Monday 11 January 2016

JAMUAN PUNGUT DANA BERSAMA-SAMA DENGAN PRESIDEN PAN ANJURAN DAP PAYA JARAS MALAM TADI BUKTI KUKUH PADU LAGI SAHIH MASYARAKAT MELAYU MENYOKONG KUAT PAKATAN HARAPAN.



Sebelum ini Presiden PAN Tuan Hj Mohamad Sabu @ Mat Sabu ada beritahu satu dunia bahawa PAN bahawa para ahli, penyokong dan pendokong UMNO dan PAS bakal beralih menyokong dan mendokong PAN.

Ternyata amat akan ramalannya itu tepat sungguh ... buktinya Majlis jamuan bersama-sama dengan Presiden PAN untuk  kutip dana anjuran DAP Paya Jaras di Bukit Rahman Putra, Sungai Buloh, Selangor malam tadi 10hb Januari 2016 berjaya menghimpunkan masyarakat Melayu/Islam hadir sehingga tidak cukup kerusi dan meja.

Sambutan dan sokongan diberikan oleh masyarakat Melayu kepada Pakatan Harapan melalui PAN amat diluar jangkaan sama sekali.

Ingatkan masyarakat Melayu diluar bandar, kampong-kampong tradisi, rancang-rancangan Felda dan di desa-desa sahaja yang menyokong padu ketat PAN rupa-rupanya masyarakat Melayu warga bandar pun menyokong PAN jua.

Nampaknya tanggung jawab dan peranan yang diserahkan kepada PAN oleh Pakatan Harapan untuk meraih dan mendapatkan sokongan masyarakat Melayu kepada Pakatan Harapan telah mencapai matlamat dan sasaran jauh lebih awal.

Tahniah PAN atas kejayaan luar biasa ini .. Tidak salah kata-kata Pengerusi PAN Kelantan dulu apabila wujud parti serpihan dari PAS maka parti induknya akan berkubur.

Tidak sia-sia dan membuang masa DAP memberi sokongan dan kepercayaan penuh kepada PAN untuk meraih sokongan Melayu kepada Pakatan Harapan.

Harapan Pakatan Harapan untuk tawan Putarajaya sudah semakin cerah dan tinggi.

Kini patutlah sudah ada suara-suara menyindir kepada PAS oleh Majlis  Setiausaha Pakatan Harapan betapa Pakatan Harapan sudah tidak memerlukan lagi kerjasama dengan PAS untuk tawan Putrajaya pada PRU ke-14 nanti.  Kemampuan PAN sudah lebih dari mencukupi.

PUTRAJAYA MILIK PAKATAN HARAPAN TANPA PAS PADA PRU KE-14 NANTI!!!!!!

24 comments:

  1. Dulu bergambar bersentuh dada dengan amoi. Skrg dah boleh bersalam dengan perempuan. Mana message Islam yang Pan bawa ? Adik beradik Islam hadari kut...Islam progressif dan peduli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAP Perlu Buktikan Ia Tidak Bersalah



      Apa yang Dr Zuhdi katakan adalah dakwaan serius telah dibuat terhadap DAP (lebih serius daripada apa yang Chong Zhemin katakan) dan DAP tidak pernah menafikan mahupun mengambil tindakan undang-undang terhadap Mohamed Razali. Jadi, dakwaan itu tidak terjawab dan menimbulkan persoalan mengenai hubungan DAP dengan Israel.

      DAP ditawarkan RM1.2 bilion untuk memenangi PRU13, bina kem tentera Israel sebagai ganjaran, dakwa Pengarah Penyelidikan PAS,” lapor The Rakyat Post semalam (BACA DI SINI). Dakwaan itu memulakan rempuhan kritikan terhadap Dr Mohd Zuhdi Marzuki, sedangkan beliau bukanlah orang yang membuat dakwaan itu.

      Inilah masalahnya apabila kebanyakan orang sekadar baca tajuk dan tak baca pun beritanya, berita diputarbelit dan apa yang dilaporkan sebenarnya tak pernah diutarakan.

