Wednesday 16 December 2015

PIC OF THE DAY .... PEGAWAI IMIGRESEN SUSUKAN BAYI ANAK PELANGGAN YANG BERURUSAN DI UTC SENTUL.


Kesian mendengar suar bayi yang asyik menangis dan ibunya pula terkial-kial keseorang cuba nak memujuk .... Seorang pegawai  imigresen cawangan UTC Sentul membantu pengunjung menenangkan bayinya yang menangis itu..Syabas diatas keperihatinannya..semangat 1 Malaysia yang patut dicontohi.

7 comments:

  1. Atas dasar yg sama PAN Imayam disusukan oleh DAP. PAN Imayam cuma ada pemimpin yg lagi ramai Dari ahli. Pemimpin PAN Imayam pun banyak stigma sewel macam puji Nasrullah Syiah DLL.

    Aku rasa masuk 6 bulan lagi DAP akan buang PAN Imayam Dlm jamban. Cakap banyak penyokong sikit. Mengabih fulus sajaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. KEMALUAN MAT SABU BAKAL DIDEDAHKAN!!!

      Kali ni kita tengok macam mana Si Mat Sabu tu nak lepaskan diri dari dakwaan yang dia buat sendiri. Kita tengok sejauh mana Si Mat Sabu tu mampu untuk cari alasan dan selamatkan diri dia sendiri.

      PAS Pulau Pinang mahu menyaman Mohamad Sabu kerana enggan menarik balik dakwaan kononnya parti Islam itu diresapi fahaman militan negara Islam Iraq dan Syria (ISIS).

      Setiausaha PAS Pulau Pinang, Iszuree Ibrahim berkata tindakan terhadap Mohamad atau Mat Sabu akan dilakukan sejurus perbincangan mengenainya dimuktamadkan di peringkat pusat.

      Katanya, perbincangan mengenainya di peringkat pusat membabitkan beberapa pihak dalam parti, termasuk Jawatankuasa Undang-undang PAS dan peguam yang dilantik parti.
      “Kita sedang menunggu maklum balas mengenai perkara ini daripada PAS Pusat. Keputusan mengenainya tidak dapat dimuktamadkan secara terus di peringkat negeri kerana ada batas tertentu,” katanya, lapor Berita Harian.
      Pada 1 Disember yang lalu, Si Mat Sabu tu dilaporkan berkata, antara punca dia menubuhkan parti baru adalah kerana PAS sudah mula diresapi pemikiran kumpulan militan ISIS.

      Dia turut mendesak pihak berkuasa menyiasat perkara itu. Tuduhan Mat Sabu itu menimbulkan kemarahan pemimpin PAS dan mendesak Mat Sabu menarik balik kenyataan itu serta meminta maaf.

      Walaupun Timbalan Presiden parti yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu kata dakwaan yang dibuat tidak hanya ditujukan kepada PAS, namun Si Mat Sabu tu tetap enggan berganjak dari dakwaannya.

      Jadi, tak heran la kalau Si Mat Sabu tu tak perlu takut disaman oleh PAS sebab 'Abang Besar' payung kembang. Apa sangat la kalau setakat nak bayar saman tu nanti ye tak. 'Abang Besar' banyak duit. Boleh bayar saman Si Mat Sabu tu nanti. Janji, Si Mat Sabu tu buat je apa yang diorang suruh!!!

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Hahaha....susu botol.. adakah sesawang boleh glemorkan mrk sebab tu berbuat baik!! Bagaimanapun harus begitu sebagai manusia yg baik.

    ReplyDelete
  3. sikit2 nak viral.aparahhhh

    ReplyDelete
  4. Biaq pi la.. yg hang sibuk knp plk.. x suka jgn tgk.. hahaha..

    ReplyDelete
  5. Lepas susukan anak susukan siemak pula mcm pan dgn dap lah. Mula2 dap susukan pan yg merempat tak berduit tu lepas tu mat sabu pan pula selfie menyusu amoi lepas tu perangai sekandanglah dgn domoi! Syiah mmg menyesatkan

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...