Wednesday 25 September 2013

LAPORAN POLIS OLEH PENGAWAL KESELAMATAN YANG KENA MAKI DAN DITENDANG OLEH ISTERI MAT YO, TERSEBAR LUAS DI INTERNET.


Inilah laporan polis yang dibuat oleh pengawal keselamatan di Balai Polis Lapangan Terbang Subang ekoran insiden beliau telah ditendang oleh isteri pemain bolasepak negara Mat Yo.

Insiden yang dirakam sendiri oleh isteri Mat Yo dan dimuat naikkan juga oleh beliau dengan niat kononnya akan mendapat perlindungan dan sokongan moral dari rakyat .. tapi telah menjadi sebaliknya ... rakyat berduyun-duyun tidak kira keturunan, umur, jantina dan fahaman  politik, memberikan sokongan padu lagi jitu kepada Pengawal Keselamatan yang dianiaya itu.

Beliau dimaki hamun dan ditendang hanya disebabkan beliau mau melakukan tugas dan amanah sebagai Pengawal Keselamatan meminta kereta Mini Cooper yang dipandu oleh isteri Mat Yo dialihkan kerana menganggu lalu lintas dan diletakkan ditempat yang dilarang..

Tanpa diketahui oleh isteri Mat Yo, insiden ini juga telah dirakam oleh CCTV Lapangan Terbang Subang Skypark.

Hasil dari pemerhatian CCTV tersebut majikan Pengawal Keselamatan itu telah memberikan sokongan penuh atas tindakan beliau.

Omak Kau ingin memberi nasihat dan peringatan ikhlas kepada isteri Mat Yo ...Janganlah berlagak sombong besar kepala hanya disebabkan anda ini isteri pemain bolasepak negara ... Belajar menghormati orang tua walau siapa pun mereka ... Tiada ruginya anda merendah diri, lebih lebih lagi apabila anda dikedudukkan yang melakukan kesalahan.

27 comments:

  1. Betina garik tak sedar diri.laki pulak jantan dayus kerana membiarkan betina nyer berkurang ajar.dasar couple biadap..

    ReplyDelete
  2. Kalau perkara ni di bawa ke mahkamah aku harap adalah peguam2 yang rela hati bagi bantuan guaman kepada pakcik ni, Nak tengok mana duduknya Mat Yo & bini dia yang biadap tu.

    ReplyDelete
  3. Kalau perkara ni di bawa ke mahkamah aku harap adalah peguam2 yang rela hati bagi bantuan guaman kepada pakcik ni, Nak tengok mana duduknya Mat Yo & bini dia yang biadap tu.

    ReplyDelete
  4. Kalau perkara ni di bawa ke mahkamah aku harap adalah peguam2 yang rela hati bagi bantuan guaman kepada pakcik ni, Nak tengok mana duduknya Mat Yo & bini dia yang biadap tu.

    ReplyDelete
  5. Mungkin Mat Yo tu yang dayus atau macam takut bini atau bini dia tak takut kat dia atau memang jenis makan luar atau jenis yg projek sebelum kawin atau.......(anda pikir la sendiri)

    ReplyDelete
  6. Mat yo dan bini tu mesti punya ahli omno kau kau sebab samseng macam pukida dan perkosa. Hehe

    ReplyDelete
  7. Sombong kerana ada duit...kesenangan hanya sementara..... satu hari nanti ....

    ReplyDelete
  8. Sombong kerana ada duit...kesenangan hanya sementara..... satu hari nanti ....

    ReplyDelete
  9. Baso ttino kure hajar!!!

    ReplyDelete
  10. Itu belum baru jadi bini Mat Yo....kalau jadi bini Messi....entah-entah perangai ngalahkan firaun....mmmm betina2..!

    ReplyDelete
  11. Bagi la masa untuk ppuan ni blagak..mat yo pun bukanya hebat mcm dlu lagi lpas join jdt..tengok la musim dpn,kompom mamat ni dok ngeram telo kat bngku simpanan je..sultan lanun 2 pn dh beli rmai pmain yg bgus dr pasukan lain..

