KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 24 January 2016

EDISI BENARKAN GAMBAR BERBICARA ..... PAS MASIH TIDAK MAMPU MENYAINGI PAN DALAM MENGGERAKAN PENYOKONG TURUN KEJALANRAYA BERHIMPUN ... HIMPUNAN BANTAH TPPA DI KL SEMALAM ADALAH SUATU BUKTI KUKUH.


Ternyata amat suasana dan sambutan Himpunan Aman Bantah TPPA di Padang Merbok anjuran PAS semalam masih tidak dapat menyaingi kemampuan dan kehebatan serta kebolehan PAN dalam menganjurkan suatu program peringkat raksasa.

PAS masih gagal menggerakkan para ahli, penyokong, pendokong dan pengikutnya ... ini berlainan sama sekali dengan PAN.

Itulah kelebihan PAN yang tidak ada pada PAS .. memang PAN Rahmatan Lil 'Alamin sebuah Parti Islam Generasi Kedua yang paling pesat berkembang dengan dipimpin para ulama luar biasa yang fasih berbahasa Inggeris serta pimpinan yang profesional, progresif dan inklusif.

Banyak lagi PAS kena belajar dan menerima panduan tatacara bagaimana nak anjur program raksasa.

33 comments:

  1. Pemimpin yg lemah tak dgr suara rakyat, dia buat apa yg kawan kawan dan konsultan dia kata.
    Rakyat ni, dah terpilih pemimpin mcm tu, terima ajer la. Nak kasik tukar, tunggu 2018.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyokong Pas yang masih tinggal adalah apa yang ada dalam gambar tu. Setakat itu sahaja baki yang ada. Kalau habis yang ada tu, Pas dah boleh gulung tikar dan tutup kedai. Khalassss.

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    3. Hahaha....byknya yg turun!!
      Tetapi anjuran dap lg byk dari ini berlipat ganda walaupun kurang melayunya. Bukan ke melayu paling byk dlm malaysia ni kenapa cina lg byk turun??? Nampak sgt yg turun ni byk ahli pas sdr sama mcm umno tetapi rakyat tak berkaitan tak sokong kuat pun. Nampak sgt pas tak kuat seperti dulu tetapi dap semakin kuat sokongannya mahu perubahan tukar kerajaan tak mcm pas hangat2 taik ayam lansung tidak bersatu hati mahu tukar kerajaan kerana tidak mampu takbir negara hanya mampu satukan rakyat melayu atas nama agama semata2!

      Delete
    4. perhimpunan apa yg dap anjur ramai sgt tu? bersih hari tu ka? klu yg tu mmg ramai cina dari melayu datang.bersih anjuran dap?. klu pikir logik jumlah yg hadir cukup byk sbb melayu dah pecah 3 bahagian.. tu tak termasuk melayu sokong pkr lg. klu sikit lg apa kata pan yg anjurkan. sembang ja lebih.. haram habuk pun tadak...

      Delete
    5. mana WALAUNTA yang lain?

      Delete
    6. PANdir mmg suka auta

      Delete
  2. Amik kau pan kena boo.mat sabu terpaksa turun takut terlebih dpt cop kuda.ada amoi selfei turun padang.mana cina cina dap yg hari itu berarak dijalan raya bantah najib.dasar hipokrit tak dpt nak sorok.nenek pas juga yg susah payah dtg.mana pemuja pemuji dap.mana bloq bloq penabur manis dap.mana hero anda menyorok.tppa ini jerat.amarika bertanam tebu dipingir bibir nanti rebung akan berduri dihati rakyat malaysia.sudah bebas kenapa ingin diikat lg.pan the kuda.semua ahli boleh dpt jd pemimpin.pemimpin 30.ahli 1

    ReplyDelete
  3. Itu semua gambar ahli Amanah yg kena photoshop. Warna jingga ditukar warna hijau. Jahatnya !!!!

    Ketua Ideologi Ayah PAN, Kelojaan Pineng

    ReplyDelete
  4. parti lutut ni dah jadi mcm ameno. seperti kera sumbang. tunjuk hebat sesama ahli je. bila berada diluar gelanggang kesepian. tak ada sape yang mengikutinya.

