KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 1 January 2016

HIMPUNAN SHUTDOWN BANTAH KENAIKAN KADAR TOL DI PLAZA TOL SUNGAI BESI YANG DISOKONG PENUH PAN GAGAL MENDAPAT SAMBUTAN.


Hambar, suram, tidak mendapat sambutan dan lebih ramai anggota keselamatan dari demonstran ... begitulah gambaran yang boleh diberikan kepada demo Shutdown bantah kenaikan kadar tol yang berlangsung malam tadi di Plaza Tol Sungai Besi PLUS apabila tidak sampai 70 orang yang datang berhimpun memberikan sokongan.

Himpunan ini mendapat restu dan sokongan padu dari PAN apabila Timbalan PAN Sdr Salahuddin Ayub menyeru para ahli, penyokong dan pendokong PAN turun untuk memberikan sokongan moral. Malahan malam tadi sebagai memberi sokongan moral kepada para pengikut PAN, beliau sendiri turut turun ke himpunan dan memberikan ucapan berapai-api termasuk pimpinan pemuda PAN.

Apakah respon rakyat ini sudah memadai dan lebih dari mencukupi untuk memberikan suatu gambaran betapa suara dan rayuan PAN langsung tidak diambil kisah dan peduli oleh rakyat terutamanya kalangan anak-anak muda?????

Apakah PAN masih mau lagi dan tergamak untuk mendabik dada memberitahu seluruh dunia yang PAN mendapat sokongan kuat lagi padu dari anak-anak muda kota raya dan bandar????

Bukan tujuan nak memperkecilkan PAN tetapi hakikatnya memang sokongan rakyat terhadap PAN cukup kecil dan minimal.





Parti Amanah Negara (AMANAH) menyokong penuh usaha anak muda dan aktivis masyarakat yang mahu mengadakan himpunan aman di plaza tol PLUS Sungai Besi membantah kenaikan kadar tol pada 31 Disember, sempena malam sambutan tahun baru 2016.

Menurut Timbalan Presiden Amanah Salahuddin Ayub, uasaha sedemikain wajar dilakukan bagi menyederkan kerajaan akan himpitan hidup rakyat yang semakin kekurangan wang akibat siri kenaikan yang dikenakan baru-baru ini.

“Keputusan kerajaan untuk menaikkan kadar tol di 8 lebuh raya pada tahun hadapan bakal menambah lagi beban rakyat yang sedang dihimpit pelbagai tekanan ekonomi.

“Dengan kadar tambang semua pengangkutan awam dan terbaru tambang komuter dan LRT baru sahaja dinaikkan, ditambah kenaikkan kadar tol pula, ini benar-benar meletakkan rakyat tersepit tanpa pilihan.

“Mahu tidak mahu, rakyat sebenarnya dipaksa menanggung segala beban ekonomi akibat kegagalan pengurusan kerajaan BN disamping pelbagai skandal ekonomi yang membelit negara.

“Mewakili AMANAH, saya menyeru seluruh rakyat dan warga prihatin untuk menyokong himpunan aman #ShutdownSungaiBesi yang akan berlangsung di Plaza Tol PLUS Sungai Besi pada malam sambutan tahun baru nanti,” katanya

Salahuddin mengesa agar semua lapisan rakyat berani membuat perubahan pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) akan datang sebagai usaha menamatkan segala masalah negara yang telah dilakukan oleh kerajaan BN.

Himpunan malam ini juga turut disertai pelbagai NGO, seperti Solidariti Anak Muda Malaysia dan lain-lain.

36 comments:

  1. padan2 la duk kutuk orang lain...
    sama2 la buat kerja demi kemaslahatan rakyat semua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brgkali itu la kesemua ahli2 PAN imayam karayelek seluruh donia...kah kah kah

      Delete
    2. Jika Wanita PAN dipanngil Awan, maka pemuda PAN dipanggil Awang untuk lebih menjantankan mereka

      PAN IMAYAM PERAK DARI PANDdan ke PONdan RUPANYA!!!


      Hahaha!!! Tak sangka. Kita ingatkan dalam PAN IMAYAM tu ada takde je Pondan, sampai Dr Dzul minta menyantuni LBGT. Kah Kah Kah Kah

      Tapi rupanya di Perak, habis semua ahli PAN Imayam tu Pondan belaka rupanya. Nak pulak bila berdepan dengan DAPigs.