      Saya cukup faham keadaan yang dialami Dr Zuhdi kerana saya juga mengalami perkara sama dan walaupun selepas tujuh setengah tahun, saya masih dituduh mengatakan sesuatu yang tidak pernah saya kata. Kemudian, apabila saya terangkan yang saya tak kata bahawa Rosmah Mansor berada di tempat Altantuya Shaariibuu dibunuh, dia orang tuduh saya buat u-turn dan tarik balik kata-kata saya, walhal saya tak pernah cakap begitu pun.

      Anda boleh baca kenyataan penuh Dr Zuhdi (di bawah) yang diterbitkan Harakah dua hari lalu.

      Sebenarnya, Dr Zuhdi kata bahawa kenyataan Chong Zhemin dari DAP Perak tentang pengharaman kemasukan atlet lelaki/wanita Israel ke Malaysia tak seserius kenyataan Mohamed Razali Abd Rahman, bekas Pegawai Khas Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng, empat tahun lepas.

      Dr Zuhdi kemudian hanya menyebut apa yang didakwa Mohamed Razali. Dr Zuhdi kemudian menambah bahawa jika tuduhan Mohamed Razali itu benar, maka ia lebih serius daripada kenyataan Chong Zhemin. Kata Dr Zuhdi lagi, walaupun dah empat tahun, DAP tak pernah menafikan dakwaan Mohamed Razali.

      Dr Zuhdi menambah bahawa jika tuduhan itu palsu, DAP sepatutnya ambil tindakan undang-undang terhadap Mohamed Razali (kerana ia tuduhan yang sangat serius, seperti yang boleh anda baca di bawah). Kegagalan menafikan dakwaan ini membangkitkan persoalan mengenai hubungan DAP dengan Israel.

      Delete
    2. Itulah yang sebenarnya berlaku. Jadi, betulkah Dr Zuhdi buat tuduhan itu, seperti yang dilaporkan? Nampak sangat bahawa ini satu lagi serangan terhadap PAS dan bertujuan membuatkan orang PAS nampak macam badut bodoh.

      Satu-satunya jalan keluar untuk DAP adalah dakwa Mohamed Razali, malah mereka sepatutnya melakukannya empat tahun lalu. Lagipun, bukankah mereka mendesak perkara sama dilakukan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak (iaitu kalau memang betul PM tak curi RM42 bilion wang 1MDB, maka samanlah orang yang menuduhnya mencuri)?

      Apa yang Dr Zuhdi katakan adalah dakwaan serius telah dibuat terhadap DAP (lebih serius daripada apa yang Chong Zhemin katakan) dan DAP tidak pernah menafikan mahupun mengambil tindakan undang-undang terhadap Mohamed Razali. Jadi, dakwaan itu tidak terjawab dan menimbulkan persoalan mengenai hubungan DAP dengan Israel.

      DAP mengatakan perkara yang sama tentang Najib, iaitu jika Najib tak bersalah, maka samanlah orang yang menuduh itu. Kalau dia tak saman, maka kita mesti anggap dia bersalah. Kalau ‘standard pembuktian’ yang dikenakan terhadap Najib dikenakan juga terhadap DAP, maka itu bermakna DAP juga bersalah.

      Najib diminta membuktikan dia tak bersalah, dan sehingga dan melainkan dia berbuat begitu, itu bermakna dia bersalah. Jadi, DAP juga mesti membuktikan mereka tak bersalah, dan sehingga dan melainkan mereka berbuat begitu, itu juga bermakna mereka bersalah.

      Penulis asal Raja Petra Kamarudin

      Penafian: Artikel ini adalah pendapat peribadi penulis dan ia tidak mewakili pendirian rasmi Ikatan Muslimin Malaysia (Isma), sebuah pertubuhan Islam dan Melayu sederhana.

      Delete
    3. DAP adalah parti pro yahudi yg anti Islam. PAN Imayam pula adalah talibarut DAP laknatullah.

