Friday 30 August 2013

TINDAKAN DAP YANG BAKAL MENAIKKAN KEMARAHAN PERKASA DAN NGO-NGO SEKUTUNYA .... DAP BUAT LAPORAN POLIS DESAK AMBIL TINDAKAN SEGERA KEATAS PEMILIK FB YANG HINA ISLAM!!!!!



ALOR SETAR - DAP Kedah menggesa pihak berkuasa menyiasat kewujudan akaun facebook yang menghina agama Islam.

Naib Pengerusi 1 Interim DAP Kedah, Syed Araniri Syed Ahmad berkata, pihaknya terkejut mendapati wujudnya individu yang menggunakan nama ‘Adlin Binti Abd Jalil, Makcik Hajjah Sitt Al Wuzara’ yang menghina ALLAH dan Nabi Muhammad secara terang-terangan.

Menurutnya, pemilik akaun facebook berkenaan didapati sudah sekian lama melakukan perbuatan terkutuk itu, malah diikuti lebih 21,000 pengikut.

“Kita menggesa pihak berkuasa membuat siasatan terhadap akaun facebook berkenaan kerana secara jelas melakukan penghinaan terhadap agama Islam, malah mempermainkan dan mengeji ALLAH serta Nabi Muhammad SAW

“Ini adalah perkara yang perlu dipandang serius oleh semua pihak. Kita berharap pihak polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mengambil tindakan segera bagi menyekat akaun tersebut,” katanya ketika ditemui selepas membuat satu laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Setar, di sini, baru-baru ini.

Syed Araniri berkata, tindakan individu terbabit adalah sangat keterlaluan jika dibandingkan dengan isu-isu penghinaan terhadap agama Islam yang timbul sebelum ini.
“Ini penghinaan yang paling teruk yang pernah kita lihat.

Saya dapati perkara ini sudah wujud sejak lima bulan lalu tetapi tidak diambil tindakan sewajarnya.

“Orang seperti ini tidak boleh dibiarkan berada di dunia facebook kerana boleh mempengaruhi orang lain secara psikologi. Kita berharap tindakan tegas dapat diambil oleh pihak berkuasa secepat mungkin,” katanya.

Tambah beliau lagi, perkembangan akaun facebook berkenaan sememangnya diikuti ramai orang yang mengutuk tindakan itu dengan berbalah dan berhujah pelbagai persoalan.

“Namun, amat kita kesali kerana tiada sesiapa pun yang membawa hal ini ke hadapan supaya boleh diambil tindakan sewajarnya. Orang seperti ini tidak boleh ada di dalam facebook kerana boleh mempengaruhi secara psikologi.

“Ini adalah persoalan akidah ummah, di mana secara jelas perbuatan individu berkenaan bertujuan untuk memurtadkan umat Islam di negara ini,” tegasnya.

5 comments:

  1. Laa..ingatkan cina komunis DAP yg buat laporan. Ni penyokong bangang. anjing suruhan. yg merepot ni pon bersekutu dgn dasar menghancurkan islam dimlaysia lagi mau repot hal orang.hahah

    Sama je aku tengok muka dua ekor tu setaraf nik ajis.

    ReplyDelete
  2. ko sokong hj najib yg bini dia islamic mazhab kepala dogol jambul tinggi...akhlak xde jgn cakap hal islam la bro panggil ulama yg tau agama nik ajis!!!?bapak ko mandi wajib dulu ingat najib ke yg ajar bukan ke ustaz2 ke yg ajar bro??

    ReplyDelete
  3. nik ajis kalau tau agama tak putaq belitkan perjanjian ubudiah utk dia bersekutu dgn DAP yg terang2 gunnakan sayap bwh tanah nk hancurkn islam. akibat dendam zaman mudanya dgn sorg dua pemimpin umno maka nak diludahnya penyatuan sesama umat islam. si ajis ni jgklah yg berceramah Nabi Muhammad tu hanya dihormati setelah umur nabi 40thun. masa kecik dan mudanya hanya 'mamat kampung biasa je katanya. nik ular mak nik najis namanya.menate mu nik ajis sokong ALLAH boleh dishare dan ditulis dlm kitab injil..

    ReplyDelete
  4. individu yang menggunakan nama ‘Adlin Binti Abd Jalil, Makcik Hajjah Sitt Al Wuzara’ yang menghina ALLAH dan Nabi Muhammad secara terang-terangan...
    babi dan anjing makhluk Allah Taala yang lebih mulia dari makhluk yang menghina Rasulullah ini.

    ReplyDelete
  5. Jadi apa tindakan PDRM dan kerajaan sekarang?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...