Monday 5 August 2013

UMNO SEKADAR BERKAWAN BAIK DENGAN PARTI KOMUNIS CHINA TETAPI RAKAN PALING BAIK UMNO DALAM BARISAN NASIONAL, MCA, MAU BELAJAR DARI PARTI KOMUNIS CHINA!!!!!



MCA akan menggabungkan kekuatan Parti Komunis China (CCP) dalam usaha memulihkan parti selepas prestasi buruk dalam pilihan raya umum ke-13 lalu.

Timbalan Presiden MCA Liow Tiong Lai berkata, kekuatan struktur CCP, sistem pendaftaran anggota dan pengurusan maklumat Internet dikenal pasti selepas lawatan enam hari ke China.

NONE"Lawatan ke China bagi mempelajari kekuatan struktural CCP dan menggabungkannya dengan rangka dasar transformasi MCA," kata Liow dalam sidang media di ibu pejabat MCA hari ini.

Liow yang mengetuai pasukan petugas transformasi MCA bagaimanapun menegaskan parti itu bukannya melihat kepada fahaman Komunisme.

"Lawatan itu tidak menyentuh langsung soal ideologi," katanya.

Liow berkata, CCP merupakan parti yang "terbuka dan liberal" dalam mendekati masyarakat dan kekuatan stukturnya membolehkannya wujud dan berfungsi untuk lebih 90 tahun.

3 comments:

  1. Jahat punya bn umno. Umno memang dulu2 ada yg komunis. Mungkin sekarang pun banyak lagi. Teringat tak sidik ghaus su mathir yg komunis tu? Mathir pun suka ngan ajaran komonuis dulu. Kan22.

    ReplyDelete
  2. yang ni nak gelar apa lak????? kalau dap katanya sepihan pap komunis singapore....

    ReplyDelete
  3. Mca dah resapkan unsur komunis dalam parti. Kenapa najibultuya dan koncu2 tak siasat. Dah terang2 tu...tangkaplah ketua maca porno tu..oi dengar tak bahlol!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...