Monday 19 August 2013

KECOH KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA, KHAIRY JAMALUDDIN SOKONG TINDAKAN NAZRI AZIZ LANTIK ANAK LELAKINYA SEBAGAI PEGAWAI KHAS KEMENTERIAN PELACUNGAN DAN KEBUDAYAAN MALAYSIA????



Pergh!!!! dalam kesibukan rakyat dari pelbagai anutan politik sama ada blogger maupun facebooker menyerang garang dan keras Nazri Aziz melantik anak lelakinya sebagai Pegawai Khas di Kementerian Pelancungan dan Kebudayaan Malaysia, tetiba negara dikejutkan apabila melalui twitternya, Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang mengistiharkan dirinya akan pertahankan jawatan tersebut merangkap Menteri Belia Dan Sukan, Khairy Jamaluddin telah dengan terbuka mempetahankan tindakan angkuh, bongkak dan sombong Nazri Aziz memberikan jawapan dan alasan mengapa beliau melantik anak lelakinya sebagai Pegawai Khas.

KJ telah mencabar sesiapa yang pertikaikan hak mutlak Nazri Aziz agar ukur baju dibadan sendiri.

Kalau nak kutuk dan kritik Nazri Aziz yang beliau gelar sebagai Chief, buat apa yang Nazri buat di parlimen ketika menjadi Menteri DiJabatan Perdana Menteri Menjaga Hal Ehwal Parlimen berlawan hujah dengan Ahli-ahli parlimen Pakatan Rakyat diparlimen keseorangan.

Adakah ini alasan kukuh untuk pertahankan tindakan yang kurang enak dilakukan oleh Nazri Aziz?...Kerana berani keseorangan di parlimen berhujah dengan para ahli parlimen Pakatan Rakyat maka dihalalkan segala tindakan beliau?

Ini macam punya standard ke seorang yang bergelar Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang cuba memberikan justifikasi tindakan melampau Nazri Aziz?

14 comments:

  1. eleh sama jugak dengan Anuwar lantik anak dia dlm parti politik dan ahli parlimen. sama jugak lik kit sial lanting lge naik dlm politik.Nik najis dgn nik 3 abdul..hj adi dll. cuma meletakkan anak dia dlm politik dgn cara senyap.melobi dn mcm2 lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan cek det dah ulangi kata katanya bahawa yg ada dlm umno semua bodo bodo. tambahan lagi macai karat biru yang dah tak boleh berfikir secara rasional.kerana otak depa dah letak kat kepala lutut. Yg depa tahu hanya fitnah dan porno. Alahai macai umno.......angguk angguk geleng geleng saja yg dia tahu.

      Delete
    2. Orang tua nyanyuk.
      Lagi bodo bodo yang ada dalam pakatan sbb hari2 kena kencing jer.hari2 minum ayaq kencing.....

      Delete
  2. Anak2 diorang tu rakyat pilih, bukan bapak diorang pilih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam ketua umum lantik diri sendiri kan kan kan.

      Delete
  3. Dalam politik mesti ada pencadang dan penyokong baru boleh jadi ahli poliitik. Kalau lantik diri sendiri untuk pegang apa saja jawatan dalam parti kena daftar parti enterprise.... Bodoh !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1928 apalah bodohnya ko ni kalau x ada pencadang dan penyokong x bolehlah jadi ahli politik ya...dasar ko hari2 minum ayaq kencing bang non ni.......

      Delete
  4. hasil pintu depan jijah, keluar nurul. lalu di angkat jugak oleh bapaknya naik jadi politician utk membangangkan pengundi2nya. hasil pintu belakang epol bukari..keluar cair kuning je.tak jadik benih.kihkih

    sama aje la.bapak bikin anak naik.hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gue eran ler...epol bukari tu bolih mengawan ke idsk errr..lepas kluaq cair kunin tu rrrrr

      Delete
  5. Umno = yakjuj makjuj !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2306 apa yang ko tulis itttu sebenarnya adalah ko sendiri.

      Delete
  6. heheh... dah nak dekat pemilihan UMNO ni... otak kena smart... anak bujang si Nazri tu kan banyak pengaruhnya ngan belia (iyer ker?? )... heheheh .. manalah tahu, kenyataan komen kat atas boleh bagi kredit kat tukang komen.... untung sabut timbul...

    ReplyDelete
  7. Semuga smue kita diselamat Oleg Allah swt Di akhirat kelak

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...