Tuesday 9 July 2013

UTUSAN DAN BERITA HARIAN TIDAK AKAN SIARKAN KISAH INI!!!...MAJLIS PERBANDARAN PULAU PINANG (MPPP) DIBAWAH PEMERINTAHAN DAP/PR PIMPINAN YAB LIM GUAN ENG, MENERIMA ANUGERAH BEST CITIES!!!


Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) dibawah pemerintahan Kerajaan Pakatan Rakyat yang dipimpin oleh YAB Sdr Lim Guan Eng, hari ini telah menerima anugerah best cities dari Europe Business Assembly.

Anugerah tersebut bersama sijil diterima oleh Yang DiPertua MPPP sendiri, YBhg
Ar. Hajah Patahiyah binti Ismail.

Penganugerahan ini sebagai tanda pernghormatan yang cukup tinggi pentadbiran MPPP untuk menjadikan Bandaraya Georgetown sebagai salah satu bandaraya yang terbaik didunia.

2 comments:

  1. Johor jadi bandar taik sampah sarap dan busuk. Yg buat sampah ialah orang singapore. Sejak dari gani lagi dah berterabur. Pahang khusus kuntan jadi bandaraya kelang kabut tak tentu pasal. N9 khusus seremban ialah bandar paling tak teratur. Melaka bandar kotor. Terengganu bandar taik busuk. Ko ko ko.

    ReplyDelete
  2. JB bndar jenayah....busuk kelas 3 in the world cmpare Singapore sblah tambak 1st World mcm lgit dgn bumi..xmalu ke JB oi...Sbb tu Sngpore entengkan Jhr...undg2 lemah...wat malu negara.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...