Monday 30 September 2013

PEMILIHAN UMNO 2013-2016 .... CALON BODEK DIRI SENDIRI DENGAN MENYATAKAN BELIAU ADALAH CALON TERBAIK DARI KALANGAN UMNO!!!!


Inilah calon yang teramat mengidamkan jawatan dalam MKT UMNO sampai sanggup dan tergamak tanpa rasa malu mengaku dialah yang terbaik sekali dari kalangan ahli-ahli UMNO.

Pergh!!!! sendiri isi bakul sendiri angkat ... oopps silap.. sundri visi vakul sundri vangkat.

Inilah kali pertama Omak Kau tengok calon yang menawarkan diri untuk menjadi pemimpin mana-mana jua parti politik mengaku dirinyalah yang paling terbaik dan terhebat!!!!.

Najib dan Tun Dr Mahathir yang terkenal sebagai pemimpin yang suka diampu bodek pun tidak mengaku diri mereka pemimpin UMNO yang terbaik dari kalangan ahli-ahli UMNO.

Sepatutnya dia hanya berkata jika dipilih beliau akan melakukan yang terbaik untuk parti bukannya mengaku dirinya yang terbaik .

4 comments:

  1. Ini varul vetul.....yakin dgn diri sendiri.....bersih cekap berintegriti.....hidup merican mesia.....mesulu...malayu

    ReplyDelete
  2. Mamak ni dah hilang fokes dah tak tau nak buat apa untuk rebut jawatan tertinggi dlm UMNO. Mamak pun boleh sertai UMNO ke setahu aku spisis mamak ada pertubuhan mereka sendiri. Bodoh lah melayu kalau bagi sokongan kepada mamak. Awat dah tak ada calun melayu ke orang melayu umno nak bagi sokongan. Mamak ni kuat belit tidak mustahil satu hari nanti melayu jadi mamak dan mamak jadi melayu.

    ReplyDelete
  3. Dia ni sepatutnya dok dlm parti KIMMA (kesatuan india muslim malaya)...hehe...silap bot beb....vini vacam vorang vun vada....vengaku velayu vasli...huhuhu

    ReplyDelete
  4. I HATE MAMAK!!! TENDANG MAMAK KELUAR DR PARTI UMNO!! UMNO BUKAN TEMPAT MEREKA!! UMNO HANYA UNTUK ORANG MELAYU!!!!! CIIIITTT POOOORRRAAAHHHH!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...