Monday 30 September 2013

BILLBOARD TERBAIK YANG PERNAH DI PACAK DI SKUDAI, JOHOR!!!!

Apakah billboard sumbangan Kelab Remaja Ukhwah, Kolej Tuanku Canselor Universiti Teknologi Malaysia, Skudai, ini bakal menaikkan kemarahan isteri-isteri pemimpin Melayu/Islam khususnya dalam UMNO yang tidak menutup aurat bertudung?

Billboard ini dipacakkan di Skudai Johor ... negeri kelahiran UMNO ... negeri yang pernah menjadi kubu terkuat UMNO dalam dunia.

Billboard ini yang tertera tulis .. WANITA UTM MENUTUP AURAT ...."HENDAKLAH MEREKA (PEREMPUAN) MELABUHKAN KAIN TUDUNG HINGGA MENUTUPI BAHAGIAN HADAPAN DADA-DADA MEREKA.. " .. Petikan Surah An-Nur Ayat 31. .... Wanita Muslim MENUTUP AURAT.

Tahniah diucapkan kepada Kelab Remaja Ukhwah, Kolej Tuanku Canselor Universiti Teknologi Malaysia Skudai.

Semoga lebih banyak billboard serupa yang mendidik rakyat kearah AMAR MAKRUF NAHI MUNGKAR di didirikan di negeri Johor Darul Takzim.


8 comments:

  1. Hehehe jgn marah nti kne jual..mana macai ni

    ReplyDelete
  2. ye lah...asyik nunjuk yg bengkak/nonjol sana-sini...itu yg mendatangkan syahwat tu......itu yg Islam/Allah kata "jgn kamu hampiri zina tu"...jgn membuat sesuatu yg mendatangkan syahwat.........sesiapa lelaki yg membantah suruhan Allah itu conpom....bender dia tak boleh 'pakai'....hihihihihihi

    ReplyDelete
  3. Cuba pacak benda ni kat depan rumah bik mama..
    kompom dia bgtau kat malaysia kain dah kurang sebab kbanyakanya dh dseludup ke thai..
    mat monggol akan naikan harga kain sebanyak 10sen 'seliter' untuk mengelakan kain dseludup ke thai..

    ReplyDelete
  4. SEMOGA JANGKA HAYAT BILLBOARD INI KEKAL SELAMANYA atau PANJANG DARI JANGKAAN UMUM.
    ORANG DI MAJLIS BANDARAYA & MAJLIS TEMPATAN JANGAN BERTINDAK SEWENANG-WENANG KERANA DATIN-DATIN YANG SEDIKIT PANAS WALAUPUN TUBUH TERDEDAH

    ReplyDelete
  5. apa susah2 la....masukkan tuntutan ini ke dlm undeng2 keluarga islam, diwarta & dikuatkuasa.

    ReplyDelete
  6. Tak semesti nya wanita bertudung bersholat tapi yang bersholat selalu menutup aurat..Contah terbaik big mama jip, bagaimana rakyat nak ikut.Hai wanita umno , tak takut kah siksaan Allah dan jaga menjadi suami suami mu dayus. Belajar tinggi tapi laki dapat pangkat dayus yang menyebabkan mereka ke neraka.Tengok la ni banyak professionals, dah mula cenderung ke Islam sholat lima waktu tak tinggal, tutup aurat dan ini lah kita mau. Segunung ijazah dan setinggi pangkat kalau tak tunaikan kewajipan Islam sama lah mereka itu dengan haiwan

    ReplyDelete
  7. Iye benar, jika wanita bertudung, ianya menaikkan imej peribadi mulia dan tidak terlalu dipengaruhi oleh unsulan komersil. Mantap peribadi sebagai muslimah. Adik2 di universiti pun mampu jika pandai mencari yg harga murah. www.facebook.com/affordabletudung saya ramai pelajar langgan sbb harga murah. Komersil unsuran dari barat mmg mereka nk kaum hawa dedah semuanya. Kita muslimah, mantapkan cara kita dgn 'decency' dan berhemah tinggi. Wassallam.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...