      Yahudi adalah Nama satu agama yang diambil dari nama pembawanya yaitu Yahuda, salah seorang keturunan Bani Israil (anak Nabi Ya’kub As bin Ishak bin Ibrahim As, yang semuanya membawa ajaran Islam atau ajaran Tauhid yaitu meng-Esakan Tuhan / Tuhan itu cuma 1). Mereka (orang-orang Yahudi) beriman kepada Nabi Musa dan kitab Taurat tetapi tidak beriman kepada Nabi Isa as dan Nabi Muhammad saw.
      Dalam perjalanan waktu, mereka merubah ajaran Nabi Musa as, menolak ajaran Tauhid yang dibawa Nabi Musa as dan menggantinya dengan kesyirikan (dalam QS At Taubah 9: 30) merubah kitab Taurat dari tempat-tempatnya karena bertentangan dengan hawa nafsu mereka (dalam QS Al Baqarah 2: 75, 79), (dalam QS An Nisa 4: 46), dan mereka campur adukkan antara yang haq dengan yang bathil (dalam QS Al Baqarah 2: 42).

      Isi kitab Taurat yang tidak sesuai dengan hawa nafsu mereka, mereka gantikan dengan tulisan tangan mereka, lalu mereka katakan ini dari Allah padahal bukan dari Allah. Maka Taurat yang menjadi pegangan Yahudi sekarang tidak ada kaitannya dengan Taurat di zaman Nabi Musa AS. Taurat saat ini merupakan hasil pemikiran cendekian yahudi dan rabi (pendeta) yahudi. Kaum Yahudi sangat benci dan dendam kepada Nabi Muhammad dan ummatnya karena itu berbagai kejahatan dilakukan kepada Islam dan ummatnya, seperti teror, tangkap, usir, bunuh dan memeranginya secara dzalim dan brutal (dalam QS Al Baqarah 2: 105, 109, 120 dan 217).

      Delete
    4. PAN yg Diterajui oleh Mat Sabu adalah Balaci DAP yang nyata

      G-18 yang nyata dan jelas ditaja oleh DAP berusaha menubuhkan sebuah parti baharu sebagai platform bagi memenuhi nafsu serakah mereka.

      Maka, lahirlah Parti Amanah Negara (PAN) yang asalnya merupakan Parti Pekerja Malaysia yang menyerah diri kepada Mat Sabu. Tercapai juga impian Mat Sabu untuk menjadi pemimpin parti.

      DAP amat gembira dengan kelahiran PAN. Matlamat mereka untuk memecah belahkan Melayu-Islam telah memasuki fasa baharu apabila PAS dengan berprinsip tidak mahu mengikut telunjuk DAP.

      PAN secara jelas menolak agenda penubuhan Negara Islam dan mengangkat Hudud sebagai asas perundangan Negara.

      DAP menjadi kiblat mereka kerana segala kehendak DAP wajib diikuti. DAP 'berjaya' menggunakan PAN untuk memecah belahkan Melayu-Islam. DAP pula adalah parti anti Islam yg hakiki.

      PAN dan PH merupakan perkahwinan mutaah yang direstui oleh DAP melalui Lim Kit Siang, diwalikan oleh Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail yang bakal melahirkan generasi yang carca marba.

      Perkahwinan Mutaah PAN dengan PH adalah berdasarkan unsur2 syiah.

      Berbalik kepada Syiah, Mat Sabu memuji HIZBULLAH . Sila Tengok Video ini.

      Mat Sabu Mengangkat Syiah Hassan Nasrullah Hezbollah

      https://www.youtube.com/watch?v=qwkcIETov_AA

      Bukankah Hezbollah meneyembelih kaum sunmah wal Jamaah di Syria. Mat Sabu, kamu yg extremist kamu kata orang lain plak.

      Dalam interview dgn Malaysiakini BM. Mat Sabu mengatakan yg beliau bersetuju dgn Karl Marx

      Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini

      http://www.malaysiakini.com/news/166723

      "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "

      " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

      Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Delete
    5. Kerana DAP Laknatullah adalah parti pembenci orang melayu berugama Islam, maka persahabatan DAP Laknatullah dgn PAN Imayam adalah bagaikan Syaitan dan hasutan jahat.

      Apakah nilai2 murni Mat Sabu hingga disayang oleh DAP Laknatullah?

