KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 28 August 2013

TEKSI PALING BERANI DAN JUJUR DALAM DUNIA!!!!!

Rakaman gambar sebuah teksi yang terdapat di negara Belanda @ Holand @ Netherlands .. Berani dan jujur.

Dahlah teksi jenama kereta BMW 5 series ...berani pula tuliskan perkataan ISRAEL TERROR COUNTRY/STATE ( ISRAEL NEGARA PENGGANAS) disekeliling badan teksi tersebut.

Agak-agak kita ... kalau pemandu teksi dinegara ini melakukan perkara serupa keatas teksi mereka .. apakah akan terjadi dan menimpa nasib pemandu teksi tersebut?

Dinegara-negara  Islam pun tidak pula terjumpa suasana serupa.

13 comments:

  1. Pasti teksi tu di boikot oleh penganut2 pgayr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika dah digazetkan teramat bodohpiang maka terserlah ler kebodohpiangan dlm berhujah.tak gitu Incik madey.

      Delete
  2. Suruh SPAD Albar Kepala Botak tu tempek banyak2 kat teksi BIRU dia tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa setakat letak kat kereta tu apa ler sangat. Tu pun entah2 gambar photoshop macam Tian Chua suka buat fitnah photoshop tu dulu. Madey al kutty al firaun al kerala tu lagi jahat kutuk depan-depan si yahudi kat BBC hardtalk.........tok gundu nik ajis ader ker?,...tak der kan kan kan kan....

      Delete
    2. Sahabat baik bang non.....

      Delete
    3. Mana ada madey kuty paria ada cakap depan2 yahudi kat pbb ko bohong ada2kan cerita. Yg ada cakap berdepan ngan yahudi secara tegas dgn mengutuk habos habisan ialah Anuar je. Madey buat perdagangan ngan yahudi mana berani beb. Najib lagi takut beb ngan bini sendiripun takut termasuk buah pelir apa lagi ngan yahudi nak kena bunuh ngan yahudi cubalah.

      Delete
    4. Hahaha...duduk dlm tempurung rupanya MACAI ni...kesian..,Nuar terketaq2 tak leh jawab kat BBC hardtalk tu..kehkehkeh...

      Delete
  3. Berani tak teksi atau kereta jabatan dan kereta rasmi kerajaan negeri selangor atau p.pinang buat mcm ni? kena ludah dek nuwar la jawabnya..

    ReplyDelete
  4. Anon 20.18. Berani tak kereta kerajaan bn atau kereta menteri2 buat macam tu. Gua rasa klu beranilah buleh sanjung tu najibultuya ngan rosmoh 3 kaki 3 incilah neb. Tapi nak kena marah ngan Apco cubalah klu berani. Taik palatlah klu berani.

    ReplyDelete
  5. nik najis yang perjuangkan islam sanggup tak letak sticker tu kat keta dia? tak pon letak banner kat rumah dia yg depan mcm rumah kampung, belakang bunglow tu?. kena sekeh dan tak dpt potong kek sambut besday la nik ajis oleh karpal singh jawabnya...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo piang. Mak hang tak ajaq ke untuk hormat orang yg berilmu?

      Delete
    2. Macai level=over 9000000

      Delete
  6. Kalau surau salah kiblat kena roboh kalau teksi macamni d malaysia teksi perlu kena bakar dreber kena tahan reman...

    ReplyDelete