Friday 27 September 2013

RTM DAH TAK KENAL SIAPA SEBENARNYA MENTERI YANG JAGA RTM?????


Ada yang sudah tidak kena dengan RTM semenjak kebelakangan ini ... Menteri yang jaga RTM sendiri pun sudah tidak kenal.

Bermula dengan kejadian yang amat memalukan, menyiarkan lambang polis semasa melakukan Ops Cantas dengan tertera tulis ayat POLIS RAJA DI MALAYSIA, kini nama dan jawatan Menteri Komunikasi Dan Multimedia, Dato' Seri Ahmad Shabery Cheek menteri yang jaga RTM itu sendiri sudah berlaku kesilapan semasa siaran Berita Perdana dengan wajah Ahmad Shabery Cheek sebagai Datuk Seri Ismail Sabri, Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani.

Apakah selepas tindakan memecat kakitangan yang bertanggung melakukan kesilapan yang memalukan negara itu maka sudah ada bau-bau sabotaj dari kalangan kakitangan RTM sendiri terhadap menterinya?

3 comments:

  1. Allah Maha Kaya dengan ilmu Nya Dia mencipta dan Dia jugalah yang akan menjaganya,inilah akibat jika hak untuk rakyat semua dipergunakan untuk rakyat yang terpilih

    ReplyDelete
  2. Rtm terlalu jahat last2 kena kepala sendiri. Kata hebat sangat apa dah jadi? Tak hebat rupanya. Bohong boleh la. Hi.

    ReplyDelete
  3. Apa punya bengap rtm neh hehehe rakyat semua kenal siapa menteri mulut buih ketam ni. Semua kenallah beb mulut buih ketam. Boleh rtm tak kenal hohoho.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...