      Jawapanannya:

      Mat Sabu Mengangkat Syiah Hassan Nasrullah Hezbollah

      Ini Bukti dan Videonya

      https://www.youtube.com/watch?v=qwkcIETov_AA

      Temubual Malaysiakini (Caikini) dgn Mat Sabu megatakan beliau masuk PAS bukan kerana Islam dan bersetuju dgn Karl Marx - Ugama itu candu

      Ini Link dia

      http://www.malaysiakini.com/news/166723

      Dengan bukti2 diatas, terjawablah mengapa DAP Laknatullah Anti Islam begitu baik dgn PAN pimpinan Mat Sabu.

      Bagi PAN Imayam - Sehina2 manusia adalah melayu Islam bermazhab sunnah wal jamaah hingga sanggup memaki hamun orang2 alim. Bagi PAN Imayam yg suci adalah ahli2 dan pemimpin DAP sahaja

      Delete
    6. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. berlaku adil la... sahkah itu tangan aci...atau tangan anne..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukti PAN Imayam adalah Talibarut DAP

      KHALID PULAK CUBA NAK JADI "HERO" DAPigs!!!


      Alamak ai!!! Ada hati jugak Si Khalid Samad ni nak jadi 'Hero Tamil' dengan mempersoalkan motif pemimpin PAS membangkitkan isu mengenai Dana Israel yang melibatkan puak - puak DAPigs tu.

      Kalau dah namanya Barua tu, maka Barua jugak la. Memang perkara tu tak dapat diubah, Mungin sebab itu la Si Khalid Samad ni bertindak mempertikaikan isu yang dibangkitkan oleh PAS.

      Kata Si Khalid Samad, isu mengenai Dana Israel yang dibangkitkan sebelum ini tidak pernah dibincangkan sewaktu PAS masih bersama - sama dengan DAPigs dalam Pakatan Haramjadah tu.

      Si Khalid Samad tu turut mendakwa, isu Dana Israel itu juga tidak pernah dijadikan sebagai alasan utama untuk PAS memutuskan hubungan kerjasama Politik dengan puak - puak DAPigs.
      “Jadi samada ianya bukti yang baru diterima, walaupun sudah empat tahun ia mula diketengahkan, atau ianya hanya usaha terdesak menambahkan alasan untuk Pas menolak DAP.

      “Seruan Melayu Islam bersatu menghadapi ancaman Israel dan agennya mungkin dianggap seruan yang boleh menyatupadukan undi orang Melayu,” katanya kepada The Rakyat Post.
      Persoalannya, kenapa pulak perkara tu perlu dibangkitkan dalam mesyuarat atau pun Muktamar sedangkan ianya sudah lama dipersoalkan dikalangan puak - puak PAS tu sendiri?

      Adakah ianya menjadi satu Dosa Besar sekiranya PAS sekarang mahu mencari kebenaran dalam isu berhubung Dana Israel yang berjumlah RM 1.2 billion itu yang didakwa telah ditawarkan kepada DAPigs?

      Soalnya sekarang ni bukan pasal sentimen anti Zionist bagi merapatkan hubungan Melayu Islam. Tetapi soal nak mencari kebenaran disebalik dakwaan yang dibangkitkan oleh Bekas Pegawai Si Tokong DAPigs tu.

      Tapi, mungkin perkara itu dianggap tak penting bagi orang macam Si Khalid Samad ni. Bagi dia, parti DAPigs tu 'Suci' dan tidak boleh lansung dipertikaikan. Maka sebab itu dia meroyan.

      Walaubagaimana pun, kenyataan yang dibuat oleh Si Khalid Samad tu membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haprak tu selama hari ini mengamalkan dasar Assobiyah. yang melindungi salah laku sesama mereka dengan hanya mendiamkan diri!!!

      Delete
    2. Betui tu, saya pun anggap pan balaci Dap juga, tapi mat sabu salam dgn org lelaki dlm gambar tu. Biar apa yg kita tulis adalah perkara benar. Mungkin kawan kita kat atas tersilap pandang agaknya. mat syiah ni sebenarnya tak heran pun dgn salam2 ni,,bini org pun depa boleh nikah mut'ah.

      Delete
  3. Anonymous11 January 2016 at 09:05

    Kau nie Lembu lah..

    Mboooh Mboooh Mboooh..

