Friday 19 July 2013

SYUKUR ALHAMDULILLAH DAN TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK!!!!....NAJIB UMUMKAN TAMBANG TEKSI AKAN DINAIKKAN!!!!

Lepas satu-satu rakyat di anugerahkan kenaikkan harga barang dan perkhidmatan sebaik saja UMNO/BN dibawah Najib Razak menang PRU 13 yang lalu.

Terbaru rakyat dapat hadiah tambang teksi akan dinaikkan.

Pasti berita gembira ini akan disambut oleh para penyokong, pendokong dan ahli-ahli UMNO dengan penuh rasa syukur dan jutaan terima kasih.

Membuktikan Najib Razak jenis tetapi janji.. Aku Janji kini menjadi realiti.

Kepada semua para pendokong, penyokong dan ahli-ahli UMNO/BN.. jasa besar kalian tidak akan sesekali rakyat marhean lupakan.

Tiada apa yang rakyat nak lagi melainkan kesemua harga barang naik sebagai tanda kepada dunia yang Malaysia adalah negara maju.

Rakyat sampai menangis mengalirkan air mata sebab terlalu gembira menerima berita ini.

JOM BACA APA NAJIB RAZAK PEMIMPIN TERSAYANG RAKYAT CAKAP!!!!


Pengguna teksi nampaknya terpaksa membelanjakan wang lebih apabila Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) merancang menaikkan kadar tambang pengangkutan awam itu.

NONEMengumumkan perkara itu semalam, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata, langkah itu bagi membantu pemandu teksi menghadapi kenaikan kos hidup.

Katanya, pemandu teksi kini menanggung kos operasi yang tinggi dan kenaikan tambang dapat membantu mengurangkan beban mereka.

"Dengan ini, saya harap pemandu-pemandu teksi mampu menikmati kualiti hidup lebih baik," katanya selepas menyerahkan 500 lesen individu kepada pemandu teksi di ibu pejabat SPAD di Kuala Lumpur.

Dalam sidang media selepas itu, Pengerusi SPAD Syed Hamid Albar berkata, cadangan menaikkan tampan itu memasuki peringkat terakhir, tetapi enggan mendedahkan jumlah kenaikannya.

8 comments:

  1. pemandu teksi wajib dibantu tapi bukan dgn kenaikan tambang tapi permit,,,,permit permit permit individu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. semoga dapat memotivasikan melayu yang miskin untuk terus kerja keras macam kuli batak selamanya. biar dayus hina asal pemimpin melayu kaya

      Delete
  2. Setuju..tp buat sementara ni klu org mcm sy yg x de permit sendiri,mnanggung sewa harian tggi,kos operasi tggi,pndapatan x mnentu apatah lg kenderaan atas jln yg trlalu bnyk...sampai kesesakan agak mngganggu pergerakan...brpkah pendapatan yg bole diharap oleh pemandu teksi? Bnyk company spt bank cthnya siap berpiket utk kenaikan gaji..siapa yg bole mmbantu kenaikan pndapatan kami...fikirkanlah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haiya.sudah jadi pemandu teksi kelije kena keras maa. jgn harap driving saja.otak kasi jalan.mcm2 bisnes boleh bikin.bnyk bantuan. create peluang.bukan tunggu peluang. haiya.sikit2 mau salah olang lain.

      Delete
  3. Dengan permit individu.....

    ReplyDelete
  4. Dengar kabar Braheng Perkasa dok berkira kira siapa orang kanan kiri depan bilakan mnyokong totok Perkasa yang akan dianugerah permit teksi dlm satu mejeleh yang sudah tentu Braheng akan berada dekat dengan Najeb semasa acara mholo replika anak kunci kete teksi tuh,

    Ini bukan sembrono, karena pekara ini telah dinyatakan sudara Braheng lewat media letronik purnama lepas. Dalam upacara penuh bermakna itu sudara Braheng kelihatan memulakan acara dengan mencium tangan seorang wanita bagi mendapat restu seterusnya mampir ke sisi Pemimpin Nomor Satu lantas mengholor satu persatu replika anak kunci kereta/teksi disambut dan seterusnya diunjuk tentu saja kapada pengikut Perkasa yang terpilih. TIBA TIBA............

    Ah.... di mana aku, sudara Braheng meraba raba di pinggangnya, mencari keris itu. Oh........ ianya tidak ada di situ, CILAKA BERMIMPI AKU rupanya, patotlah tiada keris KONTOT di pinggangku ini

    Keesokan hari sudara Braheng menghubungi beberapa orang Perkasa yang dia nampak ada menerima replika anak kunci DALAM MIMPInya semalam. Mereka akur itu semua HANYA MIMPI sudara Braheng Perkasa saja yang tiada di alam nyata.

    Lantas merekapun membatalkan hasrat untok berarak ka Kuala Besut, kerana mereka mulai sedar kelibat mereka TIDAK DIPERLUKAN dalam PRK N 01 Kuala Besut.

    Nasib mung la Braheng, oghe laeng buleh keto teksi demo bekukok derah dokleh satu sal. Kawe ghoyak doh kakas OMNU ni dokleh wat saeng demo dok chayoo. Pas ni kelek kapong motong getah wat make anok bini.

    ReplyDelete
  5. Ya syukur.Dah lama tak naik tambang teksi ni.,dapat ler menambah pendapatan pemandu pemandu teksi.BN mmg prihatin tak mcm PR yg banyak janji menipu jer.Terima kasih omak kau kerana bagi sedar pada macai PR yg bangang ni pada usaha kerajaan BN menolong rakyat pemandu teksi ini.

    ReplyDelete
  6. sy sbg penumpang jom boikot jgn naik teksi dah...naik kete bas moto pn blh...xmati pun kalau xnaik teksi

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...