Thursday 26 September 2013

RAKAMAN GAMBAR YANG BAKAL BUAT ISTERI MAT YO BERTAMBAH PENING KEPALA!!!!!

Pergh!!!! Nampak gayanya Pengawal Keselamatan yang dihina dengan caci cerca oleh isteri pemain bolasepak sepaka negara Mat Yo dua minggu lalu di lapangan terbang Subang Skypark gara-gara berlagak enggan mengalihkan kenderaan Mini Cooper yang diletakkan ditempat larangan, kini semakin glamer dan dapat perhatian umum termasuklah pemimpin Pakatan Rakyat.

Kini Pak Cik Guard yang dikenali dengan nama Azman Nayan itu kelihatan bergambar dengan YB Nurul Izzah Ahli Parlimen Lembah Pantai merangkap Naib Presiden PKR.

Cuba bayangkan .. kalau Pak Cik Guard ini penyokong totok UMNO, Omak Kau yakin selepas peristiwa yang menyayat hatinya itu, beliau akan berubah sokongan... malahan para pengawal keselamatan dinegara ini yang lihat dan tahu akan kejadian ini sebanyak sedikit akan tersentuh jua.. Itu naluri semula jadi manusia yang tertindas dan dihina.

12 comments:

  1. Alah gambar Cut and paste macam biasalah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko buta ke? Klu dah omno semuanya bodo bengap. Yg benar jadi salah yg salah jadi benar. Omno bebal bengap. Tengoklah betul2 oooi bengap.

      Delete
  2. Nampak sangat nurul nak tumpang kononnya dia prihatin. Cit.

    ReplyDelete
  3. Kih.kih.kih.kih...kah.kah.kah.kah.kah.ho.ho.ho.ho.Woooooooooooo.......terima ler statement teramat bodopiang dari pencacai umporno yg telah diwartakan bodopiang 3 generasi oleh madey dan disokong oleh Incik Mukhriz.lemah.lemah.

    ReplyDelete
  4. yg ekau dengki sangat apa kejadahnya..pi la bergambar dgn bik mama dewi pujaaan kamu tu... itupun kalau bik nak..kalau dia tahu hang ni dari spesis macai bodo tahap gaban spt yg cek det katakan tu, aku gerenti bik pun tak akan sanggup nak dekat dgn hang. busuk luaq dalam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bik mama tu sape? Romoh bantot tu ke? Bantot 3 kaki 2 inci . Haha

      Delete
  5. tahniah nurul. Beliau terpaksa memujuk pak guard yg penyokong tegar PKR dan matyo penyokong tegar PKR supaya setel. takut malu kpd DAP. kerana selama ni gagal mendidik pengikutnya.kihkih

    ReplyDelete
  6. Kita sesama islam jgn la menghina sesama islam..tak kira la kita menyokong parti mana tp kita tetap satu agama...islam indah..islam itu mudah jd jgn la merosakkan yer..islam tidak mengajar utk mencaci..mefitnah..melakukan kekacauan atau kekecohan..

    ReplyDelete
  7. umno perihatin ke masaalah rakyat.harap glamer jr lebih masuk tv radio.propa

    ReplyDelete
  8. Malulah nok tumpang skaki dgn pok cik tu
    Tak dok modal doh puok pr ni
    Nok gi putrajaya dok leh doh
    Pee mampuslh peee rrrrr

    ReplyDelete
  9. Malulah nok tumpang skaki dgn pok cik tu
    Tak dok modal doh puok pr ni
    Nok gi putrajaya dok leh doh
    Pee mampuslh peee rrrrr

    ReplyDelete
  10. La dia bergambar pun puak umngok nk kata mcm2 isu...puak2 umngok ni kalu konsert 2 juta gn cincin 2.4 juta baru depa sokong ..hukum hudud pun depa leh main2...siap gelak lagi..nmpak sgt jahil@umngok2 inilah bakal tentera dajal kiamat nnt....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...