Sunday 4 May 2014

POLIS TELITI RAKAMAN HIMPUNAN BANTAH GST UNTUK CAM GENG BAJU HITAM.



CAM GENG BAJU HITAM

Kuala Lumpur - Polis meneliti rakaman gambar ketika kumpulan berbaju hitam mengasari kumpulan media pada Himpunan Bantah GST untuk mengambil tindakan ke atas mereka.

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, pihaknya menyiasat dan meneliti rakaman gambar sepanjang himpunan itu untuk mengenal pasti kesalahan yang bertentangan dengan Akta Perhimpunan Aman (APA) 2012
.

Katanya, polis memulakan siasatan terhadap perhimpunan pada 1 Mei lalu, termasuk kegagalan memberi notis 10 hari daripada tarikh berhimpun seperti dikehendaki mengikul Seksyen 9(1) akta itu.

20 comments:

  1. kesian geng ni.. puak pencacai takkan menyebelahi mereka kalini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal4 May 2014 at 20:18

      Ini lah standard macai-macai PR yang telah disontot otaknya oleh saudara B.A.B.I aka Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati Ad-Dajal. Sepertimana kata2 si wilca tu - anwar ibrahim telah banyak melakukan kerosakan, Anwar Ibrahim WAJIB bertobat!!!! Itu si wilca yang cakap - Wilca pun dah tak dak......

      Delete
  2. Haluuuuuuu. ......

    100 thun pasti msih dlm status teliti....

    Khak tuih

    ReplyDelete
  3. Siasat la. Tiada hal punya kalu setakat siasat

    ReplyDelete
  4. Teliti?
    Teliti tu apa?
    Titi ke?

    ReplyDelete
  5. wow sejak bila pencacai marahkan peserta perhimpunan.. kahkahkahkah...

    ReplyDelete
  6. Bhahaha..x takot pun..siasatlh...ni sume punca dari kerakjaan BaNGsaT jugak...


    Punx crass kluang

    Anak peneroka kahang timur

    ReplyDelete
  7. Bob Jalan Kebun samseng taik kucing sampai la bebas merewang! Paria dari Penang yang ugut nak bunuh Nik Aziz dah tangkap ke? Malaon yang tikam orang PR kat Gombak tu camne cerita? Ni suma sandiwara.. Kredibiliti Polis dah lama menjunam.! Terima je la hakikat! Jaga la negara bukan jaga UMNU BARUa haramjadah.. Susah sangat ke nak paham? Kah kah kih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 20:03. Memang sahih komen saudara. Semuanya sandiwara murah umno bn.

      Delete
  8. jika tgk rekod, kumpulan baju hitam tu persis spt barua2 upahan ameno. hanya barua2 ameno je yang suka berlagak dan tunjuk isyarat lucah. barua2 ameno je yang suka bergaduh sesama sendiri atau bergaduh dengan org awam. org pr jauhi dari bersifat buruk spt barua2 ameno tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 20:04. Kumpulan baju hitam tu kumpulan ST1M. Samseng telur 1 malaysia yg buat kecoh baling telur kat bas yg dinaiki oleh ahli2 PR di melaka tahun lalu. Semuanya barua2 upahan UMNgok BaNgsat.

      Delete
  9. Tak caye? Ari tu Khalid KPN kata nak siasat pasal kargo manggis dalam MH 370. Meh kita tunggu hasil siasatan dia. Alamat janggut sampai kelantai le Dol! Kah kah kah kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Surendran nak lapor pada Peguam Negara pasal kata dia KPN dah hina keputusan mahkamah berkaitan perhimpunan 1 May. Yang pelik, bagaimana seorang KPN yang mengetuai pasukan penegak undang2 tak paham undang2? Terdapat banyak kes yang tak memihak pada pihak polis apabila dibawak kemahkamah.. Ni baru betul poyo! Heheh...

      Delete
    2. Minta khalid KPN siasat semula siapa mastermind di sebalik pembunuhan altantuya? Mesti kecut teloq dia tu..

      Delete
  10. yang selamani masa BERSIH yang pukul dan rosakkan harta benda awam.. semuatu pyak ANTIFA ni lah... puak PR manada macamni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Disebabkan UMNU BARU Syaitan yang dikenali amat sinonim dengan aksi penyangak maka walaupun dia berbuat baik, takde sapa pun nak percaya.....! Padan muka! Kah kah kah..

      Delete
  11. puak ANTIFA adalah yang paling bodoh.. pengorbanan kamu menyebelahi pemvangang langsung tak dipandang... malah mereka menggelar kamu macai upahan umno.. inilah realitinya.. jika kamu ditangkap siapa yang akan menyebelahi kamu???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku x sebelah mne2..cume perjuangan pr sama mcm aku...ingin kn kebebasan hak bersuara..keadilan kepada rakyat..amarah yg di tunjukkn oleh sebagian kami ni adalah di bawah kawalan kami...terhadap penyelewengan kerajaan umno..aksi ni trjadi krana tekanan pihak pemerintah BaNGSaT...sblum pr berdemo kami sudah pun turun ke jjalan2 membantah..golongan kami sudah lama wujud..



      Punx crass kluang


      Anak peneroka kahang timur

      Delete
  12. tak tahu berapa lama polis nak ambil tindakan sebab apa saja yang melibatkan "BUKAN PEMBANGKANG" pasti polis membiarkan ianya terbiar begitu saja atau terbiar sampai busuk dan sampai basi

    ReplyDelete
  13. semua orang tahu perangai BABI BERBULU ANJING UMNO...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...