Wednesday 30 December 2015

WARGA TIONGHUA ENGGAN TERIMA RISALAH YANG DIEDARKAN OLEH PENGERUSI PAN KEDAH??????


Lokasi kejadian di Pekan Simpang Kuala, Alor Setar, Kedah.

Program: Edar risalah diketuai Pengerusi PAN Kedah.

Tarikh: 28hb Disember 2015.

Sambutan dan respon:   Lihat dengan mata kepala sendiri ... jelas tanpa penglibatan DAP ternyata amat kaum Tionghua amat kurang memberikan sambutan dan bersikap dingin kepada PAN.

Kaum Tionghua sokong PAN pun bukan disebabkan yakin dan percaya akan kemampuan PAN tetapi lebih kepada sokongan padu mereka kepada DAP.

PAN sekadar menumpang dan berteduh dibawah ketiak DAP sahaja ... tiada lebih tiada kurang.

28 comments:

  1. Dlm hati ketua PAN Kedah:

    Wangi sungguh ketiak DAP. Walaupun berpeluh, tetap wangi sebab DAP pakai adorono.

    Kah kah kah . Aku ingat PAN hamba abdi DAP , rupanya hanya penjaga ketiak.sahaja

    Tak pa !!! Lepas ni PAN sila ambil warga BANGLADESH sebagai ahli

    Jesse Labu
    N9ers

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang cina dah sokong Pas yang akan bergabung dgn Umnooo..sorrylah PAN.. orang melayu je yg terhegeh hegeh nak sokong PAN...oooppppss.. Setahu aku yg berjuang untuk melayu ni cuma Umno je..yg jual tanah kepunyaan negara di Bandar Malaysia tu orang Israel kot kalau tak silap akulah. Umno terus maju untuk rakyat Malaysia...oopppppss

      Delete
  2. jeles ker... kih..kih....bab kata seorg ahli pas tak payah sibuk la dgn parti lain jago hal parti hang sudah la...kihkihkihh

    ReplyDelete
  3. ANON 08:27.. Kah kah kah.. bagus la ko ni, penyokong tegar PAN.. Ucapan dari aku untuk ANON tersebut.. jangan kecewa erk. Dan untuk Ahli2 PAN dlm gambar diatas.. "BONGOK" aku ucapkan. Kih kih kih

    ReplyDelete
  4. ABCD-Asal Bukan Cina DAP... dan abdi nya

    ReplyDelete
  5. Macai cheapsale PAN Imayam yg selalu memekak kat sini dah senyap. Aku rasa Abuya Bukit Stalin Penang dah tak bagi elaun. Aku Paham la,/menghabiskan beras saja sebab PAN lebih ramai pemimpin2 Dari penyokong. Kah kah kah

    Tulang Burger, Meloyawaves sat lagi blog dia Jadi blog promosi gerai tomyam. Kah kah kah

    ReplyDelete
  6. PAN IMAYAM PERAK RAMAI PONDAN RUPANYA

    Hahaha!!! Tak sangka. Kita ingatkan dalam PAN Imayam tu ada sorang je Pondan. Tapi rupanya di Perak, habis semua ahli PAN Imayam tu Pondan belaka rupanya. Nak pulak bila berdepan dengan DAPigs.

    Jika sebelum ini, pelbagai pihak tampil mengkritik bantahan yang dibuat oleh salah seorang pemimpin DAPigs Perak terhadap tindakan Kerajaan menghalang atlet Israel memasuki Negara.

    Namun malangnya, tidak ada lansung ahli atau pemimpin dikalangan puak - puak PAN Imayam tu yang tampil untuk mempertikaikan tindakan puak - puak DAPigs itu secara terang - terangan.

    Maka orang2 melayu Perak bangkit dengan meluahkan rasa kecewa mereka terhadap kepimpinan PAN Imayam yg hanya berani dengan PAS tapi bagai Pondan bila berdepan dengan DAP atau siapa sahaja yg memaki Islam. PAN Imayam diiibaratkan parti itu seperti jantan yang ‘tidak mempunyai telur’.

    Penafian visa terhadap dua atlet dari Israel yang dijangka akan menyertai kejohanan Persekutuan Pelayaran Antarabangsa (ISAF) itu dilakukan sebagai tanda boikot dan bantahan terhadap serangan Israel ke atas Palestin.

