Monday 8 July 2013

RAKAMAN GAMBAR YANG TIDAK MUNGKIN DISEBARKAN OLEH UTUSAN, BERITA HARIAN DAN TV3!!!...PEGAWAI TENTERA MESIR BERSAMA-SAMA DENGAN PARA PENYOKONG DR MOHAMMED MORSI AL HAFIZ MEMBANTAH KERAS RAMPASAN KUASA TENTERA!!!



Seorang anggota Tentera kelihatan bersama dengan para penyokong Presiden Mesir yang sah, Dr Mohammed Morsi Al Hafiz di  Bandar Minya, sambil didokong dengan memegang potrait Dr Morsi berkata:

“Saya tidak akan datang ke sini melainkan niatku hanyalah ingin mengikut syariat Allah”

Ini dilihat sebagai satu permulaan para anggota tentera bakal berpaling tadah dan menyokong kepimpinan Dr Mohammed Morsi Al Hafiz yang dipilih secara sah dan demokratik sebagai Presiden Mesir.

Memberi satu suasana dimana Dr Morsi diturunkan dari takhta kuasa dengan bantuan tentera dan beliau akan kembali semula berkuasa jua dengan bantuan tentera.

Seamoga impian ini menjadi kenyataan bagi menegakkan hak dan menentang kezaliman, penipuan dan penindasan.

1 comment:

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...