Saturday 28 September 2013

HEBOH SATU DUNIA .... PUNYALAH DAH AMAT TERDESAK NAK RAIH UNDI DAN SOKONGAN ... HISHAMUDDIN SANGGUP TERJAH PROGRAM ANJURAN WANITA UMNO?????



Punyalah terdesak nak raih undi dan sokongan demi mempertahankan jawatan sebagai Naib Presiden UMNO yang dilihat dan diramalkan oleh ramai para penganalisis politik sebagai goyah, mau tidak mau dengan muka tebal tembok tidak ada rasa malu, Hishamuddin Hussein di beritakan terus terjah program Wanita UMNO di Kluang, Johor 2 hari lepas.

Hanya pemimpin yang terdesak sesak nafas saja yang sanggup buat kerja yang dianggap sudah terlampau terdesak nak menang jawatan.

Paling memalukan ialah Sahahrizat Jalil selaku Ketua Wanita UMN O Malaysia ketika diajukan soalan oleh wartawan siapakah para perwakilan wanita menjadi pilihan kesukaan .. langsung sedikit pun tak sebut nama Hishamuddin walhal beliau ada disebelahnya.

Lokasi : Dataran Tasek Kluang, Kluang, Johor

Acara : Majlis Seuntai Kasih Sejambak Sayang Wanita Negeri Johor

Tarikh : 26/9/2013 @ 12 pm


Berita Harian (26/9/2013)

Kluang: Perwakilan Wanita UMNO akan memilih calon yang bertanggungjawab mengutamakan serta mengarusperdanakan suara golongan itu pada pemilihan parti, bulan depan.

Ketuanya, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil, berkata perwakilan Wanita UMNO akan memberi penghormatan dan sokongan kepada mereka yang memberi sumbangan kepada perjuangan wanita, sebelum ini.

"Pada kami, perjuangan ini mustahak dalam mengambil kira siapa yang nak disokong, ini perjuangan bersama dan Wanita UMNO ambil kira siapa yang bertanggungjawab mengarusperdanakan wanita..., jadi faham-faham sajalah," katanya pada sidang media selepas berucap pada majlis Seuntai Kasih Sejambak Sayang Wanita UMNO Johor, di sini semalam.

Beliau berkata demikian ketika ditanya siapakah bakal calon dipilih Wanita UMNO bagi jawatan Naib Presiden parti pada pemilihan UMNO, bulan depan.

SEBENARNYA MEMANG DISINI PUN LAYAKNYA HISHAMUDDIN BERADA.

5 comments:

  1. Wahai wanita2 omno jangan undi hisham sebab hisham dah kaya raya. Pilih orng yg belum kaya. Ok sebab kedua hisham bersekonkol dgn genster2 cina. Ketiga hisham dah lapok tarak idea langsung macam pondan bila cakap tarak wibawa langsung macam orang bodo je. Hisham tak layak langsung wahai wanita2 hangit omno. Hisham penyokong sharizat sebab dapat habuan drp kes lembu.

    ReplyDelete
  2. Tu semua lembu lembu umporno.tu ler lembu lumbu kak ijat.kak ijat,bila lagi nak angkat kain.tingin gak nak tengok burid lembu.la sekoq tomboy tu buatpe cari lembu.nak bagi amaran ler tu

    ReplyDelete
  3. Yang bertamding jawatan Naib Presiden UMNO tu semuanya kaya kaya nak pileh siapa lagi. Ketua wanita pun kaya raya. Siapa yg tidsk kaya dalam UMNO ini tolong bagitahu aku. Mahathir dah kata kalau nak kaya sertai lah UMNO dan jadilah orang yg berpengaruh dalam parti kalau takat jadi macai je dalam UMNO tak yah lah berapa duit sangat boleh dapat. Kalau jadi ahli UMNO lagi lah terok tak dapat apa lansung takat minum tea dgn kopi aku pun boleh belanja tak yah lah minta duit dari Ketua Bahahian atau Ketua Cawangan.

    ReplyDelete
  4. Dalam gambar tu tak pulak nampak azlina lesbian? DAH kojol ke?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...