KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 1 January 2013

UJIAN IQ DAN PENGETAHUAN AM!!!!... CUBA TEKA MESYUARAT APAKAH INI?


Inilah akbibatnya apabila tiada acara cabutan bertuah bernilai RM4,000.

14 comments:

  1. Mesyuarat JKKK UMNO Kampong Pisang.
    Zombi je yg datang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka akan mengucapkan Bye bye bye 2012...bai umno Be End...
      Selamat menempuh 2013 tahun kebinasaan umno & keruntuhan kerajaan BN.
      Yes! Year 2013 UMNO Be End. KhaallaasSs
      Justru itu maka kita tunjukan solidariti rakyat prihatin yg inginkan perubahan!
      Jom kita ramai2 ke Himpunan Kebangkitan Rakyat pd 12hb January 2013 di Stadium Merdeka!
      Kita realisasikan 1 juta kehadiran utk beri isyarat kpd SPR agr usah jdi kaldai tunggangan umno!!
      umno be end usah pekak badak!!!

      Delete
  2. Fitnah betul la, gambar ni diambil masa majlis belum bermula la..umno makin relevan la...mana boleh yang hadir macam tu tak caya aku...setahu aku majlis yang anjuran umno yang hadir pasti ratusan ribu..malahan cecah jutaan ringgit....ops orang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. silap bukan ratusan ribu tp ratusan juta....

      Delete
  3. betul tu, biasalah orang melayu kan suka datang lambat, tapi row perempuan dah penuh.

    ReplyDelete
  4. Kesian laa...org pompuan kt dlm gmbr tu..suka lg kt umno.

    ReplyDelete
  5. Omak kau ini kadang2..suka bg panas line jer..

    ReplyDelete
  6. Ini kes bukan betul-betul, cubaan aje tu.. majlis bermula pukul 3,30 petang tetapi gambar tu diambil baru pukul 2.20 petang, itu semua mereka yang bersemangat, mai awai, awat hangpa tak muat naik gambaq waktu puncak, he,he,he...

    ReplyDelete
  7. Omak kau..jawap???

    ReplyDelete
  8. muzium padi gunung kheyang1 January 2013 at 16:20

    majoriti penyokong tegar Umngok ialah golongan wanita dan orang tua.
    rtm dan tv3suku jadi pilihan!

    ReplyDelete
  9. Kalau setakat gambar mcm ni pencacai dah melompat ..tak tau nak ckp ape..tahap pencacai boleh la percaya..hehe

    ReplyDelete
  10. ... bukan mesyuarat.. tapi reunion ... dah ramai dah Innalillahhiroji'un ...

    ReplyDelete
  11. memang aku agak pun majlis belum bermula. tapi kenapa pompuan ramai dah datang? kata JANJI DITEPATI??? opps..... tapi masa tak perlu ditepati.masing2 busyla dgn bussiness....

    ReplyDelete
  12. Kalau majlis belum bermula, apasal yg pompuan dok tercongok ramai2 tu. Dok mengumpat cincin Rosmah ka?
    Ini majlis wanita UMNO. Yang jantan tu datang 5ekor je pasal dah lama menduda. Nak survey kot kot ada mak janda tudung merah yg gersang.

    ReplyDelete