      Jika sebelum ini, pelbagai pihak tampil mengkritik bantahan yang dibuat oleh salah seorang pemimpin DAPigs Perak terhadap tindakan Kerajaan menghalang atlet Israel memasuki Negara.

      Namun malangnya, tidak ada lansung ahli atau pemimpin dikalangan puak - puak PAN Imayam tu yang tampil untuk mempertikaikan tindakan puak - puak DAPigs itu secara terang - terangan.

      Maka Bani Melayu Perak sudah cop kepimpinan PAN Imayam dan mengibaratkan parti itu seperti roti kosong yg ‘tidak mempunyai telur’.

      Tindakan dan sikap PAN Imayam yang hanya mendiamkan diri tersebut mengundang pelbagai persoalan.

      Ramai orang melayu Perak dilihat tidak berpuas hati kerana tiada sebarang respon dari PAN Imayam Perak mahu pun PAN Imayam Pusat dan menganggap sikap mendiamkan diri itu sebagai tanda menyokong kritikan DAP.

      Penafian visa terhadap dua atlet dari Israel yang dijangka akan menyertai kejohanan Persekutuan Pelayaran Antarabangsa (ISAF) itu dilakukan sebagai tanda boikot dan bantahan terhadap serangan Israel ke atas Palestin.

      Akan tetapi, apa yang menghairankan ialah kenapa PAN Imayam Perak mahupun PAN Imayam Pusat lansung tidak masuk campur dalam isu panas ini? Kenapa diorang tak bersuara dan hanya mendiamkan diri?

      Sebaliknya mereka hanya berperangai seolah - olah takut kepada DAPigs dan dilihat seperti bersetuju dengan setiap kenyataan yang dibuat.

      Hehehe!!! Mungkin selepas ini, PAN Imayam Perak perlu buat perhimpunan secara besar - besaran untuk mencari 'Buah Kerandut' mereka yang hilang. ATAU, kerat je 'Buah Kerandut' diorang tu dan bagi anjing makan. Penyokong DAPIGS kan ramai bela anjing. Memnag terbukti PANdan dah jadi PONdan kalau takut sangat dengan DAPigs!!!

      Pemuda PAN Imayam kena pakai nama AWANG, sebab kurang jantan.

      Delete
    3. Bila masa peniaga Melayu kena tindas. PAN Imayam buat donno saja. INI disebabkan kerana mereka tak cukup JANTAN kerana takut DAP racist itu marah


      AMPANG, Khamis – Sekurang-kurangnya 137 daripada 253 pemilik lot perniagaan di kompleks beli belah Ampang Park di sini membuat akuan sumpah membenarkan MRT membuat laluan pejalan kaki di bawah Ampang Park.

      Timbalan Pengerusi Persatuan Kebajikan Peniaga-Peniaga Kecil Ampang Park, Wan Kamal Izuddin Wan Ismail, berkata pemaju hanya memiliki 60 lot dan selebihnya adalah milik mereka.

      Beliau berkata, majoriti pemilik strata di kompleks beli-belah tertua di ibu negara itu tidak bersetuju dengan rancangan merobohkan Ampang Park bagi memberi laluan kepada pembinaan sistem pengangkutan awam di situ.

      “Mass Rapid Transit (MRT) Corp dalam pertemuan bersama pemilik lot pada November lalu telah membentangkan pelan pembinaan terowong MRT yang tidak akan mengganggu bahagian atas Ampang Park,” katanya kepada pemberita selepas satu demonstrasi aman di sini, hari ini.

      Demonstrasi itu diadakan tengah hari tadi bertujuan menyelamatkan bangunan bersejarah itu daripada dirobohkan.

      Justeru, pemilik yang majoritnya Bumiputera menaruh harapan sangat tinggi kepada MRT Corp supaya konsisten dengan perancangan mereka dan tidak berubah.

