Thursday 4 July 2013

UTUSAN KALAH LAGI!!!!!...UTUSAN DI SAHKAN MEMFITNAH BEKAS MB PERAK DS IR NIZAR MENGENAI PEMBELIAN NO PLAT WWW 1 DAN DIARAHKAN BAYAR RM250,000!!!



Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini mendapati lidah biawak rasmi UMNO, Utusan Malaysia, bersalah memfitnah mantan Menteri Besar Perak, Dato' Seri Ir Nizar Jamaluddin, mengenai suatu artikel yang diterbikan oleh Utusan dimuka depan tentang  pembelian no plat WWW 1 tidak beberapa lama dulu.

Ekoran dari terbitan artikel itu, DS Nizar telah ambil tindakan sivil saman malau terhadap Utusan.

Hari ini kebenaran terlah terserlah dan terungkai...Utusan disahkan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membuat fitnah jahat terhadap DS Nizar.

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur telah mengarahkan Utusan bayar ganti rugi saman malu sebanyak RM250,000 dan kos RM30,000

Nampaknya setiap kali Utusan disaman dan setiap kali juga kalah dan terpaksa bayar ganti rugi kepada palintif atau pihak yang menyaman.

Ternyata Utusan adalah akhbar kaki fitnah nombor satu dalam Malaysia jika diukur dari kes saman malu yang dia kalah.

7 comments:

  1. Aku tumpang seronok, ye, ye padan muka.....

    ReplyDelete
  2. Paaaaaaaaaaa.............daaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn.mukaaaaaaaaaaaaaa..........

    ReplyDelete
  3. tak serik rupa nya para editor munafikun ini.sepatut nye editor disaman bukan nya kitab umporno nie.dia peduli aper bukan duit peribadi dia.malaun munafikun tegar ini patut juga disaman.editor tahap kangkong limbah jer ni.

    ReplyDelete
  4. salam,
    utusan suara melayu bagi umno!
    maka utusan bukan utk org islam cuma utk org melayu maka siapa membaca utusan itu adalah melayu bukan org islamlah!
    siapa bodoh???siapa penipu???siapa menghina??? mrklah melayu yg bukan beragama islam yg tulin cuma atas nama surat bukan tersurat.
    maka kita harus tegakan agama islam dimalaysia n hudud harus dilaksanakan sebab jenayah dah semakin berleluasa n akan jadi raja jenayah di negara malaysia yg kita cintai ini.
    utusan memang akan kalah sebab penipu hanya undang2 penipu sj akan mampu menangkan utusan utk melayu bukan islam.
    amin.

    ReplyDelete
  5. Ini akhbar pncacai pmfitnah pmbelit penipu dan adu domba hnya layak d bca olh org tak siuman.

    ReplyDelete
  6. Tak de bonus hariraya la utk staff.

    ReplyDelete
  7. aik...plet moto nizar bn la.....hahaha..nasib baik plet je....umno haram jadah...puuuiiiii....utusan plak halal haram x reti...eeeee geramnya aku....hidup pr dan ini kalilah!!!!!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...