Thursday, 26 September 2013

BELUM APA-APA, FACEBOOKERS UMNO SUDAH MULA GELABAH SUSAH HATI APABILA DAPAT TAHU PETROL RON95 DAN DIESEL BAKAL NAIK LAGI DALAM MASA TERDEKAT INI!!!!


Jelas sekali apabila berita kononnya harga petrol RON95 dan Diesel bakal dinaikkan lagi untuk beberapa sen seliter telah mengundang gelabah para facebooker yang berjiwa pekat totok UMNO.

 Ada yang hendak tutup akaun FBnya sebab dah tak tahan kena hentam dengan para pejuang PR.

Ada yang maki hamun menteri sambil meluahkan rasa kesal sokong UMNO/BN.

Yang pasti kenaikan harga petrol RON95 dan Diesel jika benar berlaku bakal mengundang padah teruk pada UMNO/BN... bukan saja rakyat yang menyokong Pakatan Rakyat marah tetapi para penyokong dan pendokong UMNO pun akan naik angin satu badan mengamuk.

13 comments:

  1. bgulingguling NAJIB dan pmimpin UMNO ketawa tengok rakyat bodoh penyokongnya terkejut berok dengan kenaikan petrol/disel....nah undilah lagi..gaji kami besau, harta kami banyak...kamu rakyat apa ada..u help me i hit u hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baghal berjanggut umno kater : babi pun bangun pagi cari rezeki.
      Jadi.... woi! Babi!! Bangun la keje! Taip lagi ayat-ayat ahli neraka la woi! Saper suruh tutup fb! Dah la babi, makan duit haram lagi. gaji korang ameno bayar la woi! Babi!

      Delete
  2. Petrol naik lagi sebanyak 20 sen. Ni memang betul. Sebab semua kertas kerja yg diarah oleh najib rasional kenaikkan 20 sen lagi dah siap sepenuhnya tinggal tungu lampu hijau najib je. Padan muka orng2 felda orng2 kampong undilah lagipenyamun2 negara tu .haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pelarasan harga petrol dan diesel akan diselaraskan setiap hari. Rakyat Malaysia khususnya orang Melayu UMNO semuanya kaya raya. No hal punya, lagi pun orang Melayu UMNO berketurunan peminta sedekah.

      Delete
  3. sape suruh sokong bn

    ReplyDelete
  4. kepada acai acai umgok terima seadanya yg kalian sememangnya acai2 forever..he..he..sayangilah pm tiga suku kalian tu...huhu..he. nak jadi acai acai kunun

    ReplyDelete
  5. alahai baru 20 sen, duit brim kami rm500 boleh tahan lima tahun. Itu belum kira upah pasang bendera dan upah maki pr masa pru lepas yg depa bayaq rm50 walaupun janji rm200. kira jumlah
    pi dan jumlah mai kami cai cai umno tak kisah lansung minyak naik harga. lagi pun kami mana ada maruah....harga kami cuma rm200 hinggit saja, setengah dari harga lembu korban...betul tak cai?

    ReplyDelete
  6. .. Mantan Presiden UMNO Tun Mahathir Muhammad pernah meluahkan kata ... "mereka yang berada dalam UMNO kini yang terdiri dari kalangan rakyat yang bodoh, ternyata benar..."

    ReplyDelete
  7. Apa dah jadi.jika benar la berita ni,penat wei.sepatut nyer pemerintah menjaga rakyat dan harta negara.ini terbalik plak.semua nyer gara gara perbelanjaan terlampau pemerintah.hutang negara meningkat dan dah pun berada ditahap negara muflis.dan isu rakyat luar membeli minyak adalah alasan atas kegagalan mentadbir.rakyat marhaen kini menanggung akibat.sepatut nyer masa PRU kita memilih parti yg menawarkan tawaran terbaik.tetapi malang nyer kita masih berpolitik cara salah.bila la rakyat ni nak sedar cara berpolitik yg betul?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sdra mungkin undi pakatan,tetapi semua ahli keluarga termasuk, ibu bapa, datuk nenek, cucu citi, sepupu sepipit dll telah menyokong BN, justeru itu sra kenalah menanggung bahanya.

      Delete
    2. Datuk nenek dah meninggal,makbapak cerodik depa undi pakatan.anakcucucicit takleh ngundi.anak kecik lg.cucucicit kat alam roh kut.jd puakjuak aku undi pakatan.fuh undi beend,tobat ler.nasib baik parlimen dan dun pakatan menang.

      Delete
  8. Ulamak FB UMNO kan cakap...naik harga petrol ini kehendak Allah s.w.t. Terima jer la..

    ReplyDelete
  9. Kalau jumpa puak-puak depa nei tampar jelah muka dia orang. Lepas tu kata takdir Tuhan...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...