Friday 27 September 2013

BUKTI APA YANG DI PERKATAKAN OLEH TUN DR MAHATHIR MENGENAI PARA PENYOKONG DALAM UMNO ADALAH BENAR SAMA SEKALI!!!!



Apa yang diperkatakan oleh mantan Presiden UMNO selama 22 tahun mengenai kualiti yang ada dalam UMNO kini yang terdiri dari kalangan rakyat yang bodoh, ternyata benar.

Bukan niat nak menghina maupun mengaibkan individu yang bernazar mau berjalan kaki dari Kuala Besut hingga ke Putrajaya semata mata jika UMNO/BN menang PRK DUN Kuala Besut ... tetapi adakah nazar dan tujuan beliau itu berbaloi dan mendatangkan faedah kepada rakyat yang kini rata-rata terhimpit dan menjerit kerana kenaikan kos hidup akibat kenaikan harga petrol dan diesel.

Jalan beratus kilometer dalam keadaan cuaca panas terik dan hujan lebat.. Akhirnya yang dapat nama adalah menteri dan pemimpin UMNO. 

Selepas ini adakah taraf hidup pejalan-pejalan kaki itu akan naik memuncak?.. Adakah para penduduk Kuala Besut yang majoritinya hidup dibawah paras kemiskinan akan menjadi bertambah baik sebaik saja mamat ini sampai di Putrajaya?

11 comments:

  1. Ok ler jalan sampai putrajaya daripada menyuntut china doll sampai ke putrajaya....kihkih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kih.kih.kih.kih.kih.kah.kah.kah.kah.Woooooooo.......pencacai mula bersuara sunbang.tiada lain melainkan suntut,jubor,zina,kalimah Allah swt.semua nyer copyright.bodoh tahap teramat sangat.minda mat rempit penghidu gam ingin menjadi juara pencacai umporno.Wooooooooooo.pencacai cerodik buah pelior.

      Delete
    2. tak cerdik langsung...bodos sesangat cai ameno ni...

      Delete
  2. Lagi bagus jalan kaki sampai monggolia..sekurangnya dah sampai sana boleh pasang bom c4..ramai lagi ppuan monggol yang boleh dijadikan gundik najib..

    ReplyDelete
  3. "Sesungguhnya berjayalah org org yg beriman, (iaitu) org org yg khusyu' dlm solatnya,dan org org yg menjauhkan diri dr perkara yg sia sia,"... Al Mukminun 1-3.

    ReplyDelete
  4. soalan yang relevan sokmo dalam parti politik...SOKONG PAS/UMNO DAPAT APA ? aku pulak nak tanya...yang kau orang gila bernazar jalan kaki sampai putrajaya tu.., Dapat apa? Pahala? puihh...

    ReplyDelete
  5. Ini lah bangsat amno

    ReplyDelete
  6. dengar2 mlm nie minyak naik...betulke..adohai....

    ReplyDelete
  7. woi...hampa macai omno msti bangga gila babi bila tgk gmbr ni..kononnya pejuang la tu snggup jalan tgh ujan....kah kah kah..macam pelaq..tengok muka sekoq2...puithh...buat la keja brfaedah..tgh jalan lori langgar mati katak...kah kah kah...lawak2....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...