Tuesday 8 January 2013

JOM TENGOK!!!..BERITA GEMPAR BERGAMBAR!!!!!... CERAMAH UBAH ANJURAN DAP DI TRIANG, PAHANG.. KOSONG DAN LENGGANG...KAUM TIONGHUA SUDAH 100% TOLAK PERJUANGAN DAP/PR??????

                                                                      
Omakkau memang terkejut sungguh bila diberitahu yang ceramah UBAH anjuran DAP di Triang, Pahang malam tadi langsung tidak mendapat sambutan.

Kerusi hampir 100% kosong tanpa ada seorang pun penghuni... Kaum Tionghua sudah dikatakan menolak DAP dan berhijrah menyokong padu MCA/Gerakan/BN???????

Setahu Omakkau DUN Triang adalah kubu kuat DAP untuk sekian lama.

DUN Triang diwakili oleh parti DAP semenjak 5 penggal berturut-turut.

Kini ADUNnya ialah YB Leong Ngah Ngah.

Rupa-rupanya gambar (A) ialah suasana seblum ceramah bermula.. Dalam peringkat persediaan..Memanglah tiada penghuni dikerusi.

Gambar (B) ketika ceramah baru nak bermula... Ribuan penduduk tempatan manjoritinya dari warga kaum Tionghua hadir.

Sebab, mengikut kaji selidik para pengamat dan penganalisis politik tanah air....Hampir 80% warga Tionghua tolak MCA/Gerakan/BN.

Ada yang meramalkan jika gabungan MCA/Gerakan boleh dapat 10 kerusi parlimen.. Mereka dianggap menang.

Sebab itu salah satu sebab utama Najib Razak masih ketakutan menggeletar kepala lutut tidak berani nak bubarkan parlimen.

5 comments:

  1. Alhamdullillah !

    ReplyDelete
  2. Hartanah Mana yang Sesuai untuk Pasangan Baru Berkahwin? Lihat Sini pilihlah yang sesuai.

    ReplyDelete
  3. ubah putrajaya

    ReplyDelete
  4. Bohonglah...gambar diambil 10 jam sebelum acara bermula mmglah xder org...Maaflah tuan admin, sumber dlm internet ni bukannya boleh percaya pun.!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...