Saturday 2 January 2016

EDISI GAMBAR SEBAGAI SAKSI BERBICARA ..... LAGI PROGRAM ANJURAN PAS TERENGGANU YANG TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN EKORAN PENUBUHAN PAN.


Acara Karnival Eksplorasi Maulidur Rasul 1437H di Masjid Jamek Pengadang Baru, Kuala Terengganu malam tadi 1hb Januari 2016 membuktikan yang PAS Terengganu sudah tidak relevan dan ditolak rakyat hasil penubuhan PAN yang Amanah, Progresif, Peduli, Profesional dan Inklusif Rahmatan Lil' Alamin sepertimana pernah diungkapkan oleh Presiden PAN Tuan Hj Mohamad Sabu.

Hambar, lengang, sunyi sepi dan tidak ada sambutan langsung????????

Bebeza sungguh senario dan sambutan jika dianjurkan oleh PAN bersama-sama dengan PKR.

Nampaknya selepas PRU ke-14 nanti Pengerusi PAN Terengganu akan dilantik menjadi MB Terengganu.

17 comments:

  1. Imayam parti tanpa perlembagaan, Kira semua boleh,Syiah boleh, liberal boleh, sosialis boleh,sekularis boleh, kominis boleh. Itu yang banyak sambutan dikalangn masyarat.

    Kalau rasa nak ngentut pakai baju syiah jap boleh muthaah dengan mana2 tante syiah. Kalau rasa nak makan setalam jantan betina ambil perlembagaan liberal.

    Kalau rasa nak kencin duit derma atau duit kawan2 ambil pedoman dari seorang ustex di Perak tu. Boleh ambil pendapat ulama Imayam dari haram ke harus macam isu baiah dan taklid.

    Kalau nak berselfie dengan amoi ambil contoh ayatola Max Syabu. Kalau tak cukup duit pergi buat kerja kuli batak Dap. Cuci selipar tokong Penang.

    Memang untung jadi ahli Imayam. Parti beragenda inklusif, progresif, korosif, peduli, puas hati.

    ReplyDelete
  2. PAN IMAYAM parti serba bolih.

    ReplyDelete
  3. "Ketika logo bulan dan bintang parti Pas diharamkan oleh pemerintah, maka ustaz Hassan Shukri segera masuk ke dalam dapur di markas Pas taman Melawar, kemudian beliau keluar membawa tudung periuk. Dengan menggunakan tudung periuk tersebut, ustaz Hassan Shukri membuat logo baru Pas berbentuk bulat" cerita ustaz Fadhil Noor kepada hadirin tentang bagaimana asal-usul logo Pas dicipta.

    ReplyDelete
  4. TGK KE KEHADIRAN PENYOKONG TAK SEPATUTNYA PAS TAK PERINTAH MESIA.....SEMOGA PRU KALI NI PAS PERINTAH MESIA ATAU SEGALA PUJIAN DAN SOKONGAN HANYA BAWA REBAH TAKDE GUNA...RAMAI PENYOKONG HADIR JIKA TIDAK DITERJEMAH PADA KEMENANGAN APA PEKDAH?

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. WOW RAMAINYA BLH MENANG SEMUA KERUSI PAKLEMAN

    HABISLAH NAJIB

    HABISLAH BALAK

    ReplyDelete
  7. Dacing Alaf Baru2 January 2016 at 19:14

    Biasa la PAS. Takat menang sorak jer, Gganu dgn Kedah tergadai..lain kali kasi sorak lebih sikit, biar Kelantan pun tergadai..

    ReplyDelete
  8. Itu gambar lama n pas akan dtg x akan dpt memerintah kelantan, terengganu n kedah krn adi bawang dh sekongkol dgn pak jib n adi bawang akan kecundang d tangan pengundinya n adi bawang akan jd aji no moto

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami rakyat sarawak akan menyokong parti amanah negara atau pan dlm prn sarawak tahun ini dan kami tidak mahu mengundi pas dlm prn nanti dan kami akan menyokong parti mat sabu dgn sepenuh ikhlas dan memberi dan membantu sepenuh keringat kami agar calon parti amanah negara menang dlm pilihanraya sarawak nanti

      Delete
  9. Kepada ahli ahli n pemimpin pemimpin pas d semenanjung, kami seluruh rakyat sarawak akan menguburkan calon calon pas dlm prn tahun ini dan kami akan pastikan calon calon pas akan hilang deposit dlm pilihanraya sarawak yg akan diadakan dlm masa terdekat dan jgn harap rakyat sarawak menerima pemimpin pas yg suka buat fitnah dan lidah biawak

    ReplyDelete
  10. kalau begini ramai tapi tak dpt menang PRU aku tak heran..yang ajaibnya kalau ceramah perdana PAN kehadiran tak sampai 100org dikatanya mendapat sambutan menggalakkan..hahaha ayat syok sendiri aka gila babi!

    ReplyDelete
  11. MAJLIS PAS KE MAJLIS SAMBUTAN MAULIDUR RASUL???? BANNER SALAH TULIS KOT ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. baca molek gak seblm komen!!

      Delete
  12. kah..kah..kah..kakah...

    Nak terkincit pun ada tengok kebodohan Omak Kau....
    Berapa kali nak tepek gambar pecah panggung orang datan ke ceramah Pas...

    Bila PRU kalah memanjang.....

    Orang Trengganu tak akan diperbodoh dua kali oleh Haji Hadi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergi basuh kincit tu dulu...hanyir, pengotor btul.. agak2nya PRU14 berapa ratus undi total parti PAN akan dapat?

      Delete
  13. aku yakin 100ribu pan akan dpt..jgnlah ketawa kuat sgt

    ReplyDelete
  14. PAS NI RAMAI JE AHLI TAPI SATU SEN PUN TAK GUNA DAN TAK BOLEH NAK HARAP BUAT KERJA KEBAJIKAN RAKYAT DAN MASYARAKAT......YANG PR KE PAN KE MAHUPUN PAS NI, HANYA TAHU ..CERAMAH JE...CAKAP BOHONG ...FITNAH...KUTUK...DAH SAMA DAH MACAM UMNO BN.......RAKYAT MALAYSIA BERBILANG KAUM DAN BANGSA DAH MELUAT DAH DENGAN TELATAH DAN SIKAP KAMU SEMUA YANG DAH MACAM UMNO HAPRAK BN.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...