Monday 19 August 2013

SUNGGUH DAHSYAT!!!!!.. KERANA TIDAK MENYOKONG DIRINYA SEBAGAI KETUA WANITA UMNO CAWANGAN...SANGGUP UPAH BEBERAPA LELAKI BELASAH CUCU SAUDARA PEREMPUAN SENDIRI!!!!!


Mendapat berita kejadian berlaku yang memberitahu Omak Kau bahawa ada seorang ketua wanita UMNO cawangan Selandar dalam bahagian Alor Gajah, Melaka yang bekerja sebagai penyelia KEMAS mengupah beberapa orang lelaki untuk memukul cucu saudara beliau hanya disebabkan cucu saudaranya itu tidak menyokong beliau dalam pemilihan sebagai Ketua Wanita UMNO peringkat Cawangan..

Laporan polis berkenaan kejadian tersebut telah pun dibuat oleh mangsa di Balai Polis Alor Gajah, Melaka .

Petikan ringkas dari laporan polis itu menyatakan mangsa dan  adik beliau telah pergi ke sebuah Masjid untuk bersumpah muhabalah atau sumpah laknat dimana adik mangsa yang turut dipukul telah difitnah oleh suspek yang mengatakan bahawa si adik telah minum arak di tempat kerja lama beliau.

Untuk menghalang perkara tersebut, maka ketua wanita cawangan yang dimaksudkan telah mengupah beberapa orang lelaki untuk menghalang perkara itu dan mereka (lelaki yang diupah) telah bertindak memukul mangsa serta adik perempuannya hingga mendatangkan kecederaan.

Dimaklumkan kesemua suspek kini sedang diburu olih pihak polis.

Jika apa yang di beritahu ini benar dan sahih.. mengambar betapa budaya samseng UMNO kini sudah menular sampai ke sayap wanita ... sanggup belasah cucu saudara sendiri kerana tidak menyokong dirinya sebagai Ketua Wanita UMNO Peringkat Cawangan jer.

23 comments:

  1. Dalam repot polis x ada menyebut pun mengatakan pasal x sokong nenek saudara ketua wanita cawangan pun yang ada repot pasal kena pukul pasal tuduhan adeknya minum arak
    Omakkau jangan lah buar tuduhan melulu.
    Apakah mmg dasar puak pakatan ni buat tuduhan dulu pas tu kalau salah minta maaf.
    Mmg macam tu ya????

    ReplyDelete
  2. Aaaaa betoi gak tu... minta Omak Kau komen sikit !

    ReplyDelete
  3. Macai UMporNO......DSAI dulu citer detail ke pasal Rahim Noor pukul dia.....namapun repot polis bongok....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya x ya gak kan macam bang non ttuduh pasal undi bangla.dan isu black out and penvundi hantu kan kan.cuma buat laporan polos pasal dakwat kekal yang x kekal jer kan kan .

      Delete
  4. Banyak macai najis komen dlm blok ni skrg ye... Tahniah Omakkkau!!! Semakin feymes kak ton.. Brava!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 15.51 aku rasa ko lagi najis dari bangkai anjing ngn babi.

      Delete
  5. Minta Omak Kau follow kes nie. Nak tau gak ending cite nie camana ?

    ReplyDelete
  6. Apa lak nak d heran kan kalau setakat pukul...apa barang .....kan yg no 1 dah ajar lama mcm mana nak guna C4...x kan lupa kot? "UMNgOk DAN MAKSIAT BERPISAH TIADA"....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari komen ko ni menyerlahkan dasar pakatan mmg suka buat fitnah.

      Delete
  7. baca repot polis tu btoi2....tak dak kena mengena dgn UMNO pun....pasai minum arak, nak angkat sumpah kat masjid.....aku penyokong PR, jgn kita ikut budaya fitnah UMNO.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1645 budaya fitnah sebenarnya adalah budaya pakatan yang sangat sinonim dengan puak2 penganut puak pakatan ni.termasuk ko lah lol.

      Delete
  8. laa..kan blog ni blog memfitnah demi kelangsungan politik pkr.lagi pun fitnah sebegini boleh dikategorikan fitnah sunat. ini cara yang diajar oleh puak tentera kacang merah DAP kepada pihak kami. Harap maklum.

    _Omak Kau_

    ReplyDelete
  9. Omak kau.....
    Taubat lahom blog ni x akan keluarkan entry dalam twiter lim lip eng pasal beliau persoal kan polis tembak mati 5 penjenayah yg berbalas tembak dngn polis di p.pinang.
    Jenayah tembak meningkat bising kt polis bila pokis berjaya tembak penjenayah ketika bwrbalas tembak.mereka persoalkan polis pula.apaerrr citerrr niiii

    ReplyDelete
  10. Aku doakan rohani hamid mampos kene gelek trelar sbb kuat sgt memfitnah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak baik kita doakan orang macam tu....
      Kita hanya perlu ucap alhamdulillah.......bila orang buatt ftnah kat kita..

      Delete
  11. Kah..kah...kah...amno....amno.....masih ada lagi manusia nk menyokong amno........malang sungguh..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. betui2. lebih baik kita sokong parti pkr yang didokong oleh dap. atau parti PAS yang didokong oleh puak syiah. lagi bagus bah.
      PKR kita ada anwar. lgbt disokong.senang kita nanti.Kita kuat. Amerika dan israel belakang kita. yeahhh

      Delete
    2. 2039 malang sunggoh ko ni sbb hari2 minum ayaq kencing bang non patutlah mindo ko x kembang dan x nampak mana baik dan buruk perangai pemimpin ko
      Kesian aku kat ko ni dh jadi bangang

      Delete
  12. Replies
    1. 2314 adalah dajal laknatullah puak pakatan

      Delete
  13. Memang takde mengena dengan AMNO akan tetapi upah suroh orang pukol budak tu buat apa ke jadah?

    Haraplah kalau pompuan tua tu tak minta maaf biar tuhan utus mana mana kaki pukol lanyak dia pulak, baru kena juz dia. Kesian budak tu

    Patot pompuan sama pompuan begocoh main selak selak kain tayang barang biasa la tu dan tarik rambut saja. Bahaya tak besar, barang besar. Kalau dah suroh samseng pukol kira nafsu pon besar juga tuh, biasalah wanita OMNU kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2321 dalam repott tak kata pun wanita umno.kenapalah ko ni bodo piang mmg senang ker puak pakatan ni kena kencing
      Dan ko ni menyerlahkan lagi sifat puak ko yang di katakan fitnah dan menipu x boleh di pisahkan .mmg betulah tu

      Delete
  14. Untuk makluman blog ini sememang saya keluarkan berita2 yang sensasi demi strategi kami di pru 14. Fitnah atau dikatakan sebagai fitnah adalah adat dalam penulisan blog. Memang kami dilatih utk mengeluarkan berita sebegini seperti yang dilakukan oleh pejuang murni cyber pihak DAP. Lihat DAP, mereka berjaya dengan cemerlang sekali dalm PRU13. Kita sebagai penyokong PKR harus jadikan perjuangan parti sebagai cara hidup utk kekal menang dalm PRU14.Sekian dimaklumkan.

    _omak kau_

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...