    Adil kepala butoh, bonggok..kan itu tengah beratur nak salam dgn Mat Muka Tak Tahu Malu..Penjilat Bxxit bini orang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HUH! BOLEH TAHAN "GELOJOH" DIORANG NI!!!
      Hahaha!!! Memang nampak sangat gelojohnya puak - puak parti "Periuk" tu. Nak pulak bila dijolok dengan jawatan. Lebih kurang sama 'gelojoh' je macam Si Mat Sabu tu rupanya perangai diorang ni.

      Kalau sebelum ini, sibuk sangat diorang kemaruk nak merebut jawatan sebagai Ahli Majlis Pihak Berkuasa Tempatan yang ditawarkan oleh Rejim Pakatan Selangor. Sampai sanggup diorang jilat ludah sendiri.

      Tak cukup setakat itu sahaja, malah diorang juga sanggup menghentam PAS demi semata - mata untuk mendapatkan jawatan tersebut biarpun diorang tak layan untuk mendapatkannya.

      Kali ini, puak - puak parti "Periuk" Si Mat Sabu tu tampil pulak dengan kenyataan KONONnya mereka sedia terima jawatan sebagai Exco Negeri Selangor jika Rejim Pakatan Selangor membuat tawaran.
      SHAH ALAM, 8 Januari - Walaupun baru ditubuhkan, Parti Amanah Negara (Amanah) sedia menerima kerusi Exco Kerajaan Negeri Selangor, sekiranya mendapat tawaran semikian.

      “Kalau dia hendak bagi, kita terimalah,” kata Pengerusi Amanah Selangor, Izham Hashim dalam sidang media di pejabat Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad, hari ini.


      Bagaimanapun, Khalid yang juga Pengarah Komunikasi Amanah berpendapat, ianya tidak perlu, kerana parti itu masih baru dan hanya mempunyai dua kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) di Selangor.
      Hah, Kan betul. Puak - puak parti "Periuk" yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu memang Gila Jawatan tak ingat dunia. Ini la yang orang tua kata, "diberi betis, naik ke peha pulak".

      Orang tak tawar pun diorang dah sibuk nak mintak. Sekarang ni, mungkin la diorang kata diorang tak nak dengan alasan diorang masih baru lagi seperti yang dinyatakan oleh Si Khalid Samad tu.

      Kalau nak diikutkan, memang la Si Khalid Samad tu kata tak perlu sebab dia tak boleh nak jadi Exco. Yang jadi Exco ni hanya dari kalangan Ahli Dewan Undangan Negeri je. Dia Ahli Parlimen.

      Jadi, sebab itu la dia bagi alasan yang bertaraf longkang tu untuk mengaburi mata rakyat. Tapi cuba kalau diberikan tawaran? Mati pun diorang sanggup berperang demi merebut jawatan yang ditawarkan!!! Kalau tak percaya, cuba la Si Azmin tu bukak mulut!!!

      Delete
  4. mcm mana la buang expectations hampa kat aku...
    untuk membunuh ego kadang2 kena keluar dari kebiasaan...
    tp apabila sampai kepada kebenaran , ego sememangnya kena buang...
    kasihan kpd pencinta Dan pejuang Islam yg terlibat politik...
    jangan kata ada orang tak bgtau...

    nk bgtau nie ,masa hampa dah habis dah...
    Amanah musuh aku....

    #TolakAmanah
    #CIMB_08050002702205

    ReplyDelete
  5. Mat Sabu & the geng tak sedar termakan kelicikan DAP membunuh ketokohan mereka dlm politik tanah air. Betapa ruginya kita orang Melayu yg akan kehilangan wakil2 rakyat Melayu dlm PRU14 nanti. Mereka ini akan menggunakan lambang parti Amanah yg ternyata cina pun tak akan mengundi mereka nanti.
    Kelicikan DAP tak dapat dihidu oleh golongan progresif yg diangkat sebagai bijak berpolitik tetapi bakal dilumpuhkan dlm arena politik secara terhormat oleh DAP. Awaslah dengan agenda penghapusan ethnik politik Melayu.

