Friday 8 March 2013

KOLEKSI RAKAMAN GAMBAR CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT BUKIT KATIL MELAKA.. ALI RUSTAM NAIK ANGIN PENYOKONGNYA NAIK MINYAK!!!!!!


Macam mana Ali Rustam tak naik angin satu badan beb!!!!!.. Kubunya sendiri di Bukit Katil beliau sebagai Ketua UMNO Bahagian disana telah roboh dengan kehadiran ribuan warga Bukit Katil yang tekun tidak berganjak tanpa rasa  gentar dan cuak dengan ugutan,serangan serta teriakkan gerombolan samseng UMNO.

Walaupun difahamkan 2 penyokong cedera kena balingan batu namun mereka tetap tidak berganjak untuk mendengar pidato dari pemimpin kesayangan mereka yang mereka anggap bakal menerajui negara ini sebagai Perdana Menteri ke-7.. INS'YA ALLAH.

Dulu kalau nak lihat orang ramai hadir ceramah pembangkang nak dapat 100 orang hadir cukup sakit dan perit. Kini suasana dan permandangan sedemikian sudah menjadi sejarah. Permandangan itu kini sudah berhijrah ke ceramah anjuran UMNO/BN pula.

Inilah yang memeningkan kepala para pemimpin UMNO yang sudah pun ketika ini pening lalat.

Kepada rakyat Melaka... INI KALILAH....JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.


No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...