    ReplyDelete
  5. Kah..kah...kah....sian aku tengok parti rahmatan lil al dedak. Sorang je hadir iaitu ayatola Mat Sabun. Itu pun rela paksa takut dicop sebagai kuda Dapig. Hakikatnya orang melayu Islam tetap menggangap parti rahmatan lil al dedaki bukan setakat kuda tapi hamba abdi kafir Dapig.
    Ayatola terpaksa berucap dicelah-celah lorang bersama dengan sekumpulan sosialis. Beliau berbuat begitu kerana mengikut arahan Dapig dimana kena setuju dengan Dapig dalam semua perkara. Kah...kah...sekian lapuran dari rahmatan lil al amoi.

    ReplyDelete
  6. ha3 kata ahli berjote, tp walaUNTA yang hadir x sampai 5k. nampak sgt lebih ramai yg sokong tppa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok la 5000 yg hadir, banyak tu!...drp 50 org yg hadir program PAN, tu pun dah kira sekali org bunian dan makluk asing..hahahaha

      Delete
    2. mana boleh ok laa....apa kelas kalau 5000 je...biasa kurang2 20000...ni tak boleh jadi kena buat post mortem ni..apasal sikit sgt...cepat2 omakkaku report kat tuan boss

      Delete
    3. PANdir mana nk mengalah

      Delete
  7. Amanat Hadi yang diucapkan oleh Abdul Hadi Awang ketika beliau berceramah di Banggol Peradong, Kuala Terengganu pada 7 April 1981 merupakan antara punca utama yang menyemarakkan perpecahan sesama Islam apabila orang Islam yang menyokong UMNO menerima tempiasnya berikutan tuduhan UMNO adalah kafir. Para penyokong PAS meyakini sesiapa sahaja yang bukan dari puak mereka adalah terkeluar dari Islam dan kafir, lebih-lebih lagi bila mana UMNO dan BN berpegang teguh pada Perlembagaan Negara yang disytiharkan oleh Hadi sebagai perlembagaan jahiliah, sekular dan undang-undang kafir. Melalui amanat itu juga Hadi mengikrarkan bahawa penentangan PAS terhadap UMNO & BN yang mendaulatkan Perlembagaan Negara itu adalah satu jihad baik dari segi derma wang ringgit mahupun sekiranya seseorang penyokong PAS mati ketika menentang UMNO dan BN, maka kematiannya adalah jihad dan mati syahid. Atas keyakinan itulah mendorong para penyokong PAS melakukan pemulauan dan memboikot urusan jenazah orang UMNO serta memulaukan solat berjemaah yang diimamkan oleh tok imam yang mendapat tauliah dari Kerajaan BN sehingga akhirnya terjadilah solat dua imam dalam satu mukim. Baru-baru ini Abdul Hadi Awang yang kini adalah Presiden PAS telah memecahkan kebisuannya selepas berminggu-minggu berdiam diri dari menjawab kecaman masyarakat terhadap Amanat Hadi yang telah memudaratkan hubungan antara anggota masyarakat khususnya melibatkan sesama Islam. Barangkali Presiden PAS itu baru mendapat kekuatan setelah mendapat nasihat daripada para macainya mengenai kaedah terbaik untuk menjawab isu amanatnya. Dek kerana itu barulah Hadi berani tampil dengan syarat pelik untuk menjelaskan isu Amanah Hadi hanya jika siaran langsung penjelasannya dipancarkan melalui TV1 ataupun TV3. Kenapa syarat itu kelihatan pelik? Sebabnya, selama bertahun-tahun ini PAS dan parti pembangkang lain aktif berkempen meminta penyokongnya memboikot RTM dan TV3, alih-alih sekarang terhegeh-hegeh pula mahu muncul di kedua-dua siaran TV. Kini, Stesyen TV yang dipropagandakan oleh PAS kononnya pembohong, penipu dan dituduh sebagai alat kempen Kerajaan Barisan Nasional itu jugalah yang dikejar-kejar oleh pemimpin tertinggi PAS itu. Satu sikap hipokrit yang agak menonjol sekali, amat memalukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    2. PANdir hebat

      Delete
  8. 5000 je HADIR TAPI KECOH MCM 100 RIBU DATANG.

    ReplyDelete
  9. Tuan guru hj hadi tak turun kor...kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hati2 PANdir kt atas pokok tu..

