KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 26 August 2013

CALON NAIB KETUA PEMUDA UMNO ..... PENASIHAT SULTAN SULU DILIHAT ADA HARAPAN MENANG????


Sehingga kini sudah ada lima calon yang mengidamkan jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang bakal ditandingi hujung tahun ini.

Dari kelima-lima calon yang mengidam dan menawarkan diri itu pada hemat dan pendapat Omak Kau sebagai pemerhati politik, Penasihat Sultan Sulu, Datu Seri Panglima Lokman Noor bin Adam, seorang ahli Exco Pemuda UMNO Malaysia merangkap Ketua Unit Pemidato Pemuda UMNO dilihat lebih berpeluang untuk memenangi jawatan tersebut.

Dalam pemilihan Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia kali ini para ahli Pemuda UMNO dilihat tidak mempunyai pilihan selain memilih the best amongst the worst.

The best amongst the worst yang Omak Kau lihat ialah Penasihat Sultan Sulu sendiri. Seorang politikus yang sudah "terdedah" walaupun kesetiaannya kepada UMNO masih ramai pemuda UMNO sehingga kini meraguinya kerena keterlibatan beliau secara aktif sebagai salah seorang pengasas Ahli Muda KeADILan.

Suatu sebab mengapa difahamkan namanya tercicir sebagai calon UMNO/BN pada PRU 13 lalu .. masih dipalitkan dengan AMK.

Yang memberikan bonus kepada dirinya ialah pernah menjadi Penasihat kepada Sultan Sulu... suatu jawatan yang cukup "berprestij".

Hakikatnya siapa jua menjadi Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia tidak membawa apa-apa makna pun pada sayap kanan UMNO itu ... tetap akan ditolak oleh anak-anak muda yang berjiwa merdeka, cerdik dan waras fikiran.

16 comments:

  1. La nie dia jer penasihat sultan sulu.tak kena sosma ker.ops....ya...ya...dlm umporno apa pun bole jadi dan buat tanpa diambil tindakan undeng undeng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan dah kata kes lahat datu derama sendiwara umno kan sebab banyak orng2 umno dapat dato dari sultan sulu kan kan

      Delete
    2. Sandiwara mak ko

      Delete
    3. Sendiwara pelakon utama zahed samseng munafik kedua hisyam mulut lebar darai ketiga nazri botak keempat kepala segala kepala butuh najibultoya laki bini. Ko ko ko melopong ko macai. Jawab222

      Delete
    4. Satu
      Karaoke dalam jamban.teruja aku
      Dua
      Kaunseling kol 3 pg dlm bilik hotel terlopong aku.
      Tiga
      Hantar bunga dalam bilik hotel
      Empat
      Sandiwara dalam bilik keretapi
      Lima
      roti spenda dalam bilik hotel
      Enam
      Balon cina doll dalam hotel.wow.....
      Tujuh
      Dengan jantan jambu dalam hotel.fulamakkkk
      Dpa dapat sedap ko anon0018 dapt apa.mungkin ko pon kena suntut gak kot...pasal tu ko meroyan

      Delete
    5. Mana cai cai pakatan ni jawab lah
      Tu yang ada bukti vedeo tu yang x dak bukti vedeo lagi banyak dalam pas dalam pkr dalam dap semua ada macam macamada macam astro lah plak
      Jawab cai....

      Delete
  2. bagus jugk menasihati sultan yg gila kuasa agar jgn buat tindakan bodo. yang bangang anuwar plak tukang cucuk suruh serang sabah. punai sihat pkr.hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laa najibkan ambik apco penasihat yahudi laa tak tau ke bengap punya omno laknatullah. 1 mesia 1 yahudi ooi. Loni tambah pulak endless possibles pulak ambik dri yahudi jugok weei. Jahanam punya omno bengap. Muuuaaaah keh keh keh. Omno bangkai babi hidup keh keh keh.

      Delete
  3. lge dan nuwar penasihat yahudi, penasihat ganster india dan cina camne plak. patut disula dua ekoq ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dua ekor ni akan bertambah suka kalau disula,mcm org mengantuk disorong bantal ler..

      Delete
    2. La nie aper nyampuk tak kena tajuk.bodo aper ker...opsssss.....sori....betul kata madey....ahli umporno nie semua nyer bodopiang.tak gitu.

      Delete
    3. 2318 ha...dh kenalah tu hang ni sibodoh dh di perbodohkan dengan penipu kaki penipu.padan dengan muka ko

      Delete
  4. macai umno bn bodoh..

    ReplyDelete
  5. Perkara bodoh ini tak kan berlaku jika sdr Azmin menerajui PKR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang ada cuma mangkok ayun jer yang dh x relevan lagi

      Delete
  6. Dah nama blog pun macai2 pr dah tentulah kojanya memfitnah je la. Fitnah dan pakatan rakyat mmg tak leh dipisahkan. Heee...jealous ke? Ko tahap macai sampai bila2 la mmg takda perubahan asik dgn pungkuk al juburi je.

    ReplyDelete