Thursday 1 August 2013

RAKAMAN GAMBAR RAKYAT MESIR PRO MORSI SOLAT TARAWIH DI DATARAN AN-NAHDHAH MALAM TADI.



Suasana Solat Tarawih di Dataran An-Nahdhah oleh rakyat yang menyokong Presiden Mesir yang sah, Dr Morsi  malam tadi..

Prinsip mereka teguh dan padu... , tidak akan berganjak selagi rejim tentera yang zalim lagi kejam merampas kuasa ditumpaskan dan kembalikan hak pemerintahan kepada pemerintah yang berhak dipilih rakyat secara demokrasi, Pr Dr Morsi....Allahu Akbar!!!!!!

6 comments:

  1. ALLAHUAKBAR!! MENGAPA PERLU SEMBAHYANG IKUT KUMPULAN PRO ATAU KONTRA. INI TIDAK SUNNAH. SEMBAHYANG SEMATA-MATA KERANA ALLAH DENGAN MEMBAWA DIRI UNTUK AKHIRAT. TIDAK BOLEH DICAMPUR ADUK DENGAN NIAT LAIN. INILAH AKIBATNYA BILA BIDA'AH DIAMALKAN HINGGA TIDAK TAHU MENCARI SUNNAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu statement yang tepat sekali.Setuju bro.

      Delete
    2. Jeneral Al sisi diiktiraf sebagai wira Israel..terowong dan pintu sempadan Rafah telah ditutup..terpulanglah jika ada masih nak sokong barua Israel dan Amerika

      Delete
    3. Anon 10.46. Hidup di dunia ni takde hubungan ngan akhirat ke? Ko belajar ngan mufti huruhara sanasini ke? Dah sahlah ko ni memang orang umno laknatullah. Ko klu tak tahu..belajarlah bengap. Atau bacalah buku2 agama banyak sikit. Ko dahlah bodo bongok, tongong pulak. Inilah orang umno...sama juga ngan anon 12.25...hotak letak kat jubo. Kui kui kui.

      Delete
    4. anon 23:24. Nampak dengan jelas ko ni adalah spices haramjadah yg nak jadi bangkai reput busuk, nak mengajar org lain tapi ko sendiri langsung takde ilmu, habuk pun tarak, memang sah kau berkiblatkan lubang jubo hitam busuk dajjal laknatullah....belagak nak jadi penasehat last2 jadi PenisTakSehat....Keh keh keh.

      Delete
    5. Anon 23.24 ni dah memang species bangkai hidup. Busuk ler bro..syoh syoh!!!

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...