    ReplyDelete
  12. jantan dayus ye jantan dayus ye, kalaulah aku pakcik tu, memang aku sumbat kepala konek ke dalam mulut pompuan tu, biar insaf sikit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice, thumbs up... Tak kisah juga brah~ nampak muka semacam sundal jer~ Not worth it being on her side anyway...

      Delete
  13. si mat yo dan bini penyokong tegar PKR dan si pengawal penyokong tegar PAS. elok lah tu korang bergaduh.
    Pemimpin2nya PAS a.k.a menate2 tidak dapat sedikit pun men tahluf siyasi antara penyokong2nya. kihkihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni apehal plak ni.... ? Tak da kaitan langsung dengan topik yang dibincangkan di sini....bodo!

      Delete
    2. Rakyat Malaysia zaman sekarang... Hal politik yang di ataskan... Tidak tahu kaa Dajjal sedang mainkan kita? Betul agen2 dia tidak dapat tembus negara kita, sebab undang2 kita kuat. Tetapi Dajjal tahu melalui politik dia boleh hancurkan kita.... Aku dan rakan2 aku beza politik juga.. masing2 x setuju ini dan itu... Tapi kami tanggakan politik akhir sekali, sebab ia cuma sekadar tanggungjawab mengundi sahaja...

      Yang perlu kita titik beratkan adalah hal sebegini. Hal akhlak. Macam laa betina si Mat Yo nie....

      Sudah2 laa pasal politik nie... Saya bukan penceramah, saya cuma seorang budak yang berumur 19 tahun... Masih mentah... Perlukan jutaan lagi nasihat...

      Ketepikanlah hal2 politik nie... Tak da faedahnya...

      Delete
  14. pandai lh ko bini matyo pkr. guard tu pas. bile dh macai buat taik sendiri pon nk tuduh org. itu la yg pemimpin dorang ajar. bodoh sgt..

    ReplyDelete
  15. setelah melihat video yg diupload pendapat aku yang salah adalah bini mat yo dan mat yo...
    1. Bini dia tok sepatutnya cks gitu kepada ore yg lebih tua.
    2. Mat yo tu suami dayus kerana membiarkan isterinya berckp benda yg tak elok di depan ore tua...

    ReplyDelete
  16. sesiapa yg kaitkan isu ini dgn parti lg B***H berbanding isteri matyo yg kurang cerdik tu... ini soal agama dn adab... yg isteri mat poYO ni pun satu... mulut tu patut disagatkan aje... dh la biadab... iq rendah pulak tu

    ReplyDelete
  17. Rasanya tak ada apa yg salah dibuat oleh bini mat yo tu. Biasalah bini org ada nama dan rasa dah cukup kaya, apalah salahnya berlagak. Pak guard tu yg tak sedar diri. Tengoklah diri tu siapa nak sound2 org. Mmg org kaya dan besar dan ada namalah ada hak untuk berlagak selagi masih lagi bernyawa. Dah nampus sendiri tanggunglah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku buat cam tu kat bapak ko boleh?

      Delete
    2. Aku buat cam tu kat bapak ko boleh?

      Delete
    3. Statement xbole blah hahaha...

      Delete
    4. Ni kalau bukan Mat Yo sendiri, mesti kerja si Betina Iblis tuu, ataupon pengikut2 Mat Yo... antara mereka laa yang komen tuu...

      Delete
  18. Bila rasa popular dan kaya "apa salahnya" menghina orang tua dan susah. Betina kurang ajar!!!!!

    ReplyDelete
  19. bini mat yo tu "x dapat" kot...tu pasal meroyan x tentu arah..yang si jantan mat yo plak mcm bodoh je aku tengok...HOI mat yo..ko takut bini ke? kalau kat padang..silap sikit nk gaduh..kat rumah entah2 menikus...hehehe..takut bini..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...