Thursday 1 August 2013

KELAB SANG KANCIL ANJUR AKTIVITI AMAL PERTAMA UNTUK MENDEKATI MASYARAKAT


Kelab Sang Kancil telah tampil buat julung kalinya menjelang Syawal ini dengan menganjurkan aktivitinya yang pertama dan berbentuk amal untuk mendekatkan diri dengan masyarakat.

Presiden Kelab Sang Kancil Dr. V. Nedunchelian memberitahu menerusi aktiviti sulung tersebut kelab berkenaan akan ‘memperkenalkan’ diri mereka kepada umum dan tujuan serta matlamat penubuhan kelab tersebut.

Kelab Sang Kancil yang melambangkan diversiti, perpaduan, menghormati institusi DiRaja dan keberanian. Kelab Sang Kancil ditubuhkan di bawah Akta Pendaftaran Pertubuhan untuk memperkasakan kanak-kanak dan melahirkan generasi Cekap, Cekal, Cerdik, Cerdas dan Cemerlang di hari muka.

Omakkau bertindak sebagai Timbalan Presiden Kelab ini akan bersama-sama menbantu kanak-kanak bagi melengkapkan pengisian Kelab dengan pelbagai aktiviti di masa hadapan.

1 comment:

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...