Monday 12 May 2014

HASRAT UMNO MAINKAN ISU HUDUD UNTUK MELIHAT KESEPAKATAN PAKATAN RAKYAT BERPECAH BERKECAI!!!!



Pagi petang siang malam sejak kebelakangan ini isu hudud cuba ditiup dan dimainkan oleh para pemimpin UMNO dengan tujuan tidak lain tidak bukan kesepakatan Pakatan Rakyat pecah .

Nampaknya hasrat kotor dan jahat UMNO mau memerangkap Pakatan Rakyat itu telah dapat dihidu oleh para pemimpin Pakatan Rakyat sebagai mainan politik adu domba bukannya ikhlas untuk melaksanakannya.

Hari ini di hari penamaan calon PRK Bukit Gelugor menyaksikan betapa lagi diadu domba lagi kuat teguh kesatuan dan keakhraban Pakatan Rakyat .

Dato' Seri Presiden PAS TGHA, Datuk Seri Presiden KeADILAN Kak Wan, Dato' Menteri Besar Selangor TSKI Ketua Menteri Pulau Pinang LGE dan Ahli Parlimen Gelang Patah LKS dan beberapa pemimpin tertinggi PAS/PKR/DAP turut kelihatan mengiringgi calon DAP Sdr Ramkarpal Singh Deo ke pusat penamaan calon PRK Bukit Gelugor pagi ini.

Dari raut wajah mereka amat jelas sekali isu hudud yang di gendang kencang oleh UMNO/BN langsung tidak memberi sedikit kesan pun kepada ikatan mesra dan kepercayaan dikalangan komponen Pakatan Rakyat.

12 comments:

  1. weii.. DAJJAL NAJIS!!! Kata boleh hidupkan balik orang mati. bila nak hidupkan balik mangsa MH370?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khalid yang AMANAH? 3 soalan perlu dijawab oleh beliau..

      1. Penjualan tanah 474ha kpd anak syarikat Tropicana dgn masa bayaran hingga 20 tahun sewaktu DUN telah dibubarkan ? Sepertiga tanah ini pula dijual oleh Tropicana kpd Eco World dgn keuntungan tinggi. Eco World dipunyai sebahagiannya oleh seorang peguam yg mengendalikan kes penyelesaian dgn Bank Islam.
      2. Di mana dia dapat wang yg digunakan membeli bangunan ibu pejabat parti walhal beliau berhutang berjuta2 ringgit dgn BI ?

      3. Apakah hubungan Khalid dengan pemaju I City hinggakan terlalu banyak kemudahan mengunakan dana negeri/agensi membantu pemaju tersebut. Banyak jabatan/ agensi kerajaan dikerah pindah ke ICity meninggalkan ruang pejabat di bangunan negeri dan agensi negeri. Apakah PKR memberi sokongan penuh tindakan2 Khalid ini ??

      Delete
    2. Mamat yang kutuk MB kita (Anonymous12 May 2014 13:57) Apa la lu merapu sangat niiiiiiiiiiiiiiiii,,,, Facts dia kat mana, berapa harga state jual tak tulis punn, setengah sale ada interest kalau melibatkan instalment... tak tulispun. Berapa dia harga beli bangunan tak tulis pun.

      Sori La ini gang tiga suku macam Tulang Besi Malaysia Waves... Pembenci orang Alim (Tok2 Guru) dan Orang Amanah macam Khalid MB. Pirrrahhhhhhhhhhhh

      Delete
    3. Jangan suka kutuk2 takde isi.... Nanti Jadi Tin Biskut... Contohnya Tulang Besi Malaysia Waves. Cakap tak de point, main bantai Khalid MB dan ulama dalam PAS.... Kah Kah Kah

      Delete
  2. Ckp mcm x pki otak la ko nie..simpan skit bodoh tue kat jamban

    ReplyDelete
  3. sapa yang selamani main isu hudud.. bukan PAS ke??? sapa yang tolak hudud kapiaq.. sapa berkongsi kuasa dengan bukan Islam kapiaq..

    ReplyDelete
  4. PEMIMPIN DAN PENYOKONG PAKATAN RAKYAT SEMAKIN MATANG
    Tak sabar sabar lg kena tunggu PRU 14

    Keakraban MCA dgn UMNO HNY DPT DI TUNJUKKAN DNG MEMBERI PELUKAN PADA NAJIB lagi lah lemah pemimpin UMNO tu


    ReplyDelete
    Replies
    1. DAP dan PAS semakin akrab selepas PAS tunduk pada mereka dalam isu hudud...

      Delete
  5. PRESIDEN PAS SOKONG DAP YG ANTI-HUDUD.

    OMG.

    ReplyDelete
  6. Ini sumer poyo..... horeyyyyyyyyyyy

    ReplyDelete
  7. Heeeerghhh..geram nye aku..tuan penatsihat..gagalll lagiiii rancangan kitaaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sori lupa nak tambah..gagal nak jadi MB selangor!!

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...