      Delete
    4. Hahaha....yg dtg tolak tol naik menyusahkan hidup mrk,yg tak dtg tak sokong mungkin sibuk malas nak turun atau tidak kisah tol naik dan kalau bantah tol tetap naik bukan tidak tahu kerajaan ug tidak mendengar rintihan rakyat kalau tak mana mungkin brg naik sampai skrg masih naik. Pan hanya jlnkan tugas membantu rakyat mana yg mrk mampu kalau ada pihak hanya pentingkan party kekuasaan ahli tidak pandang pan itu masalah mrk yg rugi tetap mrk bukan pan sebab hanya berpolitik utj bantu rakyat. Yg mengapi2 kan adalah omak kau yg hanya berteduh bawah bumbung yg kukuh selamat.tidak membuktikan omak kau bijak berpolitik berani menempuh ranjau kesukaran hanya kesenangan berpolitik dgn selamat tanpa cabaran. Melayu yg berjaya pernah hadapi perbagai cabaran, melayu yg penakut pengecut gagal tidak berani hadapi cabaran hanya bersuara lantang dibelakang pintu sambil berpeluk tubuh.

      Delete
  2. Yeahaaa haaa haaa ! ..... ada ngak ada yg penting kita ketawa ! Sekarang pokay sapa tahu besok tokay ! Sekarang barua sapa tahu besok amoi laga dada gua !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caimeno anak babi negara

      Delete
  3. Sapa salahuddin ni ? Apa dia ingat masa dlm Pas dolu2 populariti dia menyebabkan Pas jadi kuat ? Sekarang tengok samada dia tumpang populariti Pas ka atau Pas tumpang populariti dia ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caimeno anak bangsat negara

      Delete
  4. Salehudin di antara org yg tak suka " geng ustaz " di dalam pas. Sebabtu dia keluar pas dan join pan, untung2 dapat selfie dgn amoi, ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caipus anak parti sesat syiah alhadiun

      Delete
  5. Ahli imayam kemaman hj mat kerteh tk pi ka?abe we guane gamok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat yakob dah berenti jadi mb ker?

      Delete
    2. hj mat ke laut igat sutong

      Delete
  6. DIN PUDU DAKWA TMI SALAH LAPOR? KENAPA TAK SAMAN!!!

    Hah! Pelikkan? Cuba kalau media yang didakwa Pro UMNO yang buat laporan tu. Dah tentu - tentu puak - puak Haramjadah ni akan ambik tindakan tegas dan memfailkan saman terhadap mereka.

    Tapi kalau media yang Pro kepada mereka, kenapa pulak ianya hanya disapu ke bawah karpet? Kenapa diorang tak ambik tindakan agar pihak yang tersalah buat laporan tu mintak maaf?

    Satu kenyataan yang dibuat sebelum ini, Timbalan Presiden PAN, Si Din Pudu tu mendakwa KONONnya dakwaan yang dibuat oleh Si Mat Sabu mengenai ISIS tidak hanya ditujukan kepada PAS.
    "Minta semua pihak berwaspada. Apa yang dimaksudkan (Mat Sabu) merujuk semua pihak," kata Salahuddin dalam sidang media di ibu pejabat AMANAH di ibu negara sebentar tadi.
    Dalam erti kata lainnya, Si Din Pudu tu nak buat dakwaan KONONnya pemimpin PAS yang panas punggung dengan kritikan Si Mat Sabu tu semuanya mudah sangat melatah dan Songeh.

    Kiranya, kenyataan yang dibuat oleh Si Din Pudu tu boleh dianggap sebagai satu langkah untuk menutup kemaluan Si Mat Sabu tu semata - mata dan hanya sekadar nak memalukan PAS.

    Tapi hakikatnya sebelum ini, memang ramai dikalangan pemimpin PAS yang tampil mempertahankan parti dari tuduhan liar yang dilemparkan oleh Si Mat Sabu tu secara terbuka.


    Ada yang kata Si Mat Sabu tu ketandusan idea. Ada jugak yang mendakwa Si Mat Sabu tu sekarang ni berada dalam keadaan terdesak. Tak kurang juga mereka yang kata Si Mat Sabu tu cuba cari Publisiti Murahan.

    Namun apa yang jelas, tindakan Si Din Pudu tu cuba nak menafikan dakwaan yang dibuat oleh Si Mat Sabu terhadap PAS tu hanya sekadar cubaan untuk tegakkan benang basah Si Mat Sabu tu je.

