Thursday 22 August 2013

NAJIB BERTWEET DALAM BAHASA CINA TELAH MENGUNDANG PADAH!!!!!...DIBELASAH DAN DITERJAH OLEH PENGIKUT-PENGIKUT TEGARNYA!!!!


Niat dan hasrat Najib Razak mau berinteraksi dengan para pengikut dari kaum Tionghua dalam twitternya sebagai cara nak tambat dan pikat rakyat Tionghua yang menyisihkan beliau pada PRU 13 lalu, agar menyokong kepimpinan beliau telah mengundang padah.

Dicemuh dan di terjah dengan kata-kata kasar dan sindir tajam terutamanya dari kalangan yang berfikiran keras dalam politik.

Omak Kau berpendirian tidak salah menggunakan bahasa lain untuk berinteraksi tapi Najib kena faham .. dalam kalangan UMNO kini pun sudah ada suatu gerakan yang agak kuat untuk menyingkirkan beliau sebagai Presiden UMNO.

Kelompok ini dilihat semakin hari semakin besar dan gelombongnya kian semakin kuat.

Sudah pasti apa jua tindak tanduk beliau akan diambil kesempatan untuk menerjam dirinya oleh pihak pembenci.

Dibuat salah tak buat semakin kalah .. Itulah situasi yang dihadapi Najib Razak kini.

5 comments:

  1. Sabar PM....csntas segera ranting burok tu...

    ReplyDelete
  2. bila nak berhimpun black 505 lagi ni wey. tak best la.sunyi rasanya kalau tak berhimpun haram..pecah2 keta guling2 jlnraya mcm kera. lama dah tak turun kl ni. pakcik dah takde alasan nak bagtu bini pakcik ni. kalau ada himpun haram dapat le pakcik turun..buang ketayap. abis himpun malam dangdut la..
    cepat2 anjurkan bersih 5, 6 , 7...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha bodo punya comment.....dah tak tau nak cakap apa lepas tu buat2 cerita lain nak alih cerita

      Delete
    2. Giler punyer merepek..

      Delete
  3. nk bodek kaum cina lah tu...xmkn punya...melainkan najib janji nk bg jawtan dia atau TPM kpd bangsa cina.buang ketuanan melayu dan status bumiputra kpd org2 melayu,dan org2 sabah/sarawak...pkai sistem merit..gerenti cina/hindu akan ske najib

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...