Tuesday 8 January 2013

BERITA TERHOT DAN GEMPAR!!!!!... ULAMA MUDA UMNO USTAZ FATHUL BARI HJ MAT JAHYA SEKARANG INI RASA MALU NAK MENGAKU AHLI UMNO!!!!!!!


Ini bukan kisah dongeng atau direka-reka....Tetapi cerita bergambar sebagai bukti nyata.

"Ulama" Muda UMNO yang paling tersohor seantaro dunia, Ustaz Fathul Bari bin Hj Mat Jahya kini dilihat seolah-olah berasa malu namanya dikaitkan dengan UMNO.

Ini jelas dengan sebidang kain rentang dalam Ceramah ISLAM ISU & CABARAN SEMASA KEMANA SELEPAS PRU 13......Pada 4hb Januari 2013 yang lalu di Perkarangan SK Assam Jawa.... Beliau dihebohkan sebagai penceramah muda "BEBAS" dan bukannya "ULAMA" MUDA UMNO.

Untuk tujuan apa penganjur boleh lakukan sedemikian rupa?

Adakah Ustaz Fathul Bari sudah berasa malu menjadi ahli UMNO atau penganjur merasakan tidak mau namanya dikaitkan dengan UMNO lagi gara-gara serangan ganas yang tidak berilmiah dengan adab sopan sebagai ilmuan Islam dengan menuduh para Ulama Besar dunia sebagai sesat?

Atau sebagai cara tipu helah nak menipu orang ramai supaya datang beramai-ramai.. Sebab sudah menjadi rahsia umum.. apa jua ceramah anjuran UMNO sama ada politik maupun dakwah jika dikaitkan dengan UMNO kehadiran cukup hambar dan sepi.

Itu pun kehadiran tetap juga sunyi sepi dan hambar!!!!!!

UNTUK MAKLUMAN... USTAZ FATUL BARI MAT JAHYA INI LEBIH UMNO DARI UMNO....SATU DUNIA TAHU DIA NI AHLI UMNO YANG PALING TOTOK LIAT.

12 comments:

  1. Sesuai untuk generasi muda-muda terutama yang baru kawen Lihat Sini

    ReplyDelete
  2. Dia bukan malu nak mengaku UMNO. Dia penceramah bebas. Maksudnya terikat dengan mana-mana agensi. Ini pasal ceramah agama. bukan pasal politik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knp?dlm agama xde politik ke?tgk tajuk la...PRU 13 tu.senag cite ckp je la tersalah wat banner.abih!

      Delete
    2. You're a Troll......jawapan bagi anonymous 8jan'13

      Delete
    3. dah terng2 dia tu ahli umno ..dah conferm2 dia ckp psl POLITIK!!!!!!!!!!

      Delete
  3. Bodoh betullah pemilik blog ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tu yg bangang

      Delete
    2. sapa yang bangang? Mu tu moron....jenis sepang kederang, jahil tukil

      Delete
  4. banyak tgk lam utube ustat fatul bari ni.. asik nak kondemkan UAI jer.. cam xde keje lain da.. meluat la tgk ustat cmni.. same geng ngan ustazah masitah.. pelik2..

    ReplyDelete
  5. Baru ada BA Honours UIA, dah kata Ulama besar lain sesat.
    Imam Shafie pun sesat.
    Ilmu baru sejemput, dah mendabik dada. Bangga dikelilingi ramai puak UMNO yg jahil.

    Ustaz cap ayam ni.

    ReplyDelete
  6. Takyah ambik pot la dgn budak nie...

    ReplyDelete
  7. Kawan aku duty semasa ceramah mamat ni kat bandar tun rajak (W). Jangan tanyalah yang duty itu kerja ape. Yang penting katanya kerja aku sangat senang hari tu sebab banyak kerusi plastik dari orang. Kesian. Ada ustaz tak pergi universitipun tapi bila berceramah habis penuh surau dan masjid. Melayu melayu!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...