Friday 27 September 2013

AKIBAT ISTERI MAKI HAMUN DAN TENDANG PENGAWAL KESELAMATAN, KINI MAT YO PULA TERPAKSA PASANG PENGAWAL KESELAMATAN PULA!!!!!



Kontroversi isu pengawal keselamatan, Azman Mohd. Nayan yang dikatakan dimaki hamun dan ditendang isteri pemain bola sepak pasukan Johor Darul Takzim, Nor Shahrul Idlan Talaha atau Mat Yo, bertindak di luar jangkaan kelmarin apabila memasang pengawal keselamatan semata- mata untuk mengelak dirinya daripada ditemu bual pihak media.

Tindakan terdesak itu dilakukan sebaik sahaja penyerang sensasi itu tamat sesi latihan bagi persediaan menjelang perlawanan suku akhir Piala Malaysia di Padang Seri Gelam di sini pukul 6.50 petang.

Media yang datang seawal pukul 4.30 petang terlebih dahulu dikecewakan oleh Mat Yo apabila beliau enggan melayan wartawan dan hanya berkata: "Saya dah lambat ni, nak pergi training (latihan)."


ISTERI MAKI HAMUN DAN TENDANG PENGAWAL KESELAMATAN AKHIRNYA DIRI SENDIRI TERPAKSA JUGA GAJIKAN PENGAWAL UNTUK MENJAGA KESELAMATAN DIRINYA.

19 comments:

  1. Kesian mat yo...itula,allah maha adil,jangan sangkakan kita berduit,berpangkat kita boleh buat apa sahaja..allah itu maha besar..ntah2 nanti pakcik tu yg kaya raya sebab menang duit asman...kehkeh

    ReplyDelete
  2. pandai pulak guna pengawal, sebelum ni hina sangat pengawal. mat yo ni pandai kawal bola je tapi x pandai kawal bini. rasa2 bini kawal dia.

    ReplyDelete
  3. huhu tu la lain didik betul2 bini ko, tp harap2 x terjejas main game nnti

    ReplyDelete
  4. Mat yo ni mmg berlagak org nyr..jgn smp tuhan tarik blk ape yg die megahkn sgt tu...sehinggakan menjadi org sombong..

    ReplyDelete
  5. segala2nya bermula bila kita rasa kita hebat kita rasa kita kebal tapi kita lupa yang hebat yang kebal itu hanya yang maha berkuasa.jangan merghina orang yang telah menaikkan nama kita kemata dunia.ingat,ingat,.......

    ReplyDelete
  6. Allah kalau nak tarik senang ya..accident patah kaki ..habis carier ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. biar ya...main kat padang pon x lah hebat sangat...nasib dier jer dapat masuk skuad bola malaysia...itulaa squad bola kita jadi sial tuu, sebab ada Mat Yo Poyo nie..

      Delete
  7. jangan marah bini dan mat yo dengan caci maki...pakat ramai2 jika mat yo turun game,kita tak payah pergi tengok...biar dia sedar,,dia naik sebab penonton dan orang ramai..ini nak poyo pula dengan orang ramai..

    ReplyDelete
  8. jangan marah bini dan mat yo dengan caci maki...pakat ramai2 jika mat yo turun game,kita tak payah pergi tengok...biar dia sedar,,dia naik sebab penonton dan orang ramai..ini nak poyo pula dengan orang ramai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju,jngn tengok bola jika mat yo turun....biar dia tau langit tinggi rendah

      Delete
  9. main bola tak pandai,jaga bini pun tak pandai,sombong je pandai,jatuh la kamu sikit masa nanti,,bullshit.

    ReplyDelete
  10. Well, there goes another one for our so "called" striker.... tsk tsk tsk tsk... sad case... His wife should've known better, and he should tolerate...

    ReplyDelete
  11. MAT YO! PASAL KO LAA CLASSMATE AKU KUTUK AKU! AKU TARUHKAN HARAPAN KAT KO, TAPI KO PULA BUAT HAL! HAIZZZ!! APALAA PUNYA ISTERI!

    FRUST FAN BESAR MAT YO! FRUST!! KECEWA!!

    ReplyDelete
  12. elehhhh, baru kawin dgn mat yo.... belom lagi kawin ngan ronaldo...

    ReplyDelete
  13. kesian kt pak cik uh..lau ak jdy pak cik uh da lame laki bini mkn kaki..haishh..kesian kt guard uh..

    ReplyDelete
  14. Setuju jangan masuk stadium jika mat yo main

    ReplyDelete
  15. Jangan marah Mat yo pasal isteri dia naik meroyan tu...Apa kata kita cadangkan Mat Yo ganti dgn bini baru. Padan muka bini dia tu...Cari yg sopan santun dan tak sombong. Mat Yo baik

    ReplyDelete
  16. matyooo tak salahhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...