Thursday 1 May 2014

ANAK EMAS DIDIK PAPAGOMO a.k.a WAN MUHAMMAD AZRI B WAN DERIS, NORAFIQ BIN MOHD NOR, TERKANTOI MENIPU DAN MEMFITNAH HIMPUNAN AMAN BANTAH GST!!!




"Al Fatihah, seorang anggota unit amal PAS yang terlibat dalam pergaduhan dengan kumpulan Soliditari Anak Muda Malaysia SAMM telah ditikam dan disahkan mati di tempat kejadian. Suspek anggota SAMM berjaya ditahan oleh pihak Polis setelah cuba melarikan diri dari kepungan pendemo di Dataran Merdeka. Turut ditahan beberapa ahli SAMM yang terlibat dalam insiden berkenaan.

Kerana inilah kami menolak sekeras kerasnya perhimpunan macam ni. Sampai berbunuh bunuh ni apa kejadahnya? Bodoh punya pembangkang"


Begitulah ayat fitnah anak emas didik Papagomo a.k.a Wan Muhammad Azri b Wan Deris bernama Norafiq bin Mohd Nor a.k.a Afiq KLtown.

Gambar yang dipaparkan itu ialah gambar kejadian amuk di LRT Gombak suatu ketika dulu.

Jadi apabila papagomo a.k.a seorang bekas mata-mata Trafik Balai Polis Ampang dibuang kerja masuk penjara dan dendan RM10,000 kerana melakukan rasuah terhadap seorang penagih dadah sebanyak RM400 kalah jutaan ringgit dalam kes fitnah saman malu, maka kini tugas dan  tanggung jawab memfitnah sudah diambil alih oleh macai budak hingusannya.

Sebenarnya tiada kejadian tikam menikam pun dan tiada sebarang kematian serta tangkapan berlaku, sekadar ada sedikit kekecuhan kecil yang ditimbulkan oleh kumpulan anak muda yang menggelarkan diri mereka Antifa Malaysia .. Itu sahaja.

50 comments:

  1. Anonymous1 May 2014 21:39
    apa punya lokman noor adam cakap dalam 'TV bernama ruang bicara' macam orang tak cukup iman untuk terangkan hal cukai yang haram di sisi UGAMA ISLAM.........!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazaruddin Mohamad1 May 2014 at 23:03

      Dia pun tak cukup akal jugak tu...

      Delete
  2. Siapa lagi 'godfather' mereka ni semua??? Lu fikir lah sendiri!

    ReplyDelete
  3. Tian Chua: Saya tak pernah kata DAP setuju hudud| 7:28PM Mei 1 2014Sehari selepas menjadi sasaran kritikan Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng kerana didakwa "berbohong", Naib Presiden PKR, Tian Chua hari ini menafikan mendakwa bahawa DAP bersetuju dengan rancangan PAS untuk melaksanakan hudud di Kelantan.

    "Saya tidak pernah sekali pun menyebut bahawa Pakatan Rakyat telah bersetuju dengan pelaksanaannya di mana-mana tempat di Malaysia," katanya sambil mendakwa beliau telah disalah petik.

    Chua dikritik hebat oleh pemimpin DAP, termasuk Lim, berhubung
    kenyataannya, yang dilaporkan dalam media Cina, bahawa Pakatan Rakyat telah mengambil pendirian bersatu dalam menyokong langkah PAS itu.

    Bagaimanapun, Chua, dalam satu kenyataan, menasihatkan rakan-rakannya dalam DAP supaya lebih "berhati-hati" dalam membahaskan "isu-isu agama yang kompleks".

    "Kadang-kadang isu-isu boleh diselesaikan dengan mudah melalui komunikasi dalaman.

    "Perbahasan mengenai hudud dalam konteks semasa politik kita, boleh menjadi terlebih emosi dan, ada pada masa-masanya, mengelirukan.

    "Saya percaya bahawa laporan berita sering mempunyai kecenderungan untuk menyalahtafsir atau salah memetik kenyataan dari pelbagai pemimpin. Saya berharap debat antara (parti komponen) Pakatan perlu dilakukan dengan semangat setiakawan dan saling menghormati," katanya.

    Chua berkata beliau hanya menyatakan bahawa Pakatan telah bersetuju bahawa langkah PAS untuk melulus rang undang-undang berkaitan hudud di Kelantan dan Terengganu telah dibuat sebelum Pakatan ditubuhkan.

    "Bagaimanapun, kita tidak akan menyokong sebarang langkah untuk meluluskan undang-undang itu di negeri-negeri lain," katanya.

    "Semasa pembentukan Pakatan, manifesto bersama kita dengan jelas menunjukkan bahawa hudud bukanlah sebahagian daripada agenda bersama kita," tegasnya.

    mana pencacai???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup kau kat dunia nie pun bukannya senang sangat macam firaun ker karun ker hasemah ker rosemah ker...
      At least firaun n karun senang kat dunia....jgn kita rugi dunia....rugi akhirat sudah ler....