      Delete
  10. Presiden tak turun tu sebb tu 5000 kalau presiden turun mahu sejuta kan kan omakkau...org2 PAN ni suka cemburu buta...
    tapi kata bantah TPPA jangan plak dlm parlimen undi bantah TPPA kita berkecuali plak...susah laa camni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala2 PANdir turun pun xdpt 50 org...nk bg risalah pun org x lyn...kesian PANdir2...akhirnya terpaksa berkwn dgn g25 walaupun...sbb dap suruh...dpt la 75...tu pun PANdir2 dah melonjak sakan...gelak dap tgk barua2 seronok

      Delete
  11. Yang turun itu adalah AHLI2 pas yg bodo krn mereka semua x tahu langsung tentang kesusahan rakyat mereka yg ada di kelantan yg terkena banjir pada tahun yg lepas sampai sekarang masih tinggal di khemah krn pemimpin2 pas bersukaria buat fitnah dgn parti pan termasuk AHLI2 pas yg selama ini memang benci dgn AHLI2 dan pemimpin2 pan dan rakyat atau penduduk di kelantan sampai sekarang hidup susah dlm khemah tidak di ambik peduli atau di bantu untuk meringankan beban mereka dan apa yang menyedihkan adalah AHLI2 pas buat demo yang menyusahkan mereka sendiri dan membuang masa tidak ada faedah

    ReplyDelete
    Replies
    1. PANdir mmg cerdik2...terkenal dlm budaya melayu...trrlajak cerdik

      Delete
    2. Komen meroyan drp peminat PANtat spt anon 22.00...perhimpunan PAS 5000 tp perhimpunan PANtat 50jer tu pun dah kembang kempis hidung katanyer dpt sokongan....bodoh!

      Delete
  12. Lancau lah pas berlagak mcm bagus.Banyak negeri tergadai. Puiiii

    ReplyDelete
  13. Habislah calon pas kali ini kalau nak bertanding di dlm pilihanrayanegeri sarawak pada bulan mac ini kerana semua cawangan2 pas di setiap kampung semua nya dah kosong dan penyokong2 mereka pun dah beralih arah dengan pan pkr dap swp dan bebas, apa nasib malang yang menimpa pas ni, calon nya pun dah tua dan x ada kualiti dan tambahan pulak adi bawang x di benar masuuuk sarawak, penduduk yg beragama kristian dah mula menjauhi pas kerana adi bawang dah menghina agama mereka dan sekarang mereka nak ajar calon2 pas dlm pilihanraya nanti agar calon2 mereka akan hilang wang deposit

    ReplyDelete
  14. Ramai pun klu x diterjemah kat kertas undi..PAS tetap sentiasa melepas setiap kali PRU!!!

    ReplyDelete
  15. Bekas Naib Presiden Pas, Datuk Nakhaie Ahmad mendedahkan penyelewengan biasa berlaku di dalam parti itu kerana wujud segelintir pemimpin yang tidak amanah selain ketiadaan sistem pemantauan wang keluar masuk terutama membabitkan derma.

    Sehubungan itu, beliau tidak hairan dengan penerbitan sebuah buku bertajuk: Mohd. Sabu Air Mata di Bumi Memali karangan Zainon Ismail atau nama penanya C.N Al-Afghani kerana perbuatan menyeleweng wang sememangnya berlaku di dalam parti berkenaan.

    Ujarnya, selama beliau berada di dalam parti tersebut, itulah yang berlaku malah dalam satu peristiwa iaitu selepas berlakunya kejadian Memali pada November 1985, anak- anak Allahyarham Ibrahim Libya telah diusung ke mana-mana bagi tujuan mengutip derma.

    ‘‘Malangnya saya difahamkan wang itu tidak sampai kepada keluarga Ibrahim Libya tetapi telah disapu oleh pihak tertentu. Saya bercakap atas pengalaman saya di dalam Pas selama 12 tahun dan inilah kebenaran yang berlaku.

    ‘‘Oleh itu saya tidak hairan dengan pendedahan yang dibuat melalui buku ini. Saya yakin pendedahan ini adalah berdasarkan bukti dan asas yang kuat,’’ katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

    ReplyDelete