    Bagaimana mungkin kenyataan Si Mat Sabu tu ditujukan kepada semua pihak sedangkan dalam artkel yang disiarkan melalui The Malaysian Insider tu terang - terangan tulis nama PAS?

    Jika kenyataan itu ditujukan kepada semua gerakan Islam, takkan la pengarang tu BODOH sangat nak tulis PAS. Kot ye pun Si Din Pudu tu nak 'Cover' kemaluan Si Mat Sabu tu, jangan la sampai tahap dia nak mem-BODOH-kan diri dia sendiri!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. CIRI2 ORG MUNAFIK:

      Kalu berjanji dia main2 dok buat lawak. Contohnya mcm neh: Amat jadi mb zimbabwe. Mula2 jadi mb dia janji nak letak jawatan pada tahun 2020 jika hudud tak dpt dilaksana di zimbabwe tahun 2020. Sampai tahun 2020 tetiba tanpa usaha sebesar mana pong kecuali angkut bil air kat kedai bil, hudud tak dpt buat kat zimbabwe. Amat buak dekkkk dan tak letak jawatan sbb nak guna elaun bayar kondo bapakk dia. Jadi amat mb zimbabwe tu dah kira masuk group munafik la.

      Nak tukar jadi munafik bukanlah susah sangat. Orang lumba2 gelar diri sendiri sbg ulamak zimbabwe tapi orang tak nak istihar bhwa dia dah jadi munafik.

      Ko nak jadi munafik?

      Delete
  7. Sedar sikitla keperitan kehidupan rakyat..hargaila orang yg menuntut penurunan harga tol..takkan kita nak biarkan tol terus naik..jangan jadi macam penyokong BN yang yang buat tak tahu keperitan hidup rakyat..bangkitlah rakyat jangan hanya tahu caci mencaci sahaja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada tak DAP dgn PAN tunjuk perasan sebab harga Rumah mahal Dan makin naik di Penang. Kaum Melayu Dan India tak mampu. Dasar DAP racist. Dasar PAN hamba abdi DAP

      Delete
  8. Nasib baik ada amoi pakai skirt pendek kalau tidak langsung tak ada orang. Tak sangka lebai2 dalam Pan suka amoi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostadah DAPIGS pakai skirt pendek sokong Israel. PAN Imayam terus baca


      OSTAZAH JADIAN DAPigs" PULAK MEROYAN ISU ISRAEL!!!

      Hehehe!!! Dek kerana parti kesayangan dia dilanda 'Kontroversi' ekoran bantahan yang dibuat terhadap tindakan Kerajaan menyekat dua atlet Israel membuatkan Ostazah Jadian DAPigs ni hilang akal.

      Mungkin kerana sebelum ini cubaan yang dibuat oleh puak Pengampu dan Pentaksub DAPigs tu tak berjaya mengubah pandangan, maka terpaksa la Ostazah Jadian DAPigs ni tampil ke depan.

      Dan mungkin bagi Ostazah Jadian DAPigs ni, isu berkaitan dengan sokongan partinya terhadap dua orang atlet Israel itu mampu untuk memberikan dia peluang meraih Publisiti Murahan.

      Mungkin sebab itulah Ostazah Jadian DAPigs ni hari ini tampil mendesak agar pihak Kerajaan tidak bersikap Dwi-Standard dalam isu larangan kepada atlet dari Negara luar untuk memasuki Negara.
      PETALING JAYA : Kerajaan tidak sepatutnya mengamalkan sikap ‘double standard’ berhubung larangan kepada dua atlet dari Israel menyertai satu pertandingan sukan di negara ini.
      Ahli Majlis Eksekutif DAPSY, Dyana Sofya Mohd Daud berpendapat, Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin seharusnya melakukan larangan yang sama terhadap Myanmar yang terang-terang melakukan genosid terhadap umat Islam negara itu tanpa tindakan dari kerajaan mereka.
      “Tindakan penyekatan sukan ini pernah dilakukan oleh negara-negara dan badan-badan antarabangsa yang lain sebelum ini dan bukannya perkara baru.
      “Ini bukan lagi isu agama, tetapi isu kemanusiaan. Walau nampak tidak adil pada atlet mereka, tetapi ini adalah antara langkah untuk menghantar mesej jelas kepada pemimpin mereka berdasarkan adat amalan antarabangsa,” katanya.
      Jika dilihat dari satu sudut, jelas kenyataan yang dibuat oleh Ostazah Jadian DAPigs tu menyokong bantahan yang dibuat oleh pemimpin DAPigs terhadap pihak Kerajaan sebelum ini.

