KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 8 January 2013

SINDIKET PENIPUAN MENGGUNAKAN TAKTIK MEMELUK UGAMA ISLAM TERBONGKAR!!!!

Satu sindiket menipu dengar cara memeluk Islam oleh satu keluarga kaum India yang diketuai oleh seorang wanita yang dipercayai ibu kepada keluarga tersebut Paravathiam A/P Mayavan K/P 64073--02-5484, kini sudah terbongkar.

Tujuan mereka melafazkan syahadah berkali-kali dengan tujuan untuk mendapatkan simpati, bantuan kewangan dan sumbangan orang ramai terutamanya dari penganut Islam dinegara ini.

Mula dapat dikesan pada 16/12/12 di Surau Taman Seroja, Salak Tinggi, Selangor

Kali kedua pada 25/12/12 di Masjid Istiqamah, Puchong, Selangor

Kali Ketiga pada 26/12/12 di Surau Madaniah USJ 18, Selangor.

Kali Keempat di Masjid Al Ekhsan Sek 24, Shah Alam, Selangor

Terkhir kali kelima di Surau Al Sobah, Bandar Baru Bangi Selangor pada 4/01/13.


Caranya ibu kepada keluarga ini akan berjumpa dengan iman masjid/surau yang menjadi sasaran dan memberitahu bahawa satu keluarganya berhajat nak memeluk ugama Islam.

Sudah pasti sebaik saja selesai upacara melafazkan kalimah syahadah dilakukan maka orang ramai yang hadir akan memebrikan sumbangan berbentuk wang ringgit kepada keluarga ini.

Omakkau mohon kerja sama orang ramai memaklumkan kepada Balai Polis yang berdekatan jika masjid/surau anda dikunjungi oleh keluarga ini bagi tjuan "pemelukkan" ke ugama Islam.

11 comments:

  1. kerana apa dia buat macam tu saya cuba fikir positive moga Allah bukakan pintu hidayah utk mereka ... sy dlm fikiran sya pasti kos tanggungan bebanan hidup yg terlalu susah membuatkan mereka buat mcm tu ... mungkin yolah barang kt msia ni semuakan murah ,tmbh kerja pun sonang dpt ~~ mungkin

    ReplyDelete
  2. Kalau memang mereka memerlukan batuan kewangan, bukankah kita ada wang zakat untuk asnaf mualaf. Bila mereka sudah mengucapkan kalimah syahadah, bantulah mereka dan bimbing mereka dengan ajaran Islam. Ini semua kerja jabatan agama. Bukan mudah untuk mereka mengucapkan kalimah syahadah hanya semata-mata untuk menipu mendapatkan duit. Jangan kita salahkan mereka semata-mata tetapi carilah salah kita yang tidak membimbing mereka selepas mereka mengucapkan kalimah syahadah.Jabatan agama Islam harus peka dengan perkara ini.

    ReplyDelete
  3. Apabila undang2 murtad dipersendakan, beginilah jadinya...

    ReplyDelete
  4. saya setuju dgn aina azizan.hidup kt malaysia ni umpama babi dlm kandang.makan tahi sendri utk terus hidup.tp sy lebih suka umpama kan yg babi tu kene byr duit plak utk mkn tahi sendri.begitu sukar hidup kt malaysia negara yg kaya tetapi di terajui oleh manusia yg berperangai lebih truk dari bapak dajal.Mentri n kroni idup senang.rakyat tersepit dan terhimpit.setiap hari sy pasti tersentuh dgn kehidupan manusia2 ditempat sy sendri.apatah lg di seluruh malaysia..kita harus bangkit..mesti bangkit dan trus bangkit..Penggal kepala pemimpin2 umno yg sekarang.campak badan mereka kedalam kandang babi.letak kepala mereka di stadium merdeka dan tulis "inilah dajal2 pengkhianat bangsa"

    ReplyDelete
  5. Setuju sangat dengan pemimpin pemimpin suruhan dajal ni...laknatullah

    ReplyDelete
  6. Undang2 murtad kan ada.. Berbau penghinaan ni

    ReplyDelete
  7. Biar kita selidik BETUL BETUL niat mereka berbuat demikian.. Apakah mereka KESIMPITAN atau pun disempit MASYARAKAT dari segenap sudut.. Semua BANGSA menggunakan UGAMA untuk meraihkan simpati.. tetapi.. KITA PERLU berhati hati menandatangani issue issue sedemikian dengan TULUS & IKLAS.

    ReplyDelete
  8. carles puyol el barca8 January 2013 18:02

    Hahahaha....saya setuju dgn perumpamaan yg SAYANG MELAYU tulis iaitu "HIDUP KT MALAYSI NI MCM HIDUP DLM KANDANG BABI. NK TERUSKN HIDUP KENA MAKAN TAIK SENDIRI? SILAP2 NK MAKAN TAIK PIN KENA BAYAR JGK".....

    ReplyDelete
  9. Sebab apabila sesaorang masuk Islam, tiada siapa/organisasi yang followup atau mendidik untuk memastikan dia sepenuhnya dan sebenarnya akan menjadi sesaorang Muslim sejati.Kalau ada yang mendidik berterusan pasti tiada peluang untuk mereka berbuat demikian. Selalunya pendidikan adalah atas individu itu sendiri.

    ReplyDelete
  10. Tentu lumayan sumbangan dia dapat.
    Kalau tak, takkan dia berani buat macamni.
    Nak dakwa pon tak boleh. Nak halau bila dia mai masjid, kita takut kemurkaan Allah.

    Jabatan agama negeri mesti ada online system, dimana kita boleh check IC no. orang yg baru masok islam. Senang bantu mereka dan takdelah jadi macam ni.

    Kalau dibiarkan, nanti satu Batu Caves dia mai masjid nak convert. Balik duit loaded. Kalau betol convert takpa. Ni menipu.

    ReplyDelete
  11. melayu bodo... kah3...

    ReplyDelete