      Delete
  4. SELEPAS PUKUL 6 PETANG DI DATARAN KL...

    SUNYI SEPI...

    KEMANA PARA BABI BABI PENDEMO PEGI ? BALIK RUMAH? BERDANGDUT?


    GST AKAN DIBATALKAN KE?

    KERAJAAN AKAN TUMBANG ESOK?

    nothing..



    ReplyDelete
    Replies
    1. babi camni la yg najib suka,ape kerajaan buat sokong je.boleh bebal 7 keturunan macai camni.

      Delete
    2. kalau camtu lepasni anjurkan pulak perhimpunan desak kerajaan umno laksana hudud... PKR jadi ketua!!!

      Delete
    3. kegemaran babi 22.55 adalah suka menyondol..dan akan teris menyondol sehingga 7 keturunan..phuiii
      phuiii ..khakkkkk... ptui..

      Delete
    4. kebodohan macai babi umno... sng kena tipu... nampak sgt x de otak... siasatla dulu.. jgn menyongol cam babi ja... muka dh la lebih kurang..

      Delete
    5. Sebenarnya babi lagi baik drpd penyokong UMNo ni sbb babi lagi bijak dr mereka ni. Macai UMNO tak ada sifat spt mana yg ada pda babi iaitu tahu utk membezakan mana yg baik dan mana yg tak baik.

      Delete
    6. Simpanlah sikit bangang bongok bebal ko itu..

      Delete
  5. unit anal PAS vs SAMM....terbaik tapi kata kata yang keluar dari mulut macai SAMM cukup sadis....sadisss...aawwuuu.....kata kata sadis SAMM....unit amal pookimak pthuiii.....buto la uni amal sesame sendiri pun nak gaduh....paling sadiss unit amal bole cakap relex kita bole bawa berunding selesai cara baikk....SAMM balas balik "abis kawan aku ko tumbuk sampai berdarah sapa mau selesaikan".....sadissss ......hasil tarbiah aljuburi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayat standard pencacai.. semua tu umno yang upah... mana boleh parti yang suci sesucinya yang ketua mereka itu maksum bergaduh!!!

      Delete
    2. bro ko bukak blog sinar harian. yang buat kecoh tu 'Geng kotak'. tada kena mengena dengan SAMM!! ni semua fitnah -_-

      Delete
    3. betul tu anon 2305....itulah ayat atandard yg diberi...sbb mmg standard jugak pecacai lembu kondo...mmg busuk hati sbb tgk ramai rakyat turun bantah GST.....jadi suka buat provok......syuhhh...syuhh...pegi balik kondo....ambik bayarn.....hihihihihi

      Delete
    4. dengkinya tengok ramai yang turun!!!kahkahkahkah..

      akhirnya kerajaan tunduk pada pendemo... gst yang nuar cakap bagus dihentikan perlaksanaan berkuatkuasa harini...kahkahkahkah!!!

      Delete
  6. petanda buruk... pemilihan parti bergaduh... perhimpunan bergaduh... sesama pakatan bergaduh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah ketua pkr perangai buruk..camtu le anak anak babinya berdemo tak datang hasil....

      Delete
    2. Ye lah.babi2 hutan kat rumah msh hrp dgn pemimpin pondan tua!

      Delete
  7. X der bergaduh apa pn..cuma macai2 umno sibuk sgt apa hal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cehh. bila babi mempertahankan pergaduhan babi babinya

      Delete
    2. 22.31.. 23.22 .. babi2 yg bangga dgn bangsa kebabian 7 keturunannya..nk sangat membabi kan org..jgn mati nnt tukar muka babi .. bodoh punya umngok..

      Delete
    3. Ceh.bila babi hutan pertahankan pemimpin pondan tua dia dan babi babi hutannya yg suka makan taik!!

      Delete
    4. Babi hutan lagi baik dari macai2 umno bn ni sbb babi hutan tak bodoh dan bacul spt macai2 umno bn yg kaki fitnah

      Delete
    5. ceh. babi hutan 11:20 tetap mempertahankan babi babi hutannya tak bodoh dan bacul katanya

      Delete
  8. ANWAR MENG'HIJACK 'PERHIMPUNAN GST DENGAN SIMPATI PENJARANYA!

    1/5/14 – Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini meng’hijack’ perhimpunan membantah Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) di Dataran Merdeka dengan menonjolkan isu peribadi beliau.

    Anwar dilaporkan Astroawani berucap dalam perhimpunan itu dengan mendakwa ada cubaan untuk memenjarakan beliau selama 10 tahun atas tuduhan meliwat pembantu peribadi beliau, Mohd Saiful Bukahri Azlan enam tahun lalu.

    Ketua Umum PKR itu mendakwa beliau telah dipujuk pemimpin Islam ketika berada di London baru-baru ini supaya tidak pulang ke Malaysia.

    “Ramai (pemimpin Islam di London) yang pujuk saya untuk kekal di London, dia tahu kalau saya balik Malaysia saya akan masuk penjara.

    “Oleh itu mereka meminta supaya saya berjuang dari London, tetapi saya kata terima kasih, saya balik untuk berjuang dari Malaysia.

    “Walaupun saya tahu, mungkin selepas ini hukuman terhadap saya mungkin lebih 10 tahun, tetapi saya tidak peduli mengenai hal itu,” katanya.

    Anwar turut menuduh beberapa menteri berusaha untuk memenjarakan beliau kerana merasakan cara tersebut boleh menyekat kebangkitan rakyat.



    * pokimak anuwar betul. penat kami rakyat bawahan, macai berhimpun..last last berucap tagih simpati pasal kesalahan liwatnya.
    Perkara ini tak kan berlaku jika Azmin yang tiada masalah moral menerajui PKR

    ReplyDelete
    Replies
    1. umngok.. syaitan dikenali...

      Delete
    2. Taktik terbaru cai umngok bg komen... mesti panjang2 dan mesti berlakon sebagai ahli PR.... tp klu dah babi kita tetap bau macam babi

      Delete
    3. Taktik lama pencacai PR..bila puak sendiri buat salah tak mengaku kemudian salahkan UMNO... hebat2...

      Delete
    4. Anon 08:18. Cai umngok ni bukan mcm babi dan bukan juga anjing ttp lebih buruk drpd babi dan anjing kurap sbb babi dan anjing x pandai buat fitnah ttp cai cai umngok ni pandai buat fitnah serta bodoh dan bacul. Sifat2 ni ada pada babi ke?

      Delete
    5. Simpanlah sikit bangang bongok bebal ko itu..

      Delete
  9. macai bnyk sangat makan kangkong.

    ReplyDelete
  10. Bodoh punya macai BN. Kita orang berhimpun bukan sebab nak gulingkan kerajaan atau protes gst.

    Perhimpunan anjuran PKR ni adalah tanda protes kami kat malaikat maut kerana mengambil nywa pejuang kami iaitu mendiang kapal singh la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. umngok 23.36.. malam ni tido baca doa tido byk.. manakan tau malaikat maut cabut nyawa nnt.. nak srh mengucap takut x reti plk.. klu x .. x kan keluar kan statemrnt bodoh.. x pun kau macai umngok baca je la doa makan bila nk tido nnt..

      Delete
    2. tengok ayat dah taw macai!! hahaha.. nasib baik boleh beza ayat macai umngok.

      Delete
    3. Simpanlah sikit bangang bongok bebal ko itu..

      Delete
  11. Hoi babi!! Lu jgn main2 bab malaikat.tak takut ke malaikat maut tggu giliran lu.agak2 la buat statement bongok!

    ReplyDelete
  12. Mudah betul macai umngok kena tipu ye...

    ReplyDelete
  13. UMNO sah2 telah melahirkn baka2
    Umat
    Melayu
    No
    Otak...

    ReplyDelete
  14. Fuhhhhuu bahasa budak2 umno.......
    Syaitan pun mengaku kalah.
    Sebijik ikut perangai wakil Kebinatangan......

    ReplyDelete
  15. Kesian mcai2 upahan umno bn ni..bertungkus lumus cuba memperbodohkn org ramai..semoga allah memberi hidayah...

    ReplyDelete
  16. Ini sumer poyo..... haktuihhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  17. kalau mcm ini punya fitnah ..bermakna macai macai keciwa krn perhimipunan aman anti gst berjaya Berjaya bukan saja kerana beribu yg datang tp kerana ikatan perpaduan PR masih kuat Penyokong dr PAS dr DAP dan dr PKR semua nya hadir UMNO gagal melemahkan PR

    Terus hilang keseronokan lawatan Obama dng kehadiran peserta perhimpunan

    ReplyDelete
  18. Budak2 PAS mcm beruk je aku tengok. Budak2 PKR samseng taik kucing.

    ReplyDelete
  19. Unit Amal buat saman...... kasi ajar sikit budak hingusan ni

    ReplyDelete
  20. Apa untungnya bertengkar sesama sendiri. Guna bahasa2 kesat dan hodoh. Pemimpin atasan hanya tersenyum melihat gelagat kalian. Apa yg anda dapat? Fahaman politik berbeza usah jadikan permusuhan . Matanglah sikit wahai saudara2.

    ReplyDelete
  21. bodo . tak sekolah punya budak !!

    ReplyDelete
  22. Ini sumer poyo..... haktuihhhhhhhhh

    ReplyDelete
  23. kalau hali-hali olang PKR sama UMNO gadoh, wa manyak selonok. sebab wa punya pamasi manyak melayu mari beli ubat. tapi kalau mati wa tarak untung tapi itu kedai kain juga untung tapi tarak apa itu kedai cina juga.
    -Wong's Pharmacy-

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...