Friday 5 July 2013

USTAZ DON DANIYAL KECAM TV3 KERANA MENGGELAR PRESIDEN MESIR DR MORSI AL HAFIZ, SEBAGAI DIKTATOR DI FB TERSEBAR BEGITU LUAS DI INTERNET!!!!



Kebiadapan TV3 yang amat keterlaluan menggelar Presiden Mesir yang sah dipilih rakyat secara demokrasi mengikut perlembagaan, Dr Morsi sebagai diktator mengundang amarah dari pendakwah muda yang tersohor kini, Ustaz Don Daniyal.

Luahan hati di paparkan di laman sosial FBnya.

Apabila mengulas berkenaan presiden Mesir, Dr Morsy yang merupakan seorang pemimpin islam, tetapi ana sangat sedih dengan kenyataan ini TV3 menggelar beliau sebagai diktator.

Apa ini?
Tolonglah..

Dia seorang pemimpin islam yang berani menegakan yang Haq malah Al Hafiz.


Ya Allah.
Engkau jagalah pemimpin islam di mesir iaitu Dr Morsi Al Hafiz..

Engkau berikan kekuatan kepada dia. Kuatkan keimanan beliau. .

Ana nasihatkan kepada media dimalaysia.

Tentera islam bukan pemberontak tetapi mujahidin menegakan syria islam..ubahla. Takbir



18 comments:

  1. .boikot tv 3

    ReplyDelete
  2. Teman dah lama boikot. anak2 teman tak bukak dah siaran tv3 suku ni....sebab sebahagian besar pekerjanya...memang bersifat 3 suku. hari ini teman panggil dia tv 3 suku CELAKA....semoga beroleh KECELAKAAN yang amat kepalang kepada organisasi ini...amin....selagi deme tak mahu berubah....selagi itu lah celaka kepada deme.

    ReplyDelete
  3. Hari ini kita gulingkan orang lain yang memerintah

    Dengan gerakan jalanan

    Esok kita pula digulingkan denvan gerakan jalanan

    Itulah yg terjadi kepada idola puak pakatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beliau di pilih secara demokrasi bukan secara paksa

      Delete
    2. Betul di pilih secara demokrasi tp sebelumnya dia pun terlibat menggulingkan husni mubarak
      Mmg patut oun puak satu lagi guling akn dia
      Lpas tu puak yang jena guling tadi akan gulingkan semuala
      Sampai bila nak aman.
      Budaya ni yang nak di bawa kt malaysia ni tp mujurlah x berjaya

      Delete
    3. Rakyat tak tahan sebab sikap Mubarak yang diktator dan perasuah,bukan 1 tahun tapi 30 tahun baru rakyat turunkan. Bila terguling baru ada FREE N FAIR election..Ikhwan bukan penganjur kepada kejatuhan Mubarak...Bila pilihan raya tanpa disangka rakyat pilih FJP dan Presiden Morsi. Menang dia dengan cara bersih bukan guna dakwat Pelikan.Bukan seperti Mobarak perasuah tu. Awak kena Faham,bila Ikhwan selama 80 tahun ditindas,bukan 8 tahun berkuasa,sudah tentulah musuh Islam akan mencari jalan untuk jatuhkan.mereka tidak dapat jatuhkan melalui jalanan,akan tetapi dengan bantuan tentera dan persengkokolan US/Israel.Morsi banyak membantu GAZA dan HAMAS yang sangat dibenci Israel, Syria,Arab Saudi dan sekutunya. Morsi diguling kerana dia mengambil cakna orang Islam bersaudara seperti mana soalam mungkar nakir dalam kubur. maknanya Morsi diguling kerana beriman dan beramal dengan Islam,tidak mesra Israel..itu jer kesalan Morsi..

      Delete
  4. Tv3 anggap para hufaz sebagai musuh. semoga Allah rabbul jalil membinasakan mereka yang memusuhi islam sebagaimana binasanya abrahah dan tenteranya.

    ReplyDelete
  5. omakkau.. tu bukan page rasmi ustaz don..

    yg rasmi cuma ini sahaja:
    https://www.facebook.com/pages/Ustaz-Don-Daniyal-Don-Biyajid-Solat-Selawat-Tour/303477549751709?ref=ts&fref=ts
    https://www.facebook.com/30minitustazdon
    https://www.facebook.com/UkhuwahDuniaDigital
    https://www.facebook.com/daniyalbiyajid

    ReplyDelete
  6. rasmi ke tak rasmi ke page ust don.tu bukan persoalan...persoalannya.......... TV3/4 LAKNATULLAH adalah media RASMI yang tugas utamanya adalah menghancurkan ISLAM DI MUKA BUMI...INSYAALLAH SUATU HARI AKAN BERKUBURLAH STESEN TV INI..

    ReplyDelete
  7. Ini adalah bukti kukuh menunjukkan TV3 adalah alat media Yahudi laknatullah dah sekian lama.TV3 membenarkan apa yang disebarkan oleh Yahudi Zionis bagi memburukkan Islam dan pejuang Islam. Pejuang Islam digelar diktator, pelampau agama, ekstrem dan macam -macam lagi..Aku doakan semoga TV3 akan hancur akhirnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo bro.. Cakap mau jaga cikit. TV3 banyak tolong Malaysia jadi maju dan bikin kita happy sampai lupa akhirat.Berita TV3 pun banyak bikin rakyat Malaysia jadi pandai sampai benda betul pun tak leh pikir. Benda free pun tidak mau. Hi hi hi.

      Delete
  8. kesian semua pekerja2 TV3... menanggung dosa sepanjang hayat bekerja... dapat wet untuk menjatuhkan islam.... ish2..

    ReplyDelete
  9. Tu lar..tahu cari kerja nak makan jer..tapi tak tahu nak pilih ikut syarak, jahil agama,tak kenal ulamak dan orang soleh

    ReplyDelete
  10. makan gaji dgn tv3 serupa bagi anak bini makan benda haram. Dr. Morsi orang patuh dgn tuntutan Allah dan di tudoh pemimpin kuku besi.U subahat dgn yahudi dgn umno, tak takut kah dgn neraka Allah.Malaysia negara rasuah dan fitnah yg paling buruk di dunia.Dgn media kawalan umno segala penyelewengan di diamkan dan ini lah sifat jijik yg kita harus tahu. Pilih lah pemimpin yg bersholat lima waktu kerana sholat itu tiang ugama. Kalau tv3 personnel buta hati, minta Allah jangan kita di jadi mereka.

    ReplyDelete
  11. siapa yg percaya status fb paslu ni mmg malang.. bak sini bukti tv3 kata morsy diktator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa yg percaya komen kaulagi tongong....hihihihihi

      Delete
  12. please stop it,berita tv3...dah muak nak dengar..orang2 kampung boleh la nak tipu sebab tiap-tiap hari tengok tv3.student2 universiti skrg dah pandai menilai dan semakin benci dengan tv3 dan bn yg seangkatan dengan tv3. Kami bukan menentang kerajaan tapi kami benci dan tak suka taktik kotor politik masa kini dan fitnah tv3..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...