Tuesday 24 September 2013

PEMILIHAN UMNO 2013 .... UMNO TERENGGANU SEMAKIN RETAK TUNGGU HANCUR LEBUR!!!!


Belum lagi para ahli UMNO yang layak mengeluar undi untuk memilih siapa yang mereka fikir layak dan patut untuk menjadi pemimpin mereka untuk membawa UMNO berjumpa dengan Pakatan Rakyat pada PRU 14 nanti, bunga-bunga perpecahan dari kalangan ahli UMNO sudah jelas nampak.

Sebagai contoh terbaik kedudukan UMNO Terengganu.

Kain rentang seperti rakaman gambar diatas kini dipasang  kebanyakan tempatoleh kumpulan yang menentang kepimpinan Menteri Besar Terengganu Ahmad Said.

Kain rentang yang berbunyi ayat .." INGATAN BUAT PERWAKILAN UMNO SELURUH BAHAGIAN DALAM NEGERI TERENGGANU  ....  MB AHMAD SAID DAN WAN AHMAD MERANCANG DAN MENCATUR SEMUA CALON PROKSI MEREKA DAN MEMPERUNTUKKAN RM2 JUTA SETIAP BAHAGIAN UNTUK MEMASTIKAN MEREKA MENGUASAI PALING MINIMA 5 BAHAGIAN, BAGI MEMASTIKAN KELANGSUNGAN MB AHMAD SAID HINGGA MB AHMAD SAID HINGGA PRU 14 ...  SOKONGAN KEPADA CALON PROKSI MB MEMBAWA PADAH DAN KEHANCURAN UMNO TERENGGANU.

Sudah menjadi rahsia umum terbuka yang MB Terengganu Ahmad Said dengan Menteri Pendidikan II Idris Jusoh tidak sehaluan walaupun cuba diselindungakan dengan segala bentuk sandiwara yang tidak menjadi.

UMNO bakal hancur lebur berkubur bukan serangan pihak lawan tetapi oleh kalangan mereka sendiri.

6 comments:

  1. Tu dia.2 juta.mana mari duit nie.banyak nyer duit tu.fuh.sprm tak kan dok langut lg.huh pukimak sungguh.duit rakyat mcm duit makbapak dua je.nie baru betul haramjadah.tak gitu piem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat said ko gi hantar pukida katok pale ong2 deris. Sbab deris kongajar na...katok bagi mampos. Kihkih

      Delete
  2. kalau bukan kerana undi melayu hutan dah lama pm ni diharamjadahkan dari malaysia..balik indon sulawesi mkan taik...

    ReplyDelete
  3. ahh.sesape pon boleh buat kain rentang dgn niat jahat. tp tak kisah la kan. dah blog ni pon blog fitnah. hantam la labu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog ni tak fitnah. Yg bangang ko sebab tak faham bodo. Orng omno mana2 pun tetap bodo baghal lembu babi. Hehe

      Delete
  4. anon 20:29...setiap kejadian pelu dikaji kebenarannya...belum buat apa2 dh kata fitnah bagai...sampai bila OTAK..!!! kau nk dibelenggu dgn ketaksuban kpd umNO...tu yg org kata BANGANG SELAMANYA.....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...