi. Rakyat 47% tak kesah kenaikan herga tersebut kerana depa spisis babi hutab makan apa saja yg boleh dimakan tremasuk bangkai babi dalam kumpulan spisis yg sama.

    ReplyDelete
  5. Hal retak tangan, Adam Adli beri semangat kat Anwar. Katanya, Retak tangan takpe, jangan putus kote sudah. Hilang nikmat meliwat bontot.

    ReplyDelete
  6. Komen IQ rendah

    ReplyDelete
  7. Haha macai speceles kat sini. Merapu je sembang... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menatang apa speceles tu.. Haha

      Delete
    2. Anonymous 14:44, nak guna perkataan omputih biar betul..nampak sangat dungu.....

      Delete
  8. Memang CELAKA. Sungguh CELAKA macai UMNO tak boleh berdebat dengan fakta terus tukar tajuk...korang ni specis makan taik palat tu yg otak jd bengap!!!!!;

    ReplyDelete
  9. selagi umno tidak mengakui kata kata mahathir dan perkara ini dibiarkan berlalu begitu saja akan menjadi umno lebih teruk Sdgkan satu waktu dulu umno berbangga menyatakan akan menubuhkan institute pemikiran mahathir ?
    kalau diikut kan kata kata mahathir generasi ketiga umno sekarang ialah yang buat kerja samseng yang mana aliran pemikiran yg telah di macaikan
    pemimpin umno yg berjawatan menteri memberi hujah yang sering di persendakan oleh rakyat ini lah merekrut ahli ahli yang ada sekarang MACAI DUNGGU TOLOL

    ReplyDelete
  10. KEBENARAN ITU PAHIT KAN
    DAN YG PAHIT NYA IALAH " ..AND WHEN THIS LEADER DIES,THIS SOMEONE WHO IS MORE STUPID THAN THEM, WILL TAKE OVER..."
    hehehe ,, pahitnya tak tertelan langsung ..

    ReplyDelete
  11. kami pro pr dan beratus ribu anak anak muda spt adam dyana tidak akan membiarkan diri kami secara sedar atau tidak sedar termasuk dalam parti 'Stupider party'

    Macai is stupid
    Stupid is Macai
    Forever

    ReplyDelete
  12. banyaknya org yg macam tun M kata dalam ni bg komen....hahahahaha kesian...

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen ko mcm komen najib KANGKONG !

      Delete
  13. Ini sumer poyo...haktuihhhhhhh

    ReplyDelete
  14. Masa bilakah macai berbicara secara fakta? Yang depa tahu, kote, dubur, kote, dubur, kote, dubur, kote, dubur, kote, dubur, ...
    Dulu budak kecil tak tahu apa maksud LIWAT. Berkat kehebatan macai dan media massa UMNO, budak sekolah rendah pun dah didedah dengan perkataan liwat. Tahniah UMNO. Kamu telah mencorak pemikiran kanak-kanak kecil ke arah yang hina.

    ReplyDelete
  15. Talian hayat utk terus kekal jd MB

    ReplyDelete
  16. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
  17. Sjkc bukan dasar DAP, ia sebahagian daripada dasar pendidikan negara. Bukan dap yang rangka dasar. Tenyata tun mahathir betul. Bodoh...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...