Tuesday 22 July 2014

TAKUT SEMANGAT RAKYATNYA JATUH MERUDUM, ISRAEL LARANG WARTAWANYA MELAPURKAN JUMLAH KORBAN DAN KECEDERAAN TENTERANYA DALAM PEPERANGAN GAZA.



"Yoel Markus", wartawan zionis yang bekerja dengan harian "Israel" Haaretz menyatakan, "tentera zionis melaksanakan pengawasan ketat terhadap kami, untuk tidak menyiarkan jumlah korban tewas di kalangan tentera Israel di Gaza," Sabtu (19/7/2014).

Markus menyatakan dalam Harian Haaretz bahawa, jumlah korban tewas dari kalangan tentera zionis di Gaza, akan mencetuskan revolusi besar di entiti zionis.

"Jika kami dibenarkan melapor korban tewas, akan berlaku revolusi di 'Israel'," tambahnya.

Beberapa hari lalu tentera Israel telah mengumumkan mula melakukan serangan darat terbatas, untuk mencari pelbagai terowong dari Gaza ke sempadan, pasca 11 hari pencerobohan.

Menurut pengakuan zionis, 8 soldadu zionis tewas dan puluhan lain cedera dalam pertembungan dengan perwira Palestin.

Saat ini tentera zionis hanya baru boleh bergerak beberapa puluh meter -Jauh dari target operasi idealnya- dan hanya boleh menghancurkan wilayah jangkauan dekat saja, seperti Syajiah.

Brigade Izzudiin Al-Qassam telah mengumumkan pihaknya berjaya membunuh puluhan tentera zionis dalam rangkaian operasi balasan di Gaza, termasuk menyusup ke garis batas musuh dan menyerang pasukan khusus dalam perangkap yang disiapkan perlawanan. Hal tersebut memukul mental banyak tentera "Israel". Insya Allah.

9 comments:

  1. ALLAHU AKBAR...
    ALLAHU AKBAR...
    ALLAHU AKBAR....

    ReplyDelete
  2. Samalah ngan PM kita, terlalu ramai rakyat kecewa dgn pencapaian pentadbiran PM yg lemah dan tiada yg cemerlang dibuat citer konon PM real hero and power sgt buat announce kotak hitam akan diserahkan oleh ketua pemberontak Alexander Borodai. Teramat powernya Najib dgn 1 kali call aja ketua pemberontak yg ganas pun terketar2 melutut kat Najib. Hakikatnya, apalah yg Najib leh buat sedangkan dia sendiri bodoh dgn bini pun pijak semut tak mati. Takda apa kerja yg Najib leh buat sebab otak dia pun ditaruknya kat celah burit bini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesiannya...jgn digngu org yg lbh hebat dari pm sdg berbicara...najib ttp pm, nko adaaaa....

      Delete
  3. Salam,

    Tenkiu Omak Kau dengan beritameletakkan report yang mnggembirakan ini. Mari kita doakan kepada penduduk2 Gaza dan jangan lupa bersedekah.

    Jangan ikut macam Urang Giler (UG) Malaysia Waves dan tuan punyanya. Tulang Besi@Deramang. Dalam banyak isu2 getir ni, dia maki Presiden PAS dengan mengatakan TGHA bersengkongkol dengan gomen. Mangkuk hayun 3 suku betullah, Dgn isu Ukraine, Gaza, nakberbagai2 isu lain, Isu tak benar tahap Bigfoot pilihan hati Malaysia Waves........BODOOOOOOOOOOOOOOO

    Mehhh kita gelak dan kutuk Malaysia Waves, artilce dia aku letak kat bawah.

    Komen2 sayer mengenai article TB
    a. Sia2 perjuangan TB dalam PAS selama 9 tahun. Pirah, setakat pakai baju hijau lengan putih cap Change, Nepal boleh buat. At least Nepal tak mengungkit

    b. Dia maki TGHA sebab tak menyokong geng2 anti Khalid MB. Bodo punya TB, Khalid MB dsupport oleh rakyat Selangor. Tak percaya tengok index Merdeka Review. Omak Kau ada letakk.

    c. Ujung Ramadhan dah ni TB Woooooiiiii, hang dia kat Gaza, letak cerita Gaza macam Omak Kau pun Inshaallah dapat Pahala.

    d. Kami tau la kamu frust tertonngeng sebab agenda2 bahlul kau tak terjadi. Jangan nangis aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ARTICLE TAHAP TIGA SUKU TAHAP GABAN DARI MALAYSIA WAVES ADA DIBAWAH. (MEMANG MAMAT MALAYSIA WAVES NI UG -URANG GILER)

    Sia2 Berjuang Bila Presiden Sendiri Pertahan UMNO Dari Mati


    Tulang Besi rasa sia2 perjuangan Tulang Besi dalam PAS sejak umur 9 tahun apabila Presiden sendiri berjuang untuk kelangsungan nyawa UMNO.

    Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Besi selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Besi yang bertungkus lumus membantu membina PAS Negeri Sembilan setelah PAS ditendang keluar dari BN dulu.

    Penat jerih nak bunuh UMNO tiba2 Presiden sendiri pegi buat kerja tolong UMNO.

    Presiden PAS sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat UMNO lebih panjang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woooi Tulang Besi Shut Up lahhhh. Otang Deramang dah masuk kuman UG (Urang Giler)

      Delete
  4. Terkini hari ke 15..10 tentera zionis maut di Syujaiiyah,2 jeep musnah tanpa di ketahui jumlah askar zionis dalam jeep berkenaan ketika 12 komando Al Qassam berjaya menyelinap ke kem tentera zionis di Beit Hanoun dan 10 komando Al Qassam gugur syahid di serang dengan Apache semasa pulang dari serbuan ke kem tersebut dan 2 terselamat..Allahuakbar

    ReplyDelete
  5. Semoga, peperangan ini cepat berakhir, Ya Allah, kau lindungilah tentera Al Qassam dari pandangan tentera israel

    ReplyDelete

  6. RINDU NAK BACA ARTICLE OMAK KAU TENTANG UMNO. DAH LAMA TAK ADA. CERITA MB SELANGOR NAK TUKAR PUN TAK ADA. TAK BEST.

    ReplyDelete
  7. Wawasan 2020 apa citer? Senyap je nih

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...