    ReplyDelete
  6. Mat sabu n the geng tu cari mkn saja.dimana ada makanan atau jawatan disitulah ada mereka.bila pas dah tak dpt sgt beri mkn pd mereka.mereka sangup bertepek dgn dap pula.tengok jika duduk dlm pas bleh mereka pbt.perjuangan hanya konon

    ReplyDelete
  7. Tunggulah bila datang harinya apabila pemimpin PAN ni sudah tidak lagi berguna kpd DAP.

    Masa dia faedah, "lu la kawan, lu la saudara, lu susah kami tolong, kami susah lu tolong."

    Tapi bila dia dah jatuh, "LU SIAPA?? WA TAK KENAL SAMA LU".

    ReplyDelete
  8. Jangan kutuk Syiah!!

    Amaran terakhir aku.

    sekian,

    Jeff Ulu Bernam
    Keadilan Reform

    ReplyDelete
  9. SI POLAN YG BARU BALIK UMRAH TUH ADA BUAT DOA SELAMAT TAK KOT2 BOLEH BAWA BERKAT? PAN KAN PARTI RAHMATAN LIL ALAMIN......HAHAHAH

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. Analisis terkini, calon pan pkr n dap akan memberi tentangan sengit dlm pilihanraya negeri sarawak bulan mac ini n calon pas akan kalah di semua kerusi yg ditandinginya n sebahagian nya akan hilang wang pertaruhan n calon2 dr pakatan harapan akan menang di tempat2 yg majoriti nya pengundi2 muda

    ReplyDelete
  12. PAN parti yg. didokong oleh personality yang kuat perasan dan syok sendiri....sanggup jadi barua belian dan anjing suruhan buat DAP semata-mata sedikit habuan dunia,semua kerana nak jadi tokoh brkuasa,sanggup gadai maruah dan masa depan bangsa melayu....Mat Sabu tak layak Pemimpin tetapi Pelawak bodoh aka Mat Jenin aka Lebai Malang....itu saja PAN boleh buat.....

    ReplyDelete
  13. PAN....PARTI ANGKAT NAJIS buat tuan2 DAPigs

    ReplyDelete
  14. macam3 jugak omak kau skrang ni.di kedah pehimpunan pas smpai ke.luar stadium..pilihnraya kalah jugakkk..opppssss .redhaaa kannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamu alaikum yang punya room,Saya pendatang baru di room ini ingin mengucapkan terima kasih banyak kepada KI KUNCORO meskipun ini lewat internet saya mau berterima kasih banyak karna berkat bantuan Angka togel 4D 1180 yang AKI berikan ternyata benar-benar tembus dan alhamdulillah AKI saya menang angka sebanyak Rp 290 juta dalam bentuk uang Indonesia saya menang banyak karna saya pasang angka KI KUNCORO dari 5 bandar di sini,saya tidak tau harus berbuat apa untuk membalas kebaikan AKI,awalnya saya kurang yakin dengan angka yang AKI berikan kalau ternyata alhamdulillah saya menang 4D lagi dan kalau boleh saya jujur AKI sudah berapa banyak peramal di internet yang saya hubungi tidak ada satupun yang tembus malahan hutang-hutang saya bertambah banyak tapi dengan bantuan AKI kini kehidupan saya jauh lebih sukses dari pada sebelumnya ini dan alhamdulillah saya ada rencana pulang kampung AKI karna sudah 4 tahun di SINGAPURA jadi pembantu rumah tangga tidak perna pulang ke indonesia tapi karna bantuan AKI saya akan pulang ketemu ke dua orang tua saya itu semua berkat bantuan AKI jadi bagi teman-teman pencinta togel yang tidak pernah merasakan kemenangan 4D silahkan hubungi KI KUNCORO di nomor : 0823 1332 9888 atau bisa anda >>>KLIK DI SINI<<< Karna angka yang di berikan KI KUNCORO saya sudah buktikan dalam 5 putaran ini tidak perna meleset dan saya pastikan anda tidak akan kecewah dan anda jangan mudah tergiur dengan janji-janji saatnya kita perlu bukti cuma KI KUNCORO yang menjamin 100% kemenangan.kalau mau bukti hubungi sekarang....? DARI SAYA IBU LISA TKI DARI SINGAPURA.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...