      Bahkan kenyataan Ostazah Jadian DAPigs itu juga hanya dilihat sebagai satu cubaan untuk menegakkan 'Benang Basah' terhadap tindakan yang dilakukan oleh kepimpinan partinya sendiri.

      Cuma Si Ostazah Jadian DAPigs tu tak menyatakan sokongan tersebut secara terbuka. Sebaliknya dia menggunakan agenda 'Isu Kemanusiaan' sebagai alasan untuk mengukuhkan sokongan tersebut.

      Pusing la kot mana sekali pun. Apa yang pasti, kepimpinan DAPigs tu rata - rata menyokong kenyataan yang dibuat oleh pemimpin mereka sebelum ini. Diorang memang secara diam - diam jadi Barua Yahudi selepas dapat habuan seperti yang didedahkan sebelum ini!!!

      Delete
    2. Sumber mana?
      Dari wahyu mat najis???

      Delete
  9. Kepada semua orang PAS dan bekas ahli PAS dlm PAN........slmt tahun baru 2016...bekas pengarah strategi DAP Razali Abd Rahman mrndedahkan strategi DAP mrnghanjingkan org PAS dan macam mana PAS dianjingkan oleh DAP.....pendedahann mengejut beliau perlu dibaca oleh org PAS dan WAJIB BACA oleh ahli PAS pasti menyebabkan PAS dan ahlinya sentap habis Lim Guan Eng menghanjingkan pemimpin PAS....pada semua bangang bangang PAS yg EGO lebih tebal dari iman.....serban dan jubah tu hnaya lakonan pookimak ahli PASyg lansung DAP tak ada rasa hormat lansung hanya ego bebal saja yg ada pada ahli pas.....http://mymassa.blogspot.my/2015/12/ucapan-penutup-2015-lim-guan-eng-i-dont.html. pada ahli PAS wajib baca link tsb smpi habis.......patutla PAS di penang dihanjingkan DAP ...di Selangork asal masyuk duit sanggip jadi hanjing PKR dan di sarawak diam bila jijah menghanjingkan PAS....PAS asal masyukkk duit telor...imah...kopiah janggut dan serban boleh dijual mcm sampah.......puiiiii....utk ahli PAS wajib baca link tsb...betapa hodoh nya PAS ni dlm Pakatan Rakyat dan Pakatan Harapan......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sumber pom dari caibabi
      Ptuiiii

      Delete
    2. Anon 11.26, are you OK?

      Delete
  10. CARA SYKT MELAYU MENIAGA:

    Modal seploh hinggit. Buat hotang jota2 beli reta. Tak dpt bayar hotang, jual balik reta dgn rega morah kat china. Lepas tu istihar pumg pang pung pang kat orang hotang dah settle. Klu tak boleh settle jugak, belen hotang bagi kat kejaan suroh kejaan tolong settle hotang. Last sekali, duit kat akaun baki tinggal lapan hinggit.

    Untongnya kat mana pon tak tau la. Untong yilek, pangkal lesap. Untong yilek kampong tergadai kat china.

    ReplyDelete
  11. yg penting perjuangkn isu rakyat

    bila berjaya yg dapat nikmat termasuk umnu dn pasug

    tp sebb benci pd PH yg diulas adalh kehadiran demo... isu tol dh tk penting

    rakyat yg sihat tau isu kehadiran demo atau isu bantah kenaikn tol.. yg mana lbh penting

    Amanah makin diserang makin ramai penyokong dlm diam

    Pasug makin menyerang makin dibenci dlm diam

    demi syg umnu isu rakyat bukn lg penting.. yg penting jg hati najib. pas jd penasihat najib ala fathul bari. naasihat dlm bentuk membodek

    Amanah DAP dan PH terus mara.. biarkn anjing tenuk terus menyalak bukit

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN bukan perjuangkan hak rakyat tp cuba jadi juara rakyat dgn menagih simpati rakyat walhal banyak masalah2 rakyat yg lain depa buat tak tahu apabila bertentangan dgn kepentingan rakyat ! Inikah juara rakyat ? Kahak ptuiiii !