    Akan tetapi, apa yang menghairankan ialah kenapa PAN Imayam Perak mahupun PAN Imayam Pusat atau Hero Selfie Mat Sabu lansung tidak masuk campur dalam isu panas ini? Kenapa diorang tak bersuara dan hanya mendiamkan diri? Mengapa tak hantam DAPIG. Wangikah ketiak DAPIG

    Hehehe!!! Mungkin selepas ini, PAN Imayam Perak perlu buat perhimpunan secara besar - besaran untuk mencari 'Buah Kerandut' mereka yang hilang. ATAU, kerat je 'Buah Kerandut' diorang tu dan bagi anjing makan, Jangan Khuatir penyokong DAP ada ramai bela anjing. Lakukanlah ini kalau takut sangat dengan DAPigs!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa nak herankan.. masa Dlm PAS pon depa diam je bila Presiden kena serang ngan DAPigs.

      Delete
  7. hidup amanah. parti lutut is past.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama.pun silap, Amanah konon. PAN la bangang

      Delete
  8. Inilah muka Melayu yg X tahu malu menumpang teduh ketiak Dap..

    ReplyDelete
  9. Inilah muka Melayu yg X tahu malu menumpang teduh ketiak Dap..

    ReplyDelete
  10. Hooooo....macam mana Imayam nak hidup ni. Melayu memang dah tak sokong.
    India..tak pandang pun.
    Cina dah meluat .."ini parti talk nguna punya". "Cina juga kasi makan".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno lawan pas dan pan.
      Agak2 cina undi sapa?
      Kah3

      Delete
    2. Umno lawan pas dan pan.
      Agak2 melayu undi pas ker?
      Kah3

      Delete
    3. Najib lawan hadi dan datuk rani kulup.
      Saya undi datuk rani kulup.
      He3

      Delete
  11. pan lingkup pon xpa.baru 3bulan umurnya.kalau pas lingkup lagi malu.sebab dah tua.hakkkktuiiiihhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  12. Hidup Peter PAN!

    ReplyDelete
  13. Kita pun tak paham la apa jenis melayu yang sanggup jadi hamba DAP ni

    ReplyDelete
  14. Yeahaa ! ....... ada ngak ada yg penting kita ketawa ! Sekarang pokay sapa tahu besok tokay ! Sekarang barua sapa tahu besok amoi laga dada gua !

    ReplyDelete
  15. Tak baik komen2 yg menghina, mengutuk...x kira lah penyokong2 parti mana pun PAS ke, Amanah ke, DAP ke, UMNO ke...tp maaf nk tanya...PAN tu menatang apa?

    ReplyDelete
  16. sepatutnya melayu2 dalam PAN masuk je terus DAP dan buktikan pade rakyat malaysia terutamanya MELAYU 2 dari UMNO atau PKR dan PAS yang DAP itu bukanlah parti kebangsaan milik orang bangsa CINA....kepada semua bangsa melayu janganlah terpedaya dengan TIPUAN dan PEMBOHONGAN UMNO yang selalu menuduh parti DAP itu milik orang berbangsa CINA.....Dan yang membuatkan orang UMNO sekarang TAKUT ialah lebih ramai Golongan Profesional dari bangsa Melayu masuk dan menyertai parti MOMOKkan orang melayu UMNO dan PAS Iaitu DAP.Fikir2 kan lah

    ReplyDelete
  17. Anom 1623 trend golongan profesional melayu masuk DAP ni dah lama dah bukan perkara baru pun.Mungkin kau baru celik politik kot.Tapi setakat mana pencapaian mereka dalam parti itu? tak lebeh sekadar balaci itu saja.Kau pulak dah daftar dah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah kut! Cap rocket keluar lubang zip seluar

      Delete
  18. Pan dah kena manderem dgn dap kot. Sbnrnya mrk memusuhi Pas bukan pasai hudud sgt. Tp depa marah dgn ketegasan tghh & msu dlm mperjuangkn Islam. LGE takut sgt Islam akan memerintah sbb nasara xkan redha dgn Islam sampai bila².

    ReplyDelete
  19. Hari hari omakkau buat fitnah dgn pati amanah n kenapa omakkau x ambik gambar pati pas buat kerja kebajikan d sarawak adakah pati pas dpt sambutan drpd rkyt sarawak n yg dtg cuma 2 atau 3 org saja yg mahu ikut pgrm pas n skrg pas akan terkubur d sarawak dlm prn 2016

    ReplyDelete
  20. pan pin pun....sampai bila pun x kemana..balaci dan barua dap selamanya..lawan hudud demi putrajaya...biar aqidah rosak janji dap puji...kesian.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...