Wednesday 7 May 2014

PEMAIN JDT YANG KENA PECAT SEBAB MENCURI WANG RM500 KEPUNYAAN RAKAN SEPASUKANNYA KINI DITAHAN POLIS.





PEMAIN JDT CURI RM500 DITAHAN POLIS : Seorang pemain bola sepak Johor Darul Ta’zim (JDT) semalam ditahan polis selepas dipercayai mencuri wang tunai RM500 milik rakan sepasukan.

Pemain terbabit yang berusia 20 tahun ditahan ketika datag memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Johor Bahru Selatan, selepas rakan sepasukannya yang berusia 26 tahun membuat aduan di situ pada jam 2 petang.


Hasil rakaman kamera litar tertutup (CCTV) mendapati wang itu dicuri oleh rakannya sendiri yang juga pemain pasukan berkenaan.

Muhd Hadin Azman, dilahir pada 2 July 1994 dan berasal dari Kuala Lumpur antara pemain muda yang dimiliki pasukan Johor Darul Takzim.

Tak banyak cerita menarik tentang pemain ini sejak wujudnya pasukan JDT musim baru 2013. Ini kerana Hadin sekadar pemanas bangku simpanan setiap kali perlawanan melibatkan pasukan JDT.


Kalau di turunkan pun sekadar minit-minit akhir menggantikan pemain lain yg cedera. Tapi sejak Piala Malaysia bermula, Hadin tersenarai dlm kesebelasan utama, dia di beri kerpercayaan untuk mengharungi 90 minit masa perlawanan.


” Mungkin faktor pengalaman dan usia saya yg muda, kepercayaan jurulatih terhadap saya agak kurang berbandin pemain lain. Saya juga pelru bersaing dengan pemain yg lebih senior dan berpengalaman “, katanya bila admin bertanyakan perkara ini.


Tambahnya lagi, ” saya percaya masa saya mempamirkan kebolehan saya akan tiba, dan di dalam Piala Malaysia saya mula di beri peluang oleh jurulatih untuk mengisi kesebelasan utama. Ini adalah harapan saya untuk membantu pasukan untuk mencapai kejayaan dan memenangi piala dan janji saya untuk semua, satu persembahan terbaik dari saya untuk pasukan dan penyokong Johor semua “


Beliau yang sebelum ini dari pasukan Harimau Muda B menyertai Johor pada musim 2012 sebelum dibawa Fandi Ahmad ke JDT musim 2013. Turut menyatakan niat untuk mewakili kebangsaan sekaligus mampu bersaing dan mempertikatkan prestasinya dalam sukan bolasepak.


12 comments:

  1. Polis hanya tangkap org yg curi 500 yg curi 50 + billion masih disanjung dan dihormati..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepatutnya statement tuan...polis pun patut tangkap org yg mencuri walau apapun nilainya....

      Delete
    2. Yg curi 50billion tu dah jadi firaun.
      Di sembah umat UMNO siang malam.
      Mana bole depa nak tangkap tuhan depa sendiri.

      Delete
    3. Oii bangsat nk komen pun agk2 la cikit..nk kna penyepak.

      Delete
  2. Kesal yg amat sangat. Kenapa nasib JDT amat malang & memalukan. Sikap buruk dari Pegawai,pemain dan penyokong terserlah. Nyata JDT menjadi pasukan yg dibenci kini.

    ReplyDelete
  3. 5 RUKUN ISLAM

    1. Mengucap dua kalimah syahadah.
    2. Mendirikan solat.
    3. Menunaikan zakat.
    4. Berpuasa di bulan Ramadhan.
    5. Menunaikan haji di Mekah bagi yang mampu.

    6 RUKUN IMAN

    1. Beriman dengan Allah subhanahu wa taala.
    2. Beriman dengan para malaikat.
    3. Beriman dengan kitab-kitab suci.
    4. Beriman dengan para Rasul.
    5. Beriman dengan Hari Akhirat.
    6. Beriman dengan Qada' dan Qadar.

    ReplyDelete
  4. Gaji tak cukup. Nak beli ubat sakit kaki pun pikir 2 X. Tak apa lah mungkin di ada alasan kenapa. Tapi yang kawan pg repot polis apasal. Saingan? Kenapa tak maaf kan dia? Dia kan sama satu pasukan.Mungkin peluang dan kesempatan kawannya samggup rosakan maruah nya. Indahnya manusia diMalaysia.

    ReplyDelete
  5. Dah tabiatnya cenggitu nak buat camana.. Ini sumer poyo khakkkktuuuuui

    ReplyDelete
  6. ade yang komen macam kompom dia ahli syurga jek..

    ReplyDelete
  7. Knp xde sape pk apsal si kwn tu baru nk buat report ek ? -_-

    ReplyDelete
  8. Ini sumer poyo..... horeyyyyyyyyy

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...