KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 3 January 2013

SIAPA BOLEH TOLONG JAWAB PERSOALAN MENGENAI PENGGUNAAN KALIMAH ALLAH DARI MANTAN MUFTI PERLIS, DATO' DR MOHD ASRI ZAINUL ABIDIN?

Anggota Polis DiRaja Malaysia terdiri dari pelbagai kaum dan agama.

Majoritinya berbangsa Melayu beragama Islam, selain ada yang beragama Kristian, Hindu dan Buddhist dll.

Pada lambang Polis DiRaja Malaysia semenjak penubuhannya tertera jelas Kalimah Allah dan Muhammad.

Lambang ini dilekatkan pada topi yang diguna pakai oleh semua anggota polis tidak kira apa jua pangkat, jantina, kaum dan agama.

Semoga JAKIM perlu mengeluarkan suatu kenyataan rasmi berkenaan dengan hal ini.

PEMUDA UMNO/PERKASA/JATI/PEKIDA perlu mengeluarkan pendirian mereka sebagai "pejuang" "MELAYU" dan "ISLAM".

JANGAN TERUS MEMBISU KERANA AKAN DIJADIKAN ISU.

16 comments:

  1. Ermm.. rasanya kat lambang tentera draja malaysia pun ada kalimah Allah dn Muhammad.. kat lambang pangkat pun ada.. jd?

    ReplyDelete
  2. jadi.... kalau ada kat topi ke talipinggang ke.. contoh di bawa masuk toilet ke.. mcm mana? kalau polis non muslim kena suruh diaorg tanggal topi baju dll bila masuk toilet??tu baru satu contoh...

    ReplyDelete
  3. nak tanya ustaz FB ... apa hukum bawa kalimah ke tandas

    ReplyDelete
  4. untuk maklumat . Kalimah allah dan muhammad pada tentera malaysia telah dimansuhkan beberapa tahun lepas

    ReplyDelete
  5. isu ni orang dah highlight lama dah, sampai la ni tak dengaq apa2 dari mufti2, ulamak2, jakim, majlis fatwa.

    ReplyDelete
  6. Ulama umno x kn tegur sekiranya salah laku kerajaan sebab rukun mereka yg terakhir percaya pada umno........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rukun yg pertama "Percaya kepada PM".

      Yg ketiga " Percaya kepada Utusan Malaysia". Al Kitab UMNO.

      Delete
  7. kalau umnobn kata ok, mufti akan kata ok. No problem punya. Semua boleh kasi beres.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mufti bisu. Yang ada mulut semua dah kena pecat.

      Delete
  8. Kat topi ada kalimah Allah. Kat hati takdak.
    Lagi terok yg dok gagau duit rasuah, kat kepala pakai topi ada kalimah Allah.



    ReplyDelete
  9. Jom sama2 kita kuburkan BN pru13.
    InsyaAllah.

    ReplyDelete
  10. klau pk positif...x salah kalimah Allah digunapakai pada logo bendera dsbg...itu adalah salah satu memartabatkan Islam dan Islam adalah agama rasmi negara kita..tp klau kalimah Allah disalahguna dalam kitab Bible yg ternyata terpesong dr ajaran sebenar, semata-mata untuk meyakinkan yang mengatakan Allah itu tiga..sanggup ke kita terima?

    -yg baik kita ambil, yg buruk kita buang-

    ReplyDelete
  11. kajilah Surah Al-Maidah...hati2lah dgn org2 kafir ni terlalu memusuhi Islam..byk muslihat tipu daya mereka terutama Yahudi dan Kristian...mereka begitu keras hati dan selalu berusaha untuk memesongkan akidah umat Islam...cukup2lah kes murtad yg sedia ada...jgn lah kita tambahkan lg kekeruhan..sama-samalah kita pelihara agama Islam...

    ReplyDelete