Wednesday 14 May 2014

SAKI BAKI PEMILIHAN KEADILAN 2014 .. SUARA AKAR UMBI WANITA MENGHANTAR MESEJ YANG AMAT JELAS MAUKAN PERUBAHAN KEPIMPINAN BAGI MEMBANTU PUCUK TERTINGGI PIMPINAN PARTI MISI KE-PUTRAJAYA MENJADI REALITI .. RODZIAH ISMAIL.



Dari apa yang dimaklumkan kepada saya, setakat ini keputusan tidak rasmi Pemilihan KeADILan 2014 untuk jawatan Ketua Wanita Pusat tidak termasuk cabang-cabang yang dibatalkan dan perlu diadakan pemilihan semula ..

1) YB Zuraida Kamaruddin ... 4,920 undi (50.5%)

2) YB Hajah Rodziah Ismail ... 4,868 undi (49.5%)

Insy'Allah, peluang untuk saya menang amatlah cerah jika dilihat trend pengundian wanita KeADILan seluruh Malaysia khususnya 2 minggu terakhir ini.

Syukur Alhamdulillah, Politik Berteraskan Nilai jelas diterima baik oleh anggota wanita diperingkat akar umbi di setiap kempen-kempen oleh calon-calon "movers" yang berkempen hampir ke semua cabang.

Apa yang saya lihat, dengan penjelasan tanpa kenal erti jemu dan mudah patah semangat dan tanpa melatah walaupun ada perbagai halangan, ianya dapat diatasi dengan berkat daya juang dari rakan-rakan yang tinggi.

Anggota akar umbi wanita kini sudah mampu berfikir dan menilai pemimpin manakah yang mereka yakin mampu membantu pucuk tertinggi pimpinan dalam misi menuju ke Putrajaya.

Jika momentum ini konsisten, tidak ada sebab kepimpinan Wanita Pusat akan mendapat pemimpin yang baru bagi memacu dan mengemudi sayap kanan KeADILan ketahap lebih gemilang sepertimana mereka idamkan.

Mohon agar terus memberikan sokongan kepada saya dan rakan-rakan yang mendokong aspirasi "bersama berwibawa memimpin reformasi" ini di baki pemilihan yang ada.

Pastinya.. Ucapan terimaksih kepada yang telah memberikan sokongan sepenuhnya kepada kami.

POLITIK BERTERASKAN NILAI .... BERSAMA, BERWIBAWA MEMIMPIN REFORMASI .. TOLAK POLITIK KOTOR.

2 comments:

  1. maksud tersirat macai.

    MACAI = Majlis Angkatan Cai Anwar Ibrahim

    ReplyDelete
  2. Ini sumer poyo.... yiehaaaaaaaa

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...