Wednesday 2 January 2013

BUKTI BERGAMBAR KETUA UMNO BAHAGIAN SEKIJANG, JOHOR DAN TIMBALANNYA TIDAK BOLEH BERTEMU EMPAT MATA!!!!!!!


BIARKAN GAMBAR SEBAGAI SAKSI BERBICARA..

Parlimen Sekijang yang diwakili Datuk Baharum Mohamad mempunyai dua DUN iaitu DUN Pemanis dan DUN Kemelah.

ADUN Pemanis ialah Lau Chin Hoon dan ADUN Kemelah Datuk Ayub Rahmat.

Baharum Mohamad adalah Ketua UMNO Bahagian Sekijang manakala Timbalannya ialah Ayub Rahmat.

Bagi membuktikan yang UMNO Bahagian Sekijang sedang bergelora dimana kedua-dua pemimpin tertinggi bahagian tidak boleh bertemu muka ialah pada suatu Jamuan Rumah Terbuka Hari Deepavali anjuran Parlimen Sekijang.

Dalam jamuan tersebut tiada nampak kelibat dan batang hidung ADUN Kemelah, Ayub Rahmat sedangkan ADUN Pemanis Lau Chin Hoon turut hadir sebagai salah seorang tetamu VIP.

Umum tahu semasa mengadakan jamuan tersebut YB Ayub Rahmat berada dalam negeri. Ini yang membuatkan penduduk Sekijang terutamanya dikalangan penyokong dan pendokong UMNO tertanya-tanya...MENGAPA YB DATUK AYUB TIDAK DIJEMPUT?....MUNGKIN DIJEMPUT TETAPI BELIAU BOIKOT???

Demi pencerahan..Yang ada kalungan bunga ialah YB Datuk Baharum (Ahli Parlimen Sekijang) dan YB Lau Chin Hoon (ADUN Pemanis). Tapi mana YB Datuk Ayub Rahmat(ADUN Kemelah).

JIKALAU TIDAK BERADA -ADA MASAKAN TEMPUA BERSARANG RENDAH.. KALAU TIDAK SUNGGUH BAGAI DIKATA... RAKYAT TEMPATAN TIDAK AKAN BERCERITA


UMNO REBAH RAKYAT MEWAH

5 comments:

  1. Datuk Ayub... tuhan tu adil... masih ku ingat lagi aku minta surat sokongan dari ko... tapi jawapan ko ialah... tak berani nak beri surat sokongan... sedangkan masa tu ko punya s/u bagitau ko boleh bagi surat sokongan... dunia tu bulat... hahaha...

    ReplyDelete
  2. Sepatutnya YB Baharum boikot YB Lau kerana jarang jenguk kawasan, malas dan bukan orng tempatan. YB Ayub anak tempatan, rajin melawat kawasan dan sudah ada reputasi baik dgn penduduk2 kawasannya. YB Baharum pun baru2 ni aje muncul bersama penduduk2 kawasannya kerana pilihanraya dah dekat! Kalau tidak,jangan haraplah nak tunjuk muka. Masih tak nampak apa peranan dan sumbangan terbaik Baharum kpd pendudu2 dlm Prlmn Sekijang! Dalam Parlimen pun tak pernah brsuara! Dok goyang kaki aje, ke?

    ReplyDelete
  3. Ap yg ko owg dapat buat cerita mcm nie

    ReplyDelete
  4. BAGUS SGT KE YB AYUB TU...???KLU BAGUS KNAPE MMENTINGKAN KRONI DRPD PENDUDUK KG YG DH BRKURUN BERABAD MOHON TANAH XDAPAT2????TAU-TAU TANAH SUME KRONI DIA YG DPAT DAN KRONI ADALAH GENERASI BARU YANG MOHON SKALI DUA TRUS DAPAT!!!.BILE ORG KG XDPT, YB BAHARUM KENE MARAH SEDANGKAN DIA DAH AMANAHKAN YB AYUB UNTUK HNDLE DGN SJUJURNYA...ORG YG XTAU BOLEH LA CKP ITU INI...YB AYUB XMUNCUL BKN SBB XDIAJAK TP MALU SLEPAS KNE BAMBU DAN DI MAKI HAMUN OLEH ORG KG...YB AYUB SUKA BERJANJI DAN HELAH JE LEBIH...ORG KG YG TERBAKAR...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...