      Delete
  12. berniaga telor dan apom tosei...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau jual telor hadi dan mat sabu boleh laku ke?

      Delete
  13. Harga rumah naik di semua negeri ,bukan di penang sahaja. Cuma penang tanahnya terhad dan byk industri. Jangan samakan pg dgn negeri lain

    ReplyDelete
  14. Ada ku kesah n yg penting buat demo demi rkyt n asalkan jgn jd pemimpin pas yg lidah biawak komodo

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  16. Tahniah Amanah...satu usaha yg bagus...teruskan...maaf nk tnya...PAN tu menatang apa?

    ReplyDelete
  17. panggil Awan panggil Awang sorang lgi tu nk Panggil Wayang la Ulammak Pas per da

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  19. 1] Takdo sapot dari DAP Pusat. DAPSY sokong tapi cumo hantar maskot girlnya shj.

    2] PKR langsung tak sapot. Mungkin sobab pengelibatan secara aktif ngo SAMM. SAMM tak ngam dgn Azmin Ali dan Latheefa Koya. Dan SAMM tak sapot demo Bersih 4.0 yg baru lalu. Ini kira balas dendam PKR kpd SAMM. Tetapi malang, usaha ini telah terboikot PAN sekali.

    3] Rakyat tak sokong hargo tol naik tapi dlm maso yg samo tidak mahu ado demo yg menyusahkan balik hidup mrk. Hashtag #shutdowntolsungaibesicukup menakutkan dan membawa persepsi cukup negatif. Korang nak ajak rakyat baring atas jalan ke bro?

    4] Takdo PAS, demo tak jalan. Ini den rasa main point ey. Kebodohan PAN yg terus menerus memboikot PAS memakan diri ey balik. Bilo nuar dlm penjara kluarkan arahan bhw pembangkang mesti amik balik PAS jadi geng selopeh tak ramai melayu join demo Bersih 4.0, ia membawa signal jelas bhw geng GHB (yg kemudiannya menjadi PAN) tak mampu bawak 'weight' yg ditinggalkan PAS. Nuar tibo-tibo jadi sedar diri balik bhw kalau dio mahu menjadi PM, PAS wajib menjadi kudo tunggangannya. Bukannya PAN.

    5] Diperingkat fesbuk, usaha PAN mempromosi demo ShutdowntolSgBesi cukup hebat. Kempen pun den rasa lobih drpd seminggu. Dan malang buat PAN demo mrk tidak mendapat sambutan rakyat. Oklah. Tapi persoalan timbul, mano poie ey 50 ribu ahli PAN seluruh Malaysia seperti yg didakwa PAN? Ini demo anjuran PAN takkan ahli-ahli PAN pun boikot samo demo ni mcm rakyat Msia yg lain? Takkanlah 1000 org ahli PAN turun ke Tol Sungai Besi pun tak boleh kot. Mustahil bai. Drpd 50,000 org ahli PAN, cumo 90 org ahli PAN shj yg hadir demo. Ini kiraan kasar setelah campur tolak ahli-ahli SAMM dan seorg maskot girl DAP yg hadir.

    6] Sekali lagi den tulis, drpd 50,000 org ahli PAN, cumo 90 org ahli PAN shj yg hadir demo. 90 ORANG! Apakah ertinya ini semua?! Kemungkinan bosa jumlah bilangan ahli PAN yg didakwa seramai 50 ribu org itu cumo propaganda murahan PAN yg mahu menipu rakyat. BN kencing rakyat. PAN pun koncing korang gak.

    7] Setelah kegagalan demo Tol Sungai Besi, barulah unit propaganda PAN mengeluarkan berita bahawa salah seorg anak TG Nik Aziz iaitu Nik Omar menyertai PAN. Walhal, si Nik Omar sedayo boleh merahsiokan hal ini demi menghormati permintaan Tuan Sabariah (isteri TG Nik Aziz). Tapi PAN bocor jugak demi nak menaikkan kembali publisiti mrk yg jatuh akibat kegagalan demo Tol Sg. Besi

    ReplyDelete