Tuesday 8 January 2013

AES ZALIM DAN GILA!!!!!...RIBUAN "PESALAH" DIMINTA DATANG KEMAHKAMAH AKHIRNYA DISURUH BALIK !!!!


Datang dari jauh untuk selesaikan kes saman AES.. Akhirnya dimaklumkan tiada kes...

Omak kau minta pihak kerajaan pusat UMNO 1M'sia pimpinan Najib Razak, umumkan status dan kedudukkan saman AES yang dikeluarkan ini dalam kadar segerasegera..

Jika tidak rakyat akan menanggung banyak kerugian dan kesusahan.... terpaksa datang dari jauh...terpaks
a ambil cuti....

Contoh terbaik apa yang terjadi diperkarangan Mahkamah Majistret Slim River, Perak apabila ribuan Orang Kena Saman (OKS) diminta hadir bagi sebutan kes saman berkaitan Sistem Penguat Kuasaan Automatik (AES) @ KAMERA 1M'SIA.

Mereka terpaksa beratus panjang dibawah matahari terik untuk dibuat semakan, akhirnya diarahkan pulang.

Bayangkan betapa masa, tenaga dan wang ringgit telah bazir diatas kezaliman dan sifat tidak berhati perut kerajaan UMNO 1M'sia pimpinan Najib Razak ini.

Pakatan Rakyat memberi jaminan sekiranya mengambil alih Putrajaya semua saman AES ini akan dimansuhkan dan rakyat tak perlu lagi terkejar-kejar kesana kemari dan kehulu kehilir dibawah sinaran matahari terik kepada suatu yang tidak pasti seperti ini.

UMNO TUMBANG RAKYAT SENANG...UMNO TERSUNGKUR AES BERKUBUR.

INI KALILAH TUKAR... JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

1 comment:

  1. Mereka merancang, tapi kes ini rancangan untuk penggalian kubur sendiri! Mampooos lah mereka kerana kita rakyat akan kuburkan mereka dihadapan mata kita!! Percayalah, PRU13 ialah ABU!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...