Wednesday 7 May 2014

ANAK SAMY VELLU HINA NGO ISMA DENGAN MENYAMAKANNYA SEJENIS PENYAKIT LEBIH TERUK DARI PENYAKIT KELAMIN!!!!!



Seorang pemimpin MIC, S Vell Paari menyatakan kekecewaannya ke atas NGO konservatif Islam, Ikatan Muslimin Malaysia, yang disifatkannya sebagai “badut yang tidak menghiburkan”.

Tidak cukup dengan itu, pengarah strategi MIC itu turut mengeji ISMA dengan mengumpamakan sebutan nama NGO tersebut dengan “penyakit kelamin”.

"Saya tak bergurau. Itulah yang terlintas dalam fikiran saya," katanya ketika dihubungi Malaysiakini yang berusaha mendapatkan ulasan beliau untuk laporan berita.

Vell Paari seterusnya berkata, beliau kemudiannya difahamkan bahawa ISMA bukanlah sejenis penyakit kelamin seperti yang disangkanya.

Dengan nada lebih serius, beliau memberi amaran bahawa ISMA boleh memberi ancaman kepada pencapaian negara.

"Tetapi sekarang saya tahu ISMA bukan satu STD tetapi jauh lebih teruk daripada itu.

"Ia penyakit yang melemahkan tubuh, dan jika dibiarkan, ia boleh merosakkan semua yang kita telah capai selama ini," katanya memberi amaran.

Beliau mengulas kenyataan presiden ISMA, Abdullah Zaik Abdullah Rahman semalam yang menyifatkan orang Cina di negara ini sebagai “penceroboh”.

Katanya, golongan Cina itu juga “membuli orang Melayu” selepas masuk ke negara ini bersama British.

Abdullah menggelarkan demikian dalam kenyataan balasnya ke atas golongan yang mempersoalkan pendiriannya berhubung hak orang bukan Islam untuk membincangkan hudud.

20 comments:

  1. Ini keling dan macai umngok rasis..noktah


    Phuiiihh...
    Anak peneroka

    ReplyDelete
    Replies
    1. WEiii!!! ISjiMAk!! Pagi2 dah menyalak di masjid. satu ayat quran pun tak keluar dari mulut. yg ada cuma cerita-cerita entah dari mana untuk keluarkan hukum. CELAKA la lu ISjiMAk! Buat malu pada bukan ISlam. Tukang rumah saya myanmar buddhist pun terpinga-pinga dengar anjing ISjiMAk melolong pagi2. siap tanya lagi macam mana anjing macam ISjiMAk boleh masuk menyalak melolong dalam masjid Abdullah Fahim? Dah la bawa budak2 pengotor entah dari mana kotorkan masjid. macam tu nak ngaku Islam ka?? masa solat jumaat dengan baju bau hancing, kotor duduk saf depan. orang khutbah mereka tidur. nak balik jumaat pun jam dekat sejam pasal korang. Menyusahkan dan mengaibkan nama Islam. Kalu mampus lagi bagus

      Delete
    2. puak PAS marah sangat pada ISMA ni..

      Delete
    3. anti-syiahGaban7 May 2014 at 22:24

      Puak PAS-pis-pussy marah sangat kat ISMA sebab depa tak dapat nak luahkan kemarahan depa pada P'Gay'R dan DAPpigs yang telah berjaya meng'KELDAI'kan depa semua satu parti. Nak tak nak ISMA lah jadi kambing hitam depa.....kahkahkah

      Delete
  2. Ini keturunan khalifah madey kutty pujaanmacai UMNOngok....tk habis menghina islam

    ReplyDelete
  3. DAP terang2 selamani hina Islam tak bising pun pencacai... dengan alasan mereka adalah kafir...

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAP tu kapir.biar lantak dia la la,dia cuma nk pencerahan.yg umno blagak islam sgt tu hina islam apsal pulak?umno ni lg terok dr DAP.umno sesuai utk org bodoh & buta ilmu.

      Delete
    2. PKR yang islam tolak hudud tu camana plak???

      Delete
  4. Tangkap je semua tu...buat semak je...

    ReplyDelete
  5. Nama pon paria....ada lak keling yg mengaku melayu back up........

    ReplyDelete
  6. waktu beginilah baru kita pencacai boleh mengaku pejuang Islam... ayuh kita kutuk kaw2 mereka ini.. hanya DAP sahabat kita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu sorang je ngaku pencacai....hahahaha

      Delete
    2. Lu sorang je ngaku pencacai....hahahaha

      Delete
  7. Ye...jgn lupakan soi lek ...itu pun sahabat kamu jga hajat dia nk gesel tngan pompuan tk kesampaian tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. soi lek atau LGE sama saja mereka.. takkan redha dengan Islam.. itu kenyataan yg harus umat Islam akur..

      Delete
  8. Patut pun Isma ni kena kutuk kiri kanan. Konon Ikatan Muslimin, tapi mulut pemimpin2 mereka mengeluarkan kenyataan2 yang tidak mencerminkan sifat muslimin langsung. Malah kadang2 kenyataan2 yang mereka keluarkan mengambarkan kejahilan dan kemunafikan melampau. Adakah ini sifat2 yang mahu di semaikan oleh Isma di kalangan anak2 muda melayu islam, kerana mereka amat giat mempergunakan anak2 muda/pelajar2 mentah dalam kempen2 mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musuh Allah itu terang dan nyata menentang Yg Esa.
      Kerana takut pada mereka dan nak jaga hati mereka, Kamu sanggup membela mereka.
      Malah kamu memperlekehkan siapa saja yg berkata benar.

      Delete
    2. Tok Ayoh satu puak dengan kiter tu tok ayah .. XUMNO.. tok ayoh ni penentang PR ke tok ayoh???

      Delete
  9. Malangnya apa yg ISMA katakan itu benar belaka.
    British sedar kekuatan umat melayu adalah pegangan Islamnya.
    Kemasukan bangsa cina dan keling adalah untuk membawa budaya, pengaruh dan ketidak seimbangan ekonomi yg akan melemahkan bangsa melayu dan Islam di Malaya.
    Tengok saja sekarang ini. Tanpa segan silu dan rasa hormat, mereka membahaskan hal agama orang melayu. Dalam radio dan surat khabar. Cina India mengajar melayu, apakah bentuk islam yg mereka mahu kita anuti.

    ReplyDelete
  10. Seorang pemimpin MIC, S Vell Paari menyatakan kekecewaannya ke atas NGO konservatif Islam, Ikatan Muslimin Malaysia, yang disifatkannya sebagai “badut yang tidak menghiburkan”.

    ISMA.. lain kali ko mana blehlawan badut sarkis anuwar